Gå til innhold

Han har addet to av sine ekser på facebook!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble slutt mellom meg og kjæresten min for litt over en uke siden. Det var jeg som endte det til slutt. Han slettet meg på facebook kun et par dager etterpå. Og nå ser jeg at han har lagt til to av eksene sine..

Vet jeg bare ikke burdte bry meg, men lurer sånn på hvorfor han har gjort dette?? Noen som kan gi en fornuftig forklaring?



Anonymous poster hash: 87894...b60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten vil han at du skal bli så forbanna at du lager en tråd på KG om det, eller så vil han kanskje se om han har mulighet hos disse eksene sine :) du gjorde der slutt, så det er litt opp til han om han vil ha deg på Facebook eller ikke. Uansett! Ikke bry deg. Er ikke sikkert han vet hva han driver med selv en gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Kanskje han lot være å ha dem som venner på facebook av hensyn til deg mens dere var sammen, men at han synes det er ok å ha dem som venner nå som han er singel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr du deg når det var du som gjorde det slutt? Kanskje dette er hans måte å prøve å gjøre deg "sjalu" på.



Anonymous poster hash: 76854...c63
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han husker hvordan de var, hvor pent de behandlet ham. Han vil ha de i livet sitt.

Og ja, du sluttet det, du burde ikke bry deg. La mannen være.

 



Anonymous poster hash: 2ce32...39d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dessverre ikke problemet ditt, i og med at det var DU som gjorde det slutt og ikke han. Hadde det vært motsatt, greit nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han legger deg til igjen når han har fått det hele på avstand.

Hvis han slettet de andre eksene for din skyld, så kan det jo hende at han la de til igjen pga at du ikke lenger kan legge føringer på vennelisten hans.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dessverre ikke problemet ditt, i og med at det var DU som gjorde det slutt og ikke han. Hadde det vært motsatt, greit nok.

Hun lurte på hvorfor. Slutt med moraliseringen.

Anonymous poster hash: 442c1...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han lot være å ha dem som venner på facebook av hensyn til deg mens dere var sammen, men at han synes det er ok å ha dem som venner nå som han er singel?

 

Nei, de var ikke venner på FB før vi ble sammen.. Og han har ikke lagt til den siste jenta han var sammen med før meg. Så det kan ikke være greia :S

TS

Anonymous poster hash: 87894...b60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i lignende situasjon. Jeg gjorde det slutt med eksen og et par dager etter la han til en gammel eks på fb. vi hadde fremdeles god kontakt så jeg spurte hvorfor, de hadde visst pratet sammen ganske lenge på fb, så når han var singel så ville han ha henne på vennelista også. han hadde stalket henne lenge på fb og instagram da (felles pc og logg, så det var ikke så vanskelig å se). Jeg vet ikke om det er noe mellom de nå. 



Anonymous poster hash: 3f341...492
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trøyste deg med at dei fleste reagera med latter når dei ser dette på facebook. Det mest desperate forsøket på å vise seg eg ser er menn som legg til xar berre dagar etter eit samlivsbrot..  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lurte på hvorfor. Slutt med moraliseringen.

Anonymous poster hash: 442c1...aba

Hvorfor? Hva har det med henne å gjøre uansett? Var tross alt HUN som gjorde det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om han prøver å gjøre deg sjalu. Hva tror du selv?



Anonymous poster hash: 78773...d5d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper du tvang han til å slette de når du var sammen med han, og at han slettet de kun av hensyn til deg, og nå legger de til igjen fordi han ikke har deg å ta hensyn til og han har jo vært glad i dem en gang så hvorfor ikke ha dem der. du er ikke dama hans lengre så slutt å span på profilen hans xD



Anonymous poster hash: 4057b...023
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tipper du tvang han til å slette de når du var sammen med han, og at han slettet de kun av hensyn til deg, og nå legger de til igjen fordi han ikke har deg å ta hensyn til og han har jo vært glad i dem en gang så hvorfor ikke ha dem der. du er ikke dama hans lengre så slutt å span på profilen hans xD

Anonymous poster hash: 4057b...023

 

 

Da hadde jo alt gitt mening, kjære deg. Den konklusjonen kunne jeg fint klart å komme til selv :) Men han slettet aldri noen for meg. Vi snakket ikke om x'er så og si. Jeg visste kun om eksene hans fordi jeg snoket på hans profil (altså fra min egen profil selvsagt) før vi ble sammen.. så nei. Greia er, det gir ikke mening.. og jeg tenkte kanskje noen av dere på KG hadde vært i lignende situasjoner og kanskje snakket med  eksen i etterkant og fått en forklaring e.l.

TS

Anonymous poster hash: 87894...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...