Gå til innhold

Kan en mann på 35 bli betatt av en jente på 21?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Det er mer tvilsomt om en kvinne/jente på 21 kan bli varig forelsket i en så mye eldre mann. Risikoen for at hun blir misbrukt i et slikt forhold er også høy. Mannen er nok i ferd med å bli en gammel gris.

Anonymous poster hash: cf024...8e7

 

Der kom de vanlige fordommer til syne igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snuppi

 

Hun er nettopp blitt voksen, mens han er i ferd med å nærme seg en middelaldrende årgang. Når hun er en fortsatt vital og fertil kvinne på 46, vil han være en sannsynligvis impotent, ekkel olding på 60 som fortsatt sikler etter henne. Slike forhold må det advares mot!

Anonymous poster hash: cf024...8e7

 

 

Voksen ja! 

Begge to er voksne og bestemmer selv hvem de vil være sammen med.

Du hisser deg opp for ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det mulig. Har en kompis som er 35 nå og dama er 23. De har datet/vært sammen i to år nå og er blant de bedre parene jeg vet om. Hun studerer jus og han er lege, så de er begge oppegående individer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber han som/hva driver han med? Det kan KANSKJE gå dersom det er en som henger litt igjen. (Dvs. tenker som en 20-åring, ut på byen er prior. nr 1, ikke særlig intelektuell osv.), og du er litt mer moden for aldern... Hvis han liker det såpass godt, bør du ta det som et tegn på at du bør rømme :P

Stemmer ikke. Han er topp jobb, er utdannet sivilingeniør. :)

Ts

Anonymous poster hash: eed06...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er modig! De fleste mannfolk i midten av 30-åra drømmer jo litt om å få dressert og ridd inn disse uerfarne småjentene, men det blir jo som regel med tankene. Kan tenke meg at kvinner i midten av 30-åra drømmer om det samme når det gjelder disse energiske unggutta som er med på alt. Jeg har nok mye til felles med disse jentene selv da jeg trener masse og er langt over middels interessert i musikk og film, men foretrekker mer jevnaldrende damer. Jeg har en sterk personlighet og hadde nok overkjørt ei så ung jente, jeg trenger en likeverdig kvinne som kan yte motstand og utfordre meg.. Selv om ei purung studiejente sikkert hadde fått meg til å føle meg som en konge for en natt  :danse: Bare jeg hadde sluppet unna de jevnaldrende vennene hennes og for guds skyld foreldrene hennes...



Anonymous poster hash: 10fe0...382
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle en pensjonist være interessert i et barn  :klo:



Anonymous poster hash: 23331...f1c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Ble sammen med en på 30 da jeg var 19, og vi var sammen i tre og et halvt år. Jeg håper da virkelig det var litt mer enn fysisk tiltrekning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og andre veien. 

Er 18 og betatt av en mann på 38 :( Eller, forelsket.



Anonymous poster hash: e58e9...4e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle en pensjonist være interessert i et barn :klo:

Anonymous poster hash: 23331...f1c

Eehh..?

Anonymous poster hash: c26c6...663

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan en mann på 35 bli betatt av en jente på 21?

Selv oppfatter jeg spørsmålet som å høre til samme kategori som:

 

Kan en hvit person bli betatt av en farget?

Kan en muslim bli betatt av en kristen?

Kan en høy person bli betatt av en lav person?

Kan en frisk person bli betatt av en syk person?

Kan en kvinne bli betatt av en annen kvinne?

Kan foreldre virkelig forstå sine barn når aldersforskjellen er så stor?

 

Jeg mener jo at svaret er bekreftende på alle disse spørsmålene. Spørsmålet nærmer seg jo ikke engang noe kontroversielt.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med kjæresten min da jeg var 22. Han er 11 år eldre. Vært samboere i 5 år :)

Anonymous poster hash: 7d8e0...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

....eller vil det i de fleste tilfeller være snakk om "fysisk" tiltrekning?  

Takk! 

Anonymous poster hash: eed06...c35

 

Ja, det kan en mann på 35 bli.. Men er ikke det litt for stor aldersforskjell da.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det er mer tvilsomt om en kvinne/jente på 21 kan bli varig forelsket i en så mye eldre mann. Risikoen for at hun blir misbrukt i et slikt forhold er også høy. Mannen er nok i ferd med å bli en gammel gris.

Anonymous poster hash: cf024...8e7

 

 

Misbruk? Av en voksen kvinne? Fordi han er eldre? Si meg, er du riktig vel bevart?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun er nettopp blitt voksen, mens han er i ferd med å nærme seg en middelaldrende årgang. Når hun er en fortsatt vital og fertil kvinne på 46, vil han være en sannsynligvis impotent, ekkel olding på 60 som fortsatt sikler etter henne. Slike forhold må det advares mot!

Anonymous poster hash: cf024...8e7

 

 

Tja, jeg vet om kvinner midt i 40-årene som ser ut som og oppfører seg som takras. Samtidig vet jeg om meget attraktive karer i 60-årene som ser langt yngre ut og sannsynligvis er i bedre fysisk form enn mange 30-åringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Captain Hook

Hvorfor er 35 åringer gamle for noen av dere? I min familie var de ung når de var 35. Kanskje genene? 65 år da begynner de å bli gammel. En 21 åring er voksen og har vett nok til å vite hva hun gjør. Så ro dere ned. Hva hvis mannen hadde vert 21 og dama 35? Må alle være like gamle? Vi lever i 2015 altså. Ikke 1015.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eehh..?

Anonymous poster hash: c26c6...663

2643863.jpg

Anonymous poster hash: 23331...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er 35 åringer gamle for noen av dere? I min familie var de ung når de var 35. Kanskje genene? 65 år da begynner de å bli gammel. En 21 åring er voksen og har vett nok til å vite hva hun gjør. Så ro dere ned. Hva hvis mannen hadde vert 21 og dama 35? Må alle være like gamle? Vi lever i 2015 altså. Ikke 1015.

Når man selv er ei umoden ungjente. Så er alt over 30 gammel. Alle vet at i dagens samfunn er 40 åringer unge og man regnes ikke som gammel før man nærmer seg minst 70.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...