Gå til innhold

Kompis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lenge hatt lyst på en mannlig venn, eller flere, som jeg kan se film, gå tur osv med. Ingenting seksuelt, bare vennskapelig. Har alltid hatt mest venninner, men kjenner jeg ofte føler meg veldig bekvem sammen med menn. Problemene med dette, slik jeg ser det, er;

1) Jeg bor på et lite sted. Folk kommer garantert til å snakke, og selvsagt lure på om det er noe på gang mellom oss.

2) Det blir kleint å plutselig ta kontakt ang å gå tur, se film e.a., da jeg ikke har gjort det før. Mennene jeg kjenner møter jeg jo bare på fest eller i andre sammenhenger sammen med andre.

3) Hva om han/de tror jeg er interessert i noe mer? Det blir jo teit å si "det er ikke noen date altså".

Tilleggsopplysning: jeg er 25, om det skulle ha noe å bety.

What to do?

Anonymous poster hash: ddb08...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er en hund. Elsker å gå tur, men synes det er kjedelig å se på film. Dyreprogrammer er innafor

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex med fyren du ser film med.  Da blir bygdesnakket berettiget og fyren blir sikkert lettet når du sier du ikke er ute etter et forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg en hund!

Stor forskjell på en mann og en hund, da ;-) En hun er et altfor stort ansvar jeg ikke vil ha.

ts

Anonymous poster hash: ddb08...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex med fyren du ser film med. Da blir bygdesnakket berettiget og fyren blir sikkert lettet når du sier du ikke er ute etter et forhold.

Nei takk.

Noen med seriøse svar?

Anonymous poster hash: ddb08...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sannerlig har sikkert et bedre svar.. Jeg synes dette er helt naturlig. Gå til den du har lyst å bli venn med. Si at du vil være en venn. Gi fan i bygdesnakket. Det finnes værre ting enn å ha en venn tenker jeg:D Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannerlig har sikkert et bedre svar.. Jeg synes dette er helt naturlig. Gå til den du har lyst å bli venn med. Si at du vil være en venn. Gi fan i bygdesnakket. Det finnes værre ting enn å ha en venn tenker jeg:D Lykke til!

Ja, jeg burde jo egentlig drite i det. Egentlig litt morsomt hvis folk snakker litt også :P Men vi er jo voksne. Hva skal jeg si? Om han/de har lyst å finne på noe? Må jeg presisere at det ikke er noen date?

ts

Anonymous poster hash: ddb08...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannerlig har sikkert et bedre svar.. Jeg synes dette er helt naturlig. Gå til den du har lyst å bli venn med. Si at du vil være en venn. Gi fan i bygdesnakket. Det finnes værre ting enn å ha en venn tenker jeg:D Lykke til!

Jeg likte ditt svar, og henger meg på denne.

 

Grunnen til at jeg nevnte hund, er jo nettopp det å ha guttevenner som man deler såpass mye med. Vanskelig å ikke få følelser da, enten den ene eller andre veien. Noe som igjen kan skape litt problemer, kanskje?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid syntes at det der med guttevenner er vanskelig. De jeg har nå er enten menn jeg har vokst opp med eller faktisk menn jeg har hatt noe på gang med, men så har vi funnet ut at vi passer bedre som venner. Ikke helt det svaret du er ute etter, sorry :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ditt svar, og henger meg på denne.

Grunnen til at jeg nevnte hund, er jo nettopp det å ha guttevenner som man deler såpass mye med. Vanskelig å ikke få følelser da, enten den ene eller andre veien. Noe som igjen kan skape litt problemer, kanskje?:)

Ja, er jo det jeg er litt redd for. Jeg vil ikke gi falske forhåpninger (ikke at jeg innbiller meg noe), og så vet jeg jo aldri med mine egne følelser heller.

ts

Anonymous poster hash: ddb08...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid syntes at det der med guttevenner er vanskelig. De jeg har nå er enten menn jeg har vokst opp med eller faktisk menn jeg har hatt noe på gang med, men så har vi funnet ut at vi passer bedre som venner. Ikke helt det svaret du er ute etter, sorry :P

Jeg skjønner hva du mener. Skulle ønske jeg hadde hatt guttevenner i flere år. Men tidligere var jeg utrolig sjenert og hadde aldri turt å vært venn med gutter/menn tror jeg.

