Gå til innhold

Norske kvinner er verdens vakreste.


Ulick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva reknes som Brasiliansk? Er jo utrolig vanskelig å si, er ikke Gisele Bundchen brasilianer? Hun ser jo egentlig ut som en danske også kan man si.

Personlig synes jeg ikke Sverige skal toppe listen.

Min personlige mening om kvinner;

1; Danmark

2; Norge

3; Italia

4; Nederland

5; Spania

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro. Andelen pene synker i takt med innvandringen og lave fødselstall blandt etniske nordmenn.



Anonymous poster hash: 4f1c2...1da
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penheten deres gjør dem i alle fall ikke mindre destruktive for samfunnet og menn.

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig. Vanskelig og ganske bortkastet å sette opp noen sånn liste, men jeg synes sånn alt i alt at vi er velsignet med et snitt i ypperste verdensklasse. Hyggelig for oss gutta.



Anonymous poster hash: 7b071...504
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uenig der. Jeg synes thaidamer er de vakreste.

Anonymous poster hash: 040bd...5ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og likevel er det Miss India som så godt som bestandig og med få unntak går av med seieren når de arrangerer Miss World...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og likevel er det Miss India som så godt som bestandig og med få unntak går av med seieren når de arrangerer Miss World...

Det er fordi for mange norske kvinner har eliminert kjønnsforskjeller i Norge. Nå er det så gale at det blir ramaskrik om du ikke gir en kjønnsnøytral gave til barn. Nåde deg om du gir jentunger en barbiedukke..

Dette må nødvendigvis gjøre noe med feminiteten til norske kvinner.

Kvinner i Norge har forandret seg fra noen søte, feminine og yndige piker til mannekvinner som pumper jern på gymmet og dytter snus oppi leppa.

Anonymous poster hash: 040bd...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser man rundt i verden. Så ser man faktisk at vi her i Norge og Sverige har vært heldige med utseende. Men selvfølgelig finnes det mindre pene mennesker her og. Det gjør det jo overalt.

Og kanskje det hjelper at vi er ofte naturlig pene, vi trenger ikke masse sminke og dill for å bli pene.



Anonymous poster hash: c819e...14d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er enig i grunn. Eneste jeg vil tilføre er at Island har noen fantastisk pene mennesker også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser man rundt i verden. Så ser man faktisk at vi her i Norge og Sverige har vært heldige med utseende. Men selvfølgelig finnes det mindre pene mennesker her og. Det gjør det jo overalt.

Og kanskje det hjelper at vi er ofte naturlig pene, vi trenger ikke masse sminke og dill for å bli pene.

Anonymous poster hash: c819e...14d

Nei.

Men folk sier de som bor her er vakre fordi de ser lyse og eksotiske ut. Det er nemlig voldsomt få skandinaver i forhold til resten av jordas befolkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi for mange norske kvinner har eliminert kjønnsforskjeller i Norge. Nå er det så gale at det blir ramaskrik om du ikke gir en kjønnsnøytral gave til barn. Nåde deg om du gir jentunger en barbiedukke..

Dette må nødvendigvis gjøre noe med feminiteten til norske kvinner.

Kvinner i Norge har forandret seg fra noen søte, feminine og yndige piker til mannekvinner som pumper jern på gymmet og dytter snus oppi leppa.

Anonymous poster hash: 040bd...5ff

Ser ikke ut som det er noe problem med feminiteten når de norske jentene får innpass, men svært få norske menn er pene nok til å komme inn på siden..

Anonymous poster hash: a8c66...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...