Gå til innhold

Norske kvinner er verdens vakreste.


Ulick

Anbefalte innlegg

Det er fordi for mange norske kvinner har eliminert kjønnsforskjeller i Norge. Nå er det så gale at det blir ramaskrik om du ikke gir en kjønnsnøytral gave til barn. Nåde deg om du gir jentunger en barbiedukke..

Dette må nødvendigvis gjøre noe med feminiteten til norske kvinner.

Kvinner i Norge har forandret seg fra noen søte, feminine og yndige piker til mannekvinner som pumper jern på gymmet og dytter snus oppi leppa.

Anonymous poster hash: 040bd...5ff

Ramaskrik hvis hva da? Gå inn i en lekebutikk, klesbutikk eller en bokhandel i dag for å kjøpe noe til barn. Du får enten blått med traktor eller bil, eller rosa med prinsesse. Bøker for jenter handler om yndige feer, prinsesser og jenter som er rike og pene.

Gutter får bøker om Rampete Robin, trollmenn, eller om ulike ting som har med vitenskap og natur å gjøre.

Det er umulig å finne jenteklær som ikke er rosa eller hvite, og gutteklær som ikke er grå og blå.

Hvis du mener kjønnsforskjellene i Norge fortsatt ser ut som på 70- og 80-tallet, så bør du få med deg at det er 40år siden...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er jaggu mye stygt å se også.

Det syns jeg var en frekk ting å si.. I mine øyne er det veldig, veldig få jenter som er stygge utseendemessig, uansett nasjonalitet eller rase.

Personlig syns jeg jenter som er litt mørkere enn oss hvite bleikfiser oppi nord, er penest. F.eks Sør-Amerika og Asia. Nå snakker jeg om bare utseendet. Dessverre syns jeg jenter fra Vesten også taper seg litt når det gjelder personlighet. De er ofte vanvittig kravstore, arrogante, sure og bitchy, for å generalisere.

(Kanskje gjelder det menn herfra også?)

Jenter utenfor Europa virker mer avslappet, fornøyde og blide. Selv har jeg pratet med ei jente fra Sør-Amerika som var et stort idrettstalent, men som brakk beinet stygt i en ulykke og som måte gi slipp på idrettskarrieren etter utallige operasjoner. "Uff, det var fryktelig trist å høre", sa jeg. Jeg fikk til svar: "Haha, det er ikke mye jeg kan gjøre med det nå".

Det er det generelle inntrykket jeg sitter med av jenter utenfor Europa; en positiv innstilling.

Anonymous poster hash: 9dba6...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og likevel er det Miss India som så godt som bestandig og med få unntak går av med seieren når de arrangerer Miss World...

For de som er med i Miss World er representative for hele landets utseende?

Vakre mennesker fins i alle land. Nordmenn (og nordkvinner ;) ) blir ansett som pene fordi de er lyse og blåøyde, noe som er sjeldent på planeten jorden.

Anonymous poster hash: 8fcf6...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi for mange norske kvinner har eliminert kjønnsforskjeller i Norge. Nå er det så gale at det blir ramaskrik om du ikke gir en kjønnsnøytral gave til barn. Nåde deg om du gir jentunger en barbiedukke..

Dette må nødvendigvis gjøre noe med feminiteten til norske kvinner.

Kvinner i Norge har forandret seg fra noen søte, feminine og yndige piker til mannekvinner som pumper jern på gymmet og dytter snus oppi leppa.

Anonymous poster hash: 040bd...5ff

For en som har vokst opp på 70- og 80-tallet, synes kjønnsforskjellene på mange måter å være veldig mye tydeligere i dag, enn de var da.

Anonymous poster hash: 7dbee...9d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er absolutt i verdenstoppen, skandinavia generelt er det, synes jeg. Det gjelder dog de feminine norske damer. Manne-kvinner er ikke pent, uansett land, ei eller overlegne kvinner.

I tillegg til det synes jeg en del sør-amerikanske damer er flotte, og gjerne damer med to forskjellige etnisteter blandet i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Penheten deres gjør dem i alle fall ikke mindre destruktive for samfunnet og menn.

På hvilken måte er norske kvinner destruktive for samfunnet og menn?

Men det er jaggu mye stygt å se også.

Og så du som har vært en av mine favorittbrukere.

Trist å se at du legger deg på nivå med noen av de verste brukerne her inne.

Anonymous poster hash: e2722...2ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er anonym så beskyld meg gjerne for skryt ;) Når jeg er i utlandet (spesielt USA) får jeg spørsmål hele tiden om det er vanlig å være like vakker som meg i Norge, og da jeg var singel var det helt utenkelig for dem. Ble spurt om jeg var modell flere ganger fra både kvinner og menn og ble behandlet som en og. I Norge er jeg derimot usynlig i hverdagen, så forundrer meg ikke at menn i denne tråden er uenig og evig misfornøyde med oss, men heldigvis syns menn utenfor Skandinavia at vi er det da :) selv syns jeg det er mange pene menn i Norge!

