Gå til innhold

Lokal avis i liten by, hva er de intr. i å skrive om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eg bur i ein liten by med ca. 7500 innbyggere på Sørlandet, med kun ei lita 6-10 siders lokalavis som kjem ut nokre dager i veka. Dei vil jo, som alle andre, ha tips frå publikum dersom noko av interesse skjer, dukker opp eller oppleves. Eg vurderer å sende dei eit anonymt tips som omhandlar nokon eg kjenner godt personleg, så det eg håper dykk kan svare på er, vil det eigentleg vere noko poeng å sende inn eit tips, vil avisa ta det seriøst og kanskje følga det opp med ein liten artikkel eller notis, kanskje eit intervju eller noko?

For å gi litt meir info om personen og kvifor (uten å gje for mykje spesifikk info):

Vedkommande som eg tenker på å tipse dei om, føler eg at fortjener å få vere "på trykk", eit litt mindre notat, men helst ein lang heilsiders artikkel dedikert til historia til venen min - h*n har vore igjennom eit fleire år langt, tungt og smertefullt helvete grunna #3 sjeldne, kroniske sjukdommar som har motverka kvarandre og gjort absolutt alt 10x verre enn om dei var separate. H*n var nær å døy nesten 10 gonger på dei åra, med alt frå sepsis, infeksjoner og perforasjon av tarm. Til slutt gjekk h*n gjennom ein stor, alvorlig operasjon som endra kroppen, og klarte faktisk utrulig nok å komme seg tilbake til livet på under eitt år - h*n er fortsatt sjuk (kronisk er evig) og skada og har livslange ettereffekter grunna operasjon og medisiner og diverse, men h*n er veldig positiv og optimistisk og livsglad. Venen min ynskjer også å komma i kontakt med andre lokale sjelar som kanskje har vore borti noko av det samme,og har fortalt meg at h*n vurderer å starte opp ei vennskapsstøttegruppe av ein sort for slike som seg sjølv.

Eg ynskjer dette fordi eg er veldig stolt av venen min, og syns h*n er stor inspirasjon - i hvert fall for meg, og eg veit fleire meiner det samme. Eg trur det ville vore godt for venen min å få fortalt om sin kamp, samt forsøke å inspirere andre, og kanskje til og med komme i kontakt med nokon nye folk. Eg trur også det kan vere positivt, både som opplevelse og som ein sjølvtillits-boost. Eg har aldri møtt nokon som er så sterk psykisk, og eg ynskjer å dele dette med heile vårt lokalsamfunn. Pluss, eg er temmelig lei av å høre stygge og falske rykter og uttalelser om venen min etter tida med sjukdom og operasjon, og det hadde vore ein bonus at faktaene ville bli gnidd i andletet på alle dei som har sagt noko usant.


Men kva tenkjer dykk, vil det ha noko for seg å sende eit tips til lokalavisa, eller bør eg berre gløyme det. og heller prøve å hjelpe til ved å hjelpe h*n med å komme i kontakt med lokale likesinnede på ei anna måte? Eg veit at venen min ikkje hadde brydd seg om eg tok kkontakt med lokalavisa, og at h*n hadde takka ja dersom dei kontakta h*n, berre så det er sagt.

Eg kan nemne at lokalavisa har tidlegare skreve ein fullsiders artikkel og vore på besøk heime hjå ei ung dame som hadde ordna seg stor sponsor og blogga om mote, sminke, hår, "coaching", osv. Og for å seie det som det er, min venn sin historie er 100 ganger meir interessant og aktuell enn det der.

Dette blei litt rotete, men eg håper på svar. Takk for meg.

T.H

(ps. eg vurderer også å skrive til eit av desse ukebladene, t.d "Allers" og "Hjemmet" om samme saken, for dei trykker jo slike historier. Kva tenkjer dere?)



Anonymous poster hash: 2518b...90c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det kan du gjøre. Men da må du vise innlegget til han det gjelder først. Ikke gå bak ryggen på han på noen måte, eller overkjør ham.



Anonymous poster hash: 7970e...9c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Tror det vil bli en fin reportasje, jeg hadde ihvertfall tatt videre kontakt.

Hilsen journalist.



Anonymous poster hash: 94005...10d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du klarere med vennen din først! Jeg hadde ikke likt å bli overumplet med en telefon fra en journalist som ville skrive om meg og min sykdom. Hvorfor vil du sende det inn anonymt?

Lokalaviser skriver jo om alt mulig, så de kunne sikkert skrevet om dette og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg kjenner små lokalaviser er det i hovedsak ute etter to typer innhold:

1. Lokale, faktabaserte nyheter (ulykker, innbrudd, lokale bedrifter osv)

2. Gladsaker om lokale profiler eller bedrifter, jubileum, reportasjer fra tilstelninger osv.

I tillegg kommer smånotiser som dødsfall, barnefødsler, bryllup, kjøp salg osv.

Det du beskriver synes jeg ikke er helt vanlig innhold. Det er mer ukeblad-stoff eller til spesielle interessegrupper. Sykdom og tragedie som ikke er nyheter er ikke typisk lokalavis-innhold. Og ikke det jeg ønsker å lese om i en slik avis. Mest sannsynlig er vel de få innbyggerene klar over denne personens historie og problemer i større eller mindre grad også.

Men det skader jo ikke å tipse. De skriver om det om de ønsker.



Anonymous poster hash: 14b9e...84f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en historie som litt avhengig av hvordan den skrives kan være i en liten lokalavis, en større regionavis (Fevennen er jo naturlig på Sørlandet), eller til og med VG.

Jeg synes du burde spørre vennen din før du sender tipset.

Mvh journalist med erfaring fra lokal- og regionalpresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tatt kontakt ang denne saken :) Send tipset du! men spør vennen din først om det er ok.

Hilsen redaktør i en lokalavis på Sørlandet :)

Anonymous poster hash: ba03e...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han skal starte støttegruppa, er det jo også ekstra spennende. Det aktualiserer saken.

Anonymous poster hash: e3e72...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, altså.. Fortjener å være på trykk? Det er ikke sikkert det er alle som har lyst til få livet sitt bretta ut i lokalavisa. Du må for all del spørre før du gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...