Gå til innhold

Aldersforskjell 20 og 28 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man er i samme livssituasjon osv, er det greit synes dere?

Anonymous poster hash: 805e8...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Vi var 21 og 31. Gift nå ti år senere :)

Anonymous poster hash: b1876...792

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tut og kjør :) Synes ikke 8 år er så veldig stor forskjell, det som er viktig er at dere passer sammen, er glade i hverandre og er på någelunde samma planet. ;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Anonymous poster hash: e2312...7e3

Det går an å utdype :)

Anonymous poster hash: 805e8...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nei.

Anonymous poster hash: e2312...7e3

 

Herregud, skal man være født på samme dato i samme år?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke aldersforskjellen er graverende stor, men en på nesten 30 kan komme til å dominere for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hvordan ting kan forandre seg. Når jeg var 20-25 syntes jeg alt over 3 år var stor forskjell, og de på 28 var jo kjempe gamle. Nå er jeg 26 og tenker ikke mer over det, men forskjellen du nevner hadde virket mer jevnere om du sa 25 og 33 i stedet for 20 og 28. Mennesker på 20 år finner ikke sin fremtidlige kjæreste lenger, det er ganske tidlig og sjeldent at man gjør det.



Anonymous poster hash: b86ce...7fd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du ikke det er ekkelt å tenke på at han på 28 ikke finner seg noen nærmere sin egen alder??



Anonymous poster hash: 8b721...d30
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes dette er null problem. Spesielt når man er i noenlunde samme livssituasjon med like verdier. 



Anonymous poster hash: 4ac92...e8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes du ikke det er ekkelt å tenke på at han på 28 ikke finner seg noen nærmere sin egen alder??

Anonymous poster hash: 8b721...d30

 

Det er ikke slik at man bare tar hvem som helst på egen alder for å slippe aldersforskjell. Det kan være vanskelig å finne noen med samme verdier, spesielt for oss som er litt konservative og religiøse. Jeg finner heller ikke noen på min alder som vil ha barn de nærmeste årene og tenker på ekteskap nå. 

 

Det er ikke akkurat sånn at noen av oss tenkte "nå skal jeg finne meg ei jente som er 8 år yngre enn meg/ en mann som er 8 år eldre enn meg!". Finner man noen man virkelig føler man kan ha en fremtid med så er det dumt å la personen gå pga aldersforskjell synes jeg. 

Anonymous poster hash: 805e8...6fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke slik at man bare tar hvem som helst på egen alder for å slippe aldersforskjell. Det kan være vanskelig å finne noen med samme verdier, spesielt for oss som er litt konservative og religiøse. Jeg finner heller ikke noen på min alder som vil ha barn de nærmeste årene og tenker på ekteskap nå. 

 

Det er ikke akkurat sånn at noen av oss tenkte "nå skal jeg finne meg ei jente som er 8 år yngre enn meg/ en mann som er 8 år eldre enn meg!". Finner man noen man virkelig føler man kan ha en fremtid med så er det dumt å la personen gå pga aldersforskjell synes jeg. 

Anonymous poster hash: 805e8...6fd

 

 

Å gå på en tjueåring når man selv er nesten tredve er ekkelt, uansett hvilke argumenter du kommer med om verdier, livssituasjon osv.

Anonymous poster hash: 8b721...d30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Å gå på en tjueåring når man selv er nesten tredve er ekkelt, uansett hvilke argumenter du kommer med om verdier, livssituasjon osv.

Anonymous poster hash: 8b721...d30

 

Jeg som er 20 år er ikke en prepubertal liten jente som ikke er i stand til å ta egne valg. Så hva som skal være ekkelt med at to voksne mennesker som er i stand til å tenke selv blir forelsket i hverandre forstår jeg ikke. Jeg startet tråden for å se om det fantes noen med dine holdninger der ute, men heldigvis synes jo flesteparten at det er greit. 

Anonymous poster hash: 805e8...6fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg som er 20 år er ikke en prepubertal liten jente som ikke er i stand til å ta egne valg. Så hva som skal være ekkelt med at to voksne mennesker som er i stand til å tenke selv blir forelsket i hverandre forstår jeg ikke. Jeg startet tråden for å se om det fantes noen med dine holdninger der ute, men heldigvis synes jo flesteparten at det er greit. 

Anonymous poster hash: 805e8...6fd

 

 

Spiller ingen rolle hva du selv mener om egen modenhet, du er knapt ute av puberteten som tjueåring og hvis en som nesten er tredve vil ha deg sier det mer om ham enn om deg.

 

Æsj. Hadde en mann fortalt meg at han var med ei så ung jente som 28-åring hadde forholdet vært over.

Anonymous poster hash: 8b721...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...