Gå til innhold

Hvorfor henter norske menn kvinner fra Thailand?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker at dersom det er slik at mange menn reiser til Thailand for å finne en soft og underdanig kone, er det mulig de får seg en overraskelse.

har inntrykk av at mange av de damene har bein i nesa så det holder. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deprimerende mange arrogante og fordomsfulle folk på denne tråden.

Og jeg får følelsen av at noen av kvinnene som svarer her er litt bitre for at folk de føler seg overlegne, skaper seg lykke på tross av at de egentlig burde leve som de taperene de mener de er.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg selv har hatt fordommer mot denne typen ekteskap, men det var før jeg begynte i den bedriften jeg jobber i nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deprimerende mange arrogante og fordomsfulle folk på denne tråden.

Og jeg får følelsen av at noen av kvinnene som svarer her er litt bitre for at folk de føler seg overlegne, skaper seg lykke på tross av at de egentlig burde leve som de taperene de mener de er.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg selv har hatt fordommer mot denne typen ekteskap, men det var før jeg begynte i den bedriften jeg jobber i nå.

Klart noen av disse middelaldrende tantene blir snurt og bitre når de ser menn på deres egen alder får seg en ny kone som er 20 år yngre enn de...

Anonymous poster hash: 44de3...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. De importerer jo menn som det er størst sannsynlighet vil bli problemer i fremtiden. Du vet muslimer og machokultur. Mens den kulturen Thailandske kommer fra er buddhistisk og soft.

Anonymous poster hash: 44de3...cc0

Enig med at muslimer kan være vanskelige,men jeg kjenner en som "kjøpte" en mann fra Sentral-afrika.Hun betalte 5000kr.til et byrå som satt henne i kontakt med denne mannen.Han er kristen og de giftet seg og flyttet til Norge.Han har gått på flere norskkurs,tatt utdannelse og er nå i full jobb.De har to nydelige barn og han gjør både husarbeid og tar seg av barna.Ser ikke stor forskjell på ham og en vanlig norsk mann.

Anonymous poster hash: c05f9...952

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får vel ingen andre da, enkelt og greit. Jeg vurderer å dra til Thailand selv, for å finne meg en mann :) Siden norske menn hater meg. Eneste måten jeg kan bli gift på er å betale noen for å gifte seg med meg.

Anonymous poster hash: 34a47...e7f

Nei nei. Du må til Tunisia du vet du - eller Gambia. :icon_lol:

Anonymous poster hash: 974aa...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei. Du må til Tunisia du vet du - eller Gambia. :icon_lol:

Anonymous poster hash: 974aa...111

Eller KG. Her finnes mange kjekke menn.

Anonymous poster hash: 44de3...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er Filippinene som gjelder nå, gjerne utenfor turiststrøk. Helst fra jungelen, for der er de ikke formet enda. Helst 25 år yngre. :fnise:



Anonymous poster hash: 974aa...111
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent har fått seg dame fra Thailand nå. Problemet hans er at han blir voldelig i fylla, og han har allerede gjort en eks ufør og sendt en annen på sykehus. Håper bare thaidama kommer seg vekk fra ham før hun også blir ødelagt. Det verste er at han snakker om hvor ubrukelige norske damer er, mens det i virkeligheten er han som er problemet.



Anonymous poster hash: 837c4...64c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drar norske kvinner til Tyrkia for å finne seg en mann?


-
Jeg kjenner en del menn som har dratt utenlands...I første omgang var det ikke for å finne seg kone. Men så har de møtt noen som de ønsker å være sammens med.
Søskenbarnet mitt, fant seg ei fra sør amerika, han er en veldig kjekk mann og når han var ute på byen så sirklet kvinnene rundt ham.
Onkelen min var på backpacking i Sør amerika, hvor han plutselig fant ei dame der. Han endte opp med å bo ett par år i hjemlandet hennes, til de flyttet til ham. Idag har de 4barn. Onkelen min er også en veldig pen mann.
Søskenbarn #2, kvinne, fant seg mann fra japan. Dette var heller ikke planlagt da hun var på backpacking..
Og faren min..Men han gidder jeg ikke å skrive om en gang...For å si det slik, han er utrolig kravstor, og mener at kvinnene skal gjøre det de får beskjed om..Og norske kvinner er ikke slik..Kvinner fra Asia tar vare på seg selv og "oppfører" seg som det kvinner skal gjøre: Tilfredstille mannen, stå på kjøkken og lage mat + vaske og rydde..