Anonymous poster hash: 0b8b8...53f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er anonym så beskyld meg gjerne for skryt ;) Når jeg er i utlandet (spesielt USA) får jeg spørsmål hele tiden om det er vanlig å være like vakker som meg i Norge, og da jeg var singel var det helt utenkelig for dem. Ble spurt om jeg var modell flere ganger fra både kvinner og menn og ble behandlet som en og. I Norge er jeg derimot usynlig i hverdagen, så forundrer meg ikke at menn i denne tråden er uenig og evig misfornøyde med oss, men heldigvis syns menn utenfor Skandinavia at vi er det da :) selv syns jeg det er mange pene menn i Norge!

Anonymous poster hash: 0b8b8...53f

Kan signere den her, fra motsatt ståsted. Jeg ser ganske unorsk ut og Norge er definitivt det landet hvor jeg får mest oppmerksomhet fra menn. Får hele tiden høre at jeg har et unikt og interessant utseende (som egentlig er ganske ordinært og kjedelig i verdenssammenheng), mens høye, blonde, blåøyde jenter blir sett på som kjedelige, selv om de i verdenssammenheng er verdens vakreste. Norske menn er nok mer bortkjemte sånn sett enn de er klar over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BeautifulPeople.com trekker fram Therese Johaug som en av de vakre norske idrettsjentene, og jeg er enig i at Therese er ei flott jente. Men Silje Norendal er min absolutte favoritt når det gjelder norske idrettsjenter, og også en av mine favoritter når det gjelder norske jenter overhodet. Hun er nydelig. Mener jeg da.

https://www.google.no/search?q=silje+norendal&espv=2&biw=1355&bih=630&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=4jUwVbQ4zJSwAb7tgJAE&ved=0CAYQ_AUoAQ

Endret av Ulick
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jaggu mye stygt å se også.

Jaggu er det mange stygge mannfolk å se på også her i Noege.

Anonymous poster hash: f1b92...2c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha besøkt en del land, må jeg si meg enig. Finnes ikke noe land hvor snittet jevnt over er så høyt som i Norge.



Anonymous poster hash: 01f39...38d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha besøkt en del land, må jeg si meg enig. Finnes ikke noe land hvor snittet jevnt over er så høyt som i Norge.

Anonymous poster hash: 01f39...38d

Javel, så du har vært i Skottland, India og Uganda.

Anonymous poster hash: 31d61...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har egentlig ikke noe å si at folk her er uenige, det er statistikk tatt fra dem som blir akseptert på beautifulpeople.com, så norske kvinner lever jo opp til en viss penhets-standard.

Rette neser, store øyne, smale ansikter som norske kvinner har er noe som man ikke finner alle andre steder i verden, med mindre man ser på idolene derfra.

Men hvis norske menn ikke setter pris på det, så er det bare å søke lykken med menn fra utlandet, istedet for å sitte på rumpa og klage!! :) Ikkenoe er verre enn å klage på norske menn om man liksom er så attraktiv at man kan få dem man vil.



Anonymous poster hash: c16c8...d2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er jo så subjektivt, men norske jenter har sikkert et eksotisk utseende for folk som ikke er fra norden i tillegg så holder vel norske jenter seg i god form(trening, diett, osv).

Selv er jeg mann og studerer studie som er kjent for mange blonde jenter og jeg tenker hele tiden at det ikke er noen pene jenter på festene så man setter kanskje ikke pris på hva man har.



Anonymous poster hash: fc1fb...46e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og likevel er det Miss India som så godt som bestandig og med få unntak går av med seieren når de arrangerer Miss World...

Misse-konkurranser er et dårlig barometer på hva som er ekte skjønnhet.Det er ekstremt mye fake staffasje som blir brukt:Løsvipper,løshår,kosmetiske inngrep og masse masse sminke.

Anonymous poster hash: ab2b1...754

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vakre mennesker hver dag her i Norge. Så kan jo stemme, men likevel... Finnes så utrolig mange nydelige mennesker på denne jorda, og egentlig betyr ikke nasjonalitet så mye. Har sett like vakre indiske mennesker som norske. Folk er vakre på forskjellige vis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vakre mennesker hver dag her i Norge. Så kan jo stemme, men likevel... Finnes så utrolig mange nydelige mennesker på denne jorda, og egentlig betyr ikke nasjonalitet så mye. Har sett like vakre indiske mennesker som norske. Folk er vakre på forskjellige vis.

Det finnes vakre mennesker over hele verden ja, men snittet er ganske høyt i Norge.

Anonymous poster hash: 6aa1b...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...