Gå til innhold

Kompis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er galt med venninner? Kvinnfolk kommer jo med all slags personligheter ? Hvorfor må personen ha penis for at du skal føle deg vel sammen med dem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aktivitetsvenner.no eller god gammeldags menneskelig kontakt. Ikke noe galt med å introdusere seg for en du ser face to face. Blås i hva andre måtte tro om at dere dater bare fordi dere er av motsatt kjønn. Det er godt å ha en venn man kan gjøre sånne ting med , uavhengig av kjønn :)



Anonymous poster hash: 2ea68...cdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med venninner? Kvinnfolk kommer jo med all slags personligheter ? Hvorfor må personen ha penis for at du skal føle deg vel sammen med dem?

Jeg sier ikke at det er noe galt med venninner. Jeg sier at jeg ønsker mannlige venner også, fordi jeg føler meg så komfortabel rundt menn. I hovedsak fordi de ofte er morsomme, og det beste; No drama ;)

ts

Anonymous poster hash: ddb08...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktivitetsvenner.no eller god gammeldags menneskelig kontakt. Ikke noe galt med å introdusere seg for en du ser face to face. Blås i hva andre måtte tro om at dere dater bare fordi dere er av motsatt kjønn. Det er godt å ha en venn man kan gjøre sånne ting med , uavhengig av kjønn :)

Anonymous poster hash: 2ea68...cdf

Takk for tips!

Ja, jeg burde egentlig drite i hva andre sier og mener. Så får de nå noe nytt å snakke om ;)

Anonymous poster hash: ddb08...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...