Vanskelig dette :P

ts

Anonymous poster hash: ddb08...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo det jeg er litt redd for. Jeg vil ikke gi falske forhåpninger (ikke at jeg innbiller meg noe), og så vet jeg jo aldri med mine egne følelser heller.

ts

Anonymous poster hash: ddb08...55e

Hva med å sette inne en annonse på Gaysir? Da kan du få i pose og sekk haha:)

 

Nei, ikke lett dette her. Vet ikke hvordan jeg skal rådgi deg. Men ville nok forsøkt å se etter en god venninne, de finnes jo der ute, og om du ikke er for opptatt av alder er det kvinner i alle aldre som kan trenge en venninne å dele ulike sånne ting med. 

 

Lest endel sånne historier fra Danmark, og sånne gode venninneforhold kan vare livet ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å sette inne en annonse på Gaysir? Da kan du få i pose og sekk haha:)

Nei, ikke lett dette her. Vet ikke hvordan jeg skal rådgi deg. Men ville nok forsøkt å se etter en god venninne, de finnes jo der ute, og om du ikke er for opptatt av alder er det kvinner i alle aldre som kan trenge en venninne å dele ulike sånne ting med.

Lest endel sånne historier fra Danmark, og sånne gode venninneforhold kan vare livet ut:)

Takk for tips! Men venninner har jeg egentlig nok av :P

ts

Anonymous poster hash: ddb08...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Men venninner har jeg egentlig nok av :P

ts

Anonymous poster hash: ddb08...55e

Ok, forstår. Jeg trodde du ikke lenger hadde, men hadde hatt.)

 

Nei, ikke lett dette, men ville vel forsøkt skaffe meg en guttevenn da, og se om det lar seg gå til. Man skal forsøke med det man har lyst til, og håper du får deg en god venn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett i gang TS. Ha man en venn skal man kunne fortelle alt til hverandre. Også at du vil ha et venneforhold. Har hatt mange venninner. Og det er smart tror jeg. Får litt bredere perspektiv feks. Skulle det skjære seg i betydningen at man skulle ende opp som kjærester ;( så er jo ikke det verdens undergang heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt gode guttevenner gjennom hele livet, og jeg har vel ekstremt mange nå enda. Og jeg kan love deg at guttevenner er herlige å ha! Ser både på film med dem, sladrer, gråter på dem, spiser med dem og trener. 

Vet ikke hvordan jeg fant dem, men jeg møtte de fleste på skolen/jobben. Jeg var ei guttejente når jeg gikk på barne-og ungdomsskolen, så jeg lekte bare med gutter fordi jeg likte tog, skateboards og TV-spill.

Nå bor du på et lite sted, og det er kanskje vanskelig å møte noen "nye", men du kan ta mer kontakt med guttene på fest. Prøv å finn en felles interesse, og foreslå at dere kan gjøre det sammen og at du vil ha en guttevenn. Og hvem vet, kanskje du får kompisene hans på kjøpet også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, forstår. Jeg trodde du ikke lenger hadde, men hadde hatt.)

Nei, ikke lett dette, men ville vel forsøkt skaffe meg en guttevenn da, og se om det lar seg gå til. Man skal forsøke med det man har lyst til, og håper du får deg en god venn:)

Ja, det er sant! Takk for det :)

ts

Anonymous poster hash: ddb08...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett i gang TS. Ha man en venn skal man kunne fortelle alt til hverandre. Også at du vil ha et venneforhold. Har hatt mange venninner. Og det er smart tror jeg. Får litt bredere perspektiv feks. Skulle det skjære seg i betydningen at man skulle ende opp som kjærester ;( så er jo ikke det verdens undergang heller.

Nei, det er jo faktisk ikke verdens undergang ;)

ts

Anonymous poster hash: ddb08...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt gode guttevenner gjennom hele livet, og jeg har vel ekstremt mange nå enda. Og jeg kan love deg at guttevenner er herlige å ha! Ser både på film med dem, sladrer, gråter på dem, spiser med dem og trener.

Vet ikke hvordan jeg fant dem, men jeg møtte de fleste på skolen/jobben. Jeg var ei guttejente når jeg gikk på barne-og ungdomsskolen, så jeg lekte bare med gutter fordi jeg likte tog, skateboards og TV-spill.

Nå bor du på et lite sted, og det er kanskje vanskelig å møte noen "nye", men du kan ta mer kontakt med guttene på fest. Prøv å finn en felles interesse, og foreslå at dere kan gjøre det sammen og at du vil ha en guttevenn. Og hvem vet, kanskje du får kompisene hans på kjøpet også? :)

Takk for gode råd! :)

ts

Anonymous poster hash: ddb08...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...