Resterende menn jeg vet om er menn som ikke får seg noe her hjemme i Norge.
Ellers har jeg 5 venninner og bekjente som drar /har dratt til utlandet for å pule på seg en unge... ._.
Som ei venninne sa: "Det er lettere å dra til Tyrkia å få en unge med en random tyrker, enn å få seg unge med en random fyr fra hjembygda..."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg er nok kjønnsrollene viktig. Mange menn misliker endringen i kjønnsrollene, der kvinnene har blitt mindre feminine enn tidligere.

Ok, jeg hadde ikke tenkt å kommentere, men kjenner at dette provoserer meg såpass mye at jeg bare må. Og denne er ikke bare rettet til deg, men også til de hundre andre mennene her på KG som griner og bærer seg over norske kvinners manglende femininitet.

Hva mener du med at kvinner er blitt mindre "feminine" enn de var før? Hva legger du egentlig i ordet "femininitet"? Utseendemessig er vi da like feminine som før: de fleste av oss har langt hår, bruker sminke, og kler oss i tettsittende klær. Vi har for øvrig også fortsatt bryster og kvinnelig anatomi.

Den eneste forskjellen fra før til nå er at i dag har vi muligheten til å være selvstendige. Er selvstendighet utelukkende maskulint? Er en selvstendig kvinne automatisk mindre "feminin" enn en kvinne som er avhengig av sin mann for ett og alt? Er det slik at en dagens kvinne må føle seg mindreverdig og underdanig, og føye seg etter menns ønsker, for at hun skal kunne oppfattes som feminin?

Likestillingen har vist at også kvinner har mulighet og evner til å utdanne seg og jobbe. De fleste kvinner ønsker å selvrealisere seg selv ved å få seg en utdanning og jobb, i stedet for å sitte hjemme og poppe ut barn slik det var i gamle dager. Er det slik at vi skal ofre denne muligheten til selvrealisering, for å beholde et slags bilde av oss selv som "feminine"?

Og kvinner fra Thailand, de er feminine de! For de kommer som regel til Norge helt avhengige av mannen sin. Ikke bare for penger, men også for kommunikasjon med omverdenen. De fleste kommer hit svært isolerte, til et fremmed land der de ikke har verken familie eller noe nettverk utenfor mannen sin. Jobbmulighetene er så godt som ikke-eksisterende, for en kvinne som ikke har verken språk eller relevant erfaring. Og bra er det, for da blir de automatisk hindret fra å bli som disse grusomme, maskuline norske kvinnene, som tilsynelatende har glemt at de er mannen underdanig.

Anonymous poster hash: 70840...934

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får vel ingen andre da, enkelt og greit. Jeg vurderer å dra til Thailand selv, for å finne meg en mann :) Siden norske menn hater meg. Eneste måten jeg kan bli gift på er å betale noen for å gifte seg med meg.

Anonymous poster hash: 34a47...e7f

Hei. Jeg er manneversjonen av deg. Jeg er snill og grei og ønsker med en sterk og selvstendig (+feminin) kvinne, men ingen her i Norge vil ha meg. Så da må jeg velge. Dra til utlandet å inngå et fornuftsekteskap eller leve mutters alene resten av livet, for så å dø i sykesengen gammel og bitter uten og noensinne ha elsket. Da blir valget faktisk ganske enkelt.

Anonymous poster hash: 31c21...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei. Du må til Tunisia du vet du - eller Gambia. :icon_lol:

Anonymous poster hash: 974aa...111

Vil ikke ha en muslim.. så det blir Thailand eller Brazil kanskje.

Anonymous poster hash: 34a47...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg hadde ikke tenkt å kommentere, men kjenner at dette provoserer meg såpass mye at jeg bare må. Og denne er ikke bare rettet til deg, men også til de hundre andre mennene her på KG som griner og bærer seg over norske kvinners manglende femininitet.

