Gå til innhold

Kaketoppen falt av - Det ble en KATASTROFAL dag!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2: Man legger da aldri på telefonen når en kunde er misfornøyd.

Jo. Når en kunde er ufin og usaklig nok kan det være like greit å avslutte samtalen. Vi har ikke hørt samtalen og kjenner ikke detaljene, men selv om man jobber med kunder er det grenser for hva man skal være nødt til å finne seg i.

Anonymous poster hash: 1084a...ece

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det ble en katastrofal dag høres ut som en drøy overdrivelse. Men uansett så er jo akkurat det foreldrenes skyld. Man lar ikke sånt gå utover barna på deres bursdag, da prøver man å gjøre det beste ut av situasjonen.

MEN, når det er sagt...

Først tenkte jeg at dette var en tåpelig sak å ta opp i media. Men etter å ha lest artikkelen vet jeg sannelig ikke lenger. Bjørn Ali var villig til å slå av 500 kroner på kaka fordi den manglet Minnie figuren. Men denne familien har jo tross alt bestilt en vare, og fått en vare som ikke var som de hadde bestilt. Da er det ingen som kan kreve at de betaler for kaka. Selv hadde jeg nok ikke tatt imot kaka i den forfatningen den var i, og krevd at de tok kaka med tilbake. Men, skjønner også fortvilelsen i at da ble det ingen kake i det hele tatt på Adine på bursdagen hennes. Men uansett, det hadde fått være. Han sier han ikke kan gi bort kaken gratis fordi han har brukt 13 timer på den og betalt sjåføren 750 kroner. Da er det kanskje sjåføren som til syvende og sist er ansvarlig her, siden Minnie-figuren falt av under transport...??

Og hvis det stemmer at kaken lå løst i bagasjerommet uten innpakning... Da hadde det vært grunn nok for meg til å sende kaken tilbake samme vei den kom. I tillegg kommer den uprofesjonelle fakturaen.

Nei dette firmaet ville jeg styrt langt unna!!



Anonymous poster hash: f4d41...477
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah...
Hadde jeg vært moren, så ville jeg tatt kaken imot, kaken var jo ikke akkurat ødelagt heller..
Ville vel sagt til datteren min at "Minni ble bilsyk, derfor er hun ikke på kaken akkurat nå" :fnise:
Gjøre dagen mest mulig magisk for barnet mitt.
Akkurat som da jeg jobbet i Disney og askepott som ikke kom og vi måtte ta inn Mulan istedet....Mange barn som ble lei seg..Og vi gikk rundt og fortalte at hun hadde mistet glass skoen sin...>.>
Kaken ble jo fikset tilslutt...Etter mye om og men.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

iLandsproblem rett og slett. Forstår jo at det er noe som irriterer, men å hause det opp til katastrofe blir bare for drøyt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en annen diskusjon, men å bestille kake til over 2000 til en treåring er liiitt i overkant av nødvendig......

Anonymous poster hash: 01594...51e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Det rareste her er jo at ingen av dere reagerer på at dette er forsiden i en av landets største aviser..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Magdalene

For et useriøst firma.

Et seriøst firma ville selvsagt beklaget, og gitt kaken gratis. Ferdig med det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste her er jo at ingen av dere reagerer på at dette er forsiden i en av landets største aviser..

Men har du sett avisene idag??

Rene clickbait opplegg nå -.-

Kanskje fordi de prøver å nå ett yngre publikum, men jeg synes det er helt tragisk, når "nyhetene" handler om en viral video om en unge som kysser en gullfisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste artikkelen og trodde helt seriøst det hele var kødd. Sånn satireartikkel av typen "Nasjonens Øye" eller "Satiriks". HVORFOR er dette en nyhetssak? Og slike folk som moren til Andrine burde blitt beskyttet mot sin egen idioti (er det ikke et punkt på hver-varsom-plakaten??).

Ja det var litt rass at kaketoppen ble ødelagt under transport. Men det var KUN foreldrene som ødela sin egen datters bursdag, ved å i stedet fokusere på det fine og feiere 3årsdag, valgte å stå på trappa og skrike til en budbilsjåfør i en time. HVEM GJØR SLIKT??

Dette er en absolutt ikke-nyhetssak, foreldrene får se til helvete og skjerpe seg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte først dette er i-landsproblemer. Men når jeg leste saken så er jeg faktisk enig med foreldrene. Kaken var jo ikke i nærheten av hva de hadde bestilt, jeg hadde aldri tatt i mot kaken og bedt de tatt den med seg. Useriøs firma med dårlig levering er det jeg leser her. Dessverre har media makt til å vinkle det dit de vil, men det får så være. Hadde aldri bestilt fra den Ali fyren.



Anonymous poster hash: b8dff...186
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en katastrofal dag. Den endte i en bursdag med null fokus på bursdagsbarnet, forteller mamma Jeanett Johansen

At foreldrene ikke evner å holde fokus på sitt eget barn på bursdagen er ikke budet sin feil!

Men jeg er enig i at dette er ekstremt dårlig av leverandøren å holde på å true slik. Og at budene er ekstremt uprofesjonelle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en annen diskusjon, men å bestille kake til over 2000 til en treåring er liiitt i overkant av nødvendig......

Anonymous poster hash: 01594...51e

Enig. Hun kunne baket kaken selv til noen hundrelapper.

Anonymous poster hash: 79f75...486

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en annen diskusjon, men å bestille kake til over 2000 til en treåring er liiitt i overkant av nødvendig......

Anonymous poster hash: 01594...51e

Siden dette gjorde at det var umulig for foreldrene å fokusere på datteren på bursdagen hennes så har det kanskje noe med dårlig samvittighet å gjøre. Hvorfor ellers bruke 3000 kroner på en kake?

Hva er det ved kaker som gjør at de er verdt så mye penger i det hele tatt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor heter ungen Haavelmoen-Wick når mamma heter Johansen og pappa heter bare Wick? :klo:

Anonymous poster hash: 9f344...b2a

Under bildet av de tre så står det at moren heter Haavelmoen Johansen til etternavn.

Anonymous poster hash: 17f75...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare før i tiden mødre ofte sa "Den er like god selv om den ikke ser perfekt ut" ?

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare før i tiden mødre ofte sa "Den er like god selv om den ikke ser perfekt ut" ?

For 2000 kr??

Anonymous poster hash: b8dff...186

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampen

For 2000 kr??

Anonymous poster hash: b8dff...186

Før i tiden hadde man ikke brukt 2000 kr på ei kake til en barnebursdag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 2000 kr??

Anonymous poster hash: b8dff...186

2250 :fnise: Fy faen for en pris. De lokale her tar ca 500.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye tragisk ute og gikk. Først og fremst er det rene vanvidd å kjøpe så dyre kaker til en barnebursdag - så er det jo vanvittig å behandle kunder på en sånn måte som er er gjort.

Jaja hehe ... må nesten le av det hele.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2250 :fnise: Fy faen for en pris. De lokale her tar ca 500.

Men men men...den er jo bakt av en "kjendis" xD

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...