Gå til innhold

Hvorfor henter norske kvinner menn fra Tyrkia og Gambia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts her.

Jeg kjenner ingen menn personlig som har hentet seg kone i utlandet ( men vet om noen i området her jeg bor).

Men kjenner to som har hentet mann i tyrkia, og ei som har hentet mann i gambia.

Anonymous poster hash: ecce3...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan du enten ikke lese, eller så har du med viten og vilje valgt å overse forskjellen mellom postene. Anonymous poster hash: 6c86a...889

Hva er forskjellen?

Anonymous poster hash: ecce3...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg kjenner ingen menn personlig som har hentet seg kone i utlandet ( men vet om noen i området her jeg bor).

Men kjenner to som har hentet mann i tyrkia, og ei som har hentet mann i gambia.

Anonymous poster hash: ecce3...ea1

Og jeg kjenner 8-10 menn som har kjøpt koner i Thailand. Kanskje vi er på forskjellige alderstrinn/steder. Jeg bor i en stor by, og er nesten 50 år. Mennene jeg kjenner er mellom 45 og 65.

Anonymous poster hash: ad261...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kjenner 8-10 menn som har kjøpt koner i Thailand. Kanskje vi er på forskjellige alderstrinn/steder. Jeg bor i en stor by, og er nesten 50 år. Mennene jeg kjenner er mellom 45 og 65.

Anonymous poster hash: ad261...7b6

Glemte å legge til at konene disse mennene har kjøpt seg, selvfølgelig er 20-35 år yngre enn mennene....

Anonymous poster hash: ad261...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør det vel på lik linje som menn gjør det, ser ikke at det skal være å gå i forsvar.

De finner vel ikke en partner her på bjerget og utvider heller horisonten litt til andre land i stedet for å gå alene resten av livet.

Jepp, sånne som meg må vurdere å dra til utlandet da alle menn i Norge hater meg. Ingen som hadde fingra meg en gang :(

Anonymous poster hash: 78878...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de ønsker yngre menn enn det de kan få tak i her! Det er vel ofte kvinner 45+ som henter hjem en ung fole..helt innafor spør du meg

Anonymous poster hash: 2b545...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje de ikke ser på landegrenser som et hinder for kjærlighet?

Kanskje de vil ha en kjekk, høy, mørk mann istedenfor en kort, blåblek fyr med lyse vipper?

Kanskje de har funnet noen med samme verdier som en selv?

Anonymous poster hash: 2171f...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du ikke KG?

Menn synes jo at norske damer er totalt ubrukelige i alle henseende. Ikke er de feminine nok til tross for at alle er feminister, ikke vil de være hjemmearbeidende, men likevel er de bare ute etter å utnytte menn og dessuten så vil de aldeles ikke gi mennene 1,4 barn hver.

Så da må jo damene se seg om andre steder, ikke sant?

:ironi:

Legger man ironien til side så er det da fåtallet som finner seg menn i de nevnte land? De fleste som velger en "ikke norsk" mann ender vel opp med en svenske, tysker, engelskmann eller australier?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner et par kvinner ja som har henta seg noen fra utlandet, for noen gikk det bra,for andre gikk det dårlig. Tror de gjorde det av "kjærlighet"da ingen av dem er dvaske kjerringer på 50+ heller, men de er vel kanskje litt naive? Tror fort på den derre :" I never met a woman like you, i want you,you are perfect"blablabla...går rett på limpinnen med andre ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som snakker om konekjøping her. Hvor er det disse koneauksjonene foregår? Blir tennene sjekket og stamtavlen? Hvor mye må man påberegne å punge ut for et godt eksemplar kone?



Anonymous poster hash: de2bf...e8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som snakker om konekjøping her. Hvor er det disse koneauksjonene foregår? Blir tennene sjekket og stamtavlen? Hvor mye må man påberegne å punge ut for et godt eksemplar kone?

Anonymous poster hash: de2bf...e8b

:fnise:

Anonymous poster hash: 76e61...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj ! Liker kun norske menn:) Er godt gift med en snill norsk mann:) Jeg er svensk/norsk/skotsk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det virker som mange er interessert i denne tematikken, vil jeg anbefale en bok av Vigdis hjort, som heter "snakk til meg" handler om en middelaldrende bibliotekar som reiser til Cuba for å finne en mann. Kan ellers anbefale filmene "paradis, kjærlighet" og "mot syd".

Begge filmene belyser temaet "kvinnelige sexturister" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ts spør hvorfor kvinner gjør dette, ikke hvor mange som gjør det. ts har ingen grunn til å skulle bevise et overtall, når hi spør etter «hvorfor», og ikke «hvorfor mange».

Anonymous poster hash: f0c0f...8a4

Hvorfor henter noen kvinner seg mann fra Danmark, USA, England osv?

Det er like teit å spørre om det. De forelsker seg vel da. Har forøvrig aldri i Norge sett en hvit kvinne være sammen med en svart mann.

Anonymous poster hash: 367d3...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor gjør de egentlig det?

Er ikke norske menn bra nok?

Anonymous poster hash: ecce3...ea1

Gjør de?

Altså - henter menn?

Det finnes vel historier om kvinne på ferie, møter lokal kjekkas og søt musikk oppstår. Etter en tid flytter han til Norge og samlivet fortsetter, kort eller lenge. Men det er vel ikke akkurat å hente menn? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett noen slike par selv. Det er nok langt flere menn som henter kone i Thailand osv. enn kvinner som gjør det i Gambia, men det skjer det også.

Det går vel på mye av det samme som med mennene som gjør dette. De finner seg noen som rett og slett ser bedre ut enn det de har sjangs på her hjemme i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sett noen slike par selv. Det er nok langt flere menn som henter kone i Thailand osv. enn kvinner som gjør det i Gambia, men det skjer det også.

Det går vel på mye av det samme som med mennene som gjør dette. De finner seg noen som rett og slett ser bedre ut enn det de har sjangs på her hjemme i Norge.

Med rosa tupp :fnise: Eller jeg regner med at afrikanske menn har det. Kanskje det er det som er attraktivt?

Anonymous poster hash: 78878...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...