Hva mener du med at kvinner er blitt mindre "feminine" enn de var før? Hva legger du egentlig i ordet "femininitet"? Utseendemessig er vi da like feminine som før: de fleste av oss har langt hår, bruker sminke, og kler oss i tettsittende klær. Vi har for øvrig også fortsatt bryster og kvinnelig anatomi.

Den eneste forskjellen fra før til nå er at i dag har vi muligheten til å være selvstendige. Er selvstendighet utelukkende maskulint? Er en selvstendig kvinne automatisk mindre "feminin" enn en kvinne som er avhengig av sin mann for ett og alt? Er det slik at en dagens kvinne må føle seg mindreverdig og underdanig, og føye seg etter menns ønsker, for at hun skal kunne oppfattes som feminin?

Likestillingen har vist at også kvinner har mulighet og evner til å utdanne seg og jobbe. De fleste kvinner ønsker å selvrealisere seg selv ved å få seg en utdanning og jobb, i stedet for å sitte hjemme og poppe ut barn slik det var i gamle dager. Er det slik at vi skal ofre denne muligheten til selvrealisering, for å beholde et slags bilde av oss selv som "feminine"?

Og kvinner fra Thailand, de er feminine de! For de kommer som regel til Norge helt avhengige av mannen sin. Ikke bare for penger, men også for kommunikasjon med omverdenen. De fleste kommer hit svært isolerte, til et fremmed land der de ikke har verken familie eller noe nettverk utenfor mannen sin. Jobbmulighetene er så godt som ikke-eksisterende, for en kvinne som ikke har verken språk eller relevant erfaring. Og bra er det, for da blir de automatisk hindret fra å bli som disse grusomme, maskuline norske kvinnene, som tilsynelatende har glemt at de er mannen underdanig.

Feminitet handler ikke bare om utseendet, det handler også om holdninger, væremåte og selvstendighet. Mange menn liker å tenke at de skal ta være på sin kjære, altså på en viss måte føle seg nyttig. Ikke nødvendigvis økonomisk, men på andre måter også.

Samfunnet er i en endring, der menn og kvinner blir mer like. Kvinner har fått mer friheter, men også langt mer ansvar, mens menn forventes det fortsatt en del ansvar, men også ekstraansvar. Det behøver ikke være negativt, men biologisk sett er vil like nå, som vi var for 100 år siden. Samfunnsmessig har vi gått gjennom endringer, som er bra, men fortsatt ønsker mange menn feminitet hos sine kvinner. Det handler selvfølgelig om utseende, men også på væremåte. Jeg er for eksemepel glad for at kjæresten min tørr å vise følelser, gråte på skulderen min og komme til meg når det er noe galt, og gjerne hjelpe henne med en del småting som gjør at jeg føler at hun på en måte trenger meg. Ganske vanskelig å forklare for noen som ikke mest trolig klarer å sette seg inni dette overhodet og indoktitrinert i feminismens gullalder.

Det som mange "forventer" av en kvinne idag er at hun både skal ta lang utdannelse, bra jobb, få barn, ut i jobb igjen, gjerne kjøpe hus alene, male dette huset alene og alt mulig. Det er fint med selvstendige kvinner forsåvidt, men mange av disse sliter også med å få forhold til å fungere, fordi de nekter å faktisk ta menn inntil seg, og ser ikke nytten med en mann i livet sitt, annet enn å slenge han igang med masse husarbeid når han kommer hjem fra jobb, og gjerne skal styre like mye i senga som mannen selv.

Nå du må også skille mellom stereotypene her altså. Jeg ville selv aldri taklet å være sammen med noen på noen av ytterkantene. Det er selvfølgelig bra at dama er i jobb og tar ansvar, og nyter den friheten, men jeg liker også de kvinnelige egenskapene og at hun setter pris på å ha en mann i huset, isteden for en "person".

Derfor tror jeg mange menn henter menn i Thailand, fordi de har lettere for å vise disse feminine sidene, samtidig som disse mennene føler at de kvinnene faktisk har et behov for de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at dersom det er slik at mange menn reiser til Thailand for å finne en soft og underdanig kone, er det mulig de får seg en overraskelse.

har inntrykk av at mange av de damene har bein i nesa så det holder. :)

Ja, mange av de har bein i nesa! Og så har du de som lopper mannen for penger og eiendommer før de drar sin kos igjen.

Anonymous poster hash: 7d471...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange av de har bein i nesa! Og så har du de som lopper mannen for penger og eiendommer før de drar sin kos igjen.

Anonymous poster hash: 7d471...608

Nettop.

Fuck now - pay later

Mange godtroende norske menn som har brent seg på det gitt.

Anonymous poster hash: c05f9...952

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Har googlet litt og ikke funnet svar på det jeg undret på. Hvorfor er det så mange fra akkurat Thailand? Hvorfor ikke Nepal, Bolivia, Tsjad eller Albania i stedet? Og hvordan går det med mennene i Thailand? Blir det ikke manko av damer på dem da? Om norske damer finner menn fra utlandet, så virker det som om det er mer variasjon i nasjonalitetene.

Anonymkode: 149d5...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2015 den 2.23, AnonymBruker skrev:

De får vel ingen andre da, enkelt og greit. Jeg vurderer å dra til Thailand selv, for å finne meg en mann :) Siden norske menn hater meg. Eneste måten jeg kan bli gift på er å betale noen for å gifte seg med meg.

 


Anonymous poster hash: 34a47...e7f

 

Neida :)

På 17.4.2015 den 4.13, AnonymBruker skrev:

Ab som skreiv over her. Fikk ikke med alt så prøver igjen:

 

En norsk mann velger ei thai dame (eller russisk/ukrainsk for den saks skyld) fordi kvinnene i Norge han har sjangs på, er ikke gode nok for han, og kvinnene han vil ha, vil ikke ha han (og da blir også disse kvinnene altfor høye på pæra og ufyselige, i følge mannen). Så da henter han seg ei dame som han fast bestemt mener elsker han, og prøver iherdig å overbevise ALT og ALLE om at det er ekte kjærlighet fra begge parter. Yet ser jo alle at dama kun er ute etter pengene og fordelene ved å komme til Norge, og egentlig avskyr hele mannen hun må bruke.

 

Menn som dette er ikke annet enn tragiske.

 

Anonymous poster hash: fae8a...1a9

Ikke slik

Anonymkode: f67d0...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎17‎.‎04‎.‎2015 den 12.57, Chizue skrev:

Hvorfor drar norske kvinner til Tyrkia for å finne seg en mann?


-
Jeg kjenner en del menn som har dratt utenlands...I første omgang var det ikke for å finne seg kone. Men så har de møtt noen som de ønsker å være sammens med.
Søskenbarnet mitt, fant seg ei fra sør amerika, han er en veldig kjekk mann og når han var ute på byen så sirklet kvinnene rundt ham.
Onkelen min var på backpacking i Sør amerika, hvor han plutselig fant ei dame der. Han endte opp med å bo ett par år i hjemlandet hennes, til de flyttet til ham. Idag har de 4barn. Onkelen min er også en veldig pen mann.
Søskenbarn #2, kvinne, fant seg mann fra japan. Dette var heller ikke planlagt da hun var på backpacking..
Og faren min..Men han gidder jeg ikke å skrive om en gang...For å si det slik, han er utrolig kravstor, og mener at kvinnene skal gjøre det de får beskjed om..Og norske kvinner er ikke slik..Kvinner fra Asia tar vare på seg selv og "oppfører" seg som det kvinner skal gjøre: Tilfredstille mannen, stå på kjøkken og lage mat + vaske og rydde..


Resterende menn jeg vet om er menn som ikke får seg noe her hjemme i Norge.
Ellers har jeg 5 venninner og bekjente som drar /har dratt til utlandet for å pule på seg en unge... ._.
Som ei venninne sa: "Det er lettere å dra til Tyrkia å få en unge med en random tyrker, enn å få seg unge med en random fyr fra hjembygda..."

Huff …. Det siste avsnittet du skriver var direkte deprimerende og  tragisk lesning. Og så skal staten fø opp disse ungene.               Det er ett og slett blitt for enkelt, burde vært straffbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/17/2015 at 10:24 AM, Druid said:

Og jeg får følelsen av at noen av kvinnene som svarer her er litt bitre for at folk de føler seg overlegne, skaper seg lykke på tross av at de egentlig burde leve som de taperene de mener de er.

Der traff du spikeren på hodet så det dundret.

Anonymkode: 5a198...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...