Gå til innhold

vist du bare tiltrekker deg drittsekker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang tenkt at kanskje det er du som er problemet.



Anonymous poster hash: 6098d...90b
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 11 Apr 2015 at 17.08, AnonymBruker skrev:

 

Endret av Hypnotica
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller det er slike som deg.

Frekke mennesker overalt. Blaming the victim.

Folk som mobber er på alle skoler, de går inn i forhold de og. Og fortsetter å mobbe.

Men det er mobbeofferet sin feil? At de treffer på empatiløse folk?

Drøm videre.

Uh, er damer som tiltrekket seg drittsekker ofre? Ofre for hva?

Det TS bringer opp er et veldig godt spørsmål. Når et problem oppstår gang på gang, har man noen gang prøvd å se på grunnen til problemet? Eller fortsetter man i samme bane som før?

Men for all del, fortsett å spy politisk korrekte meninger og ikke minst følelser. Det er jo aldri damas feil at hun gjør feil valg, hun er alltid et offer. Ta en person som er narkoman og ingen bryr seg, fordi alle vet at han selv dret seg ut. Hva med å si at vedkomne er et offer for narkotikakartellets virksomhet? Nei, du skjønner godt hvor teit det høres ut.

Damer som tiltrekker seg drittsekker gang på gang kan godt gjøre det. Jeg har ingenting imot det. Men ikke kom her og søk sympati, for den er begrenset og kun til mennesker som virkelig fortjener det.

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11 Apr 2015 at 17.16, AnonymBruker skrev:

 

Endret av Hypnotica
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du også at folk som blir mobbet "fortjener" det?

For du er inne på en ganske brutal tankegang nå, litt sånn "aksepter det som skjer med deg".

Folk som blir voldtatt fortjente det?

Slike som deg altså... Uff, jeg grøsser.



Anonymous poster hash: 55b3c...c7f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner som tiltrekker seg drittsekker, er ofte kvinner som har vokst opp med vold og psykisk vold, og tiltrekkes mot det som for de er "kjent", en mann som vil være fæl mot de. Det er et mønster, og siden de er vant med å bli herset med, ser de ikke faresignalene før det er for sent. Det er ikke kvinnene det er noe galt med, men mennene som behandler de dårlig.

Anonymous poster hash: e5e94...12a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så hvis det er slik dere påpeker, så er 75% av den kvinnelige massen i norge ofre fordi de har hatt en brutal oppvekst og blitt formet til å tiltrekke seg drittsekker.

Makan til hjerneløst vrøvl. Kvinner er voksne mennesker. Dere har en hjerne. Dere kan evaluere ting rasjonelt om dere vil. Problemet er bare at en drittsekk er karismatisk og selvsikker, og det trigger følelser inne hos flesteparten av dere.

Problemet er ikke at noen slemme har gjort dere slik. Problemet er at dere handler på følelser.

Det er derfor jeg ikke har sympati for damer som utsettes for drittsekker. De klarer ikke slutte la følelser overstyre fornuften.

Forresten så lurer jeg på hva nøyaktig drittsekkene gjør, annet enn å bruke dere for sex, som gjør at dere blir ofre. Dere voldtas ikke, dere blir ikke slått. Dere blir ikke tvunget til slaveri. På hvilken måte er dere ofre. I en setting hvor begge har samtykkende sex og omgås, på hvilken måte har drittsekken gjort deg til et offer.

Det å bli holdt på gress gjør en ikke til et offer. Skjer det gang på gang, så er man idioten. "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me".



Anonymous poster hash: 33e0b...f5e
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror en narkoman "dret seg ut"?

Ofte har narkomane hatt et helt for j*** oppvekst med misbruk, som gjør at de flykter inn i rusen.

Du virker å ha en manglende forståelse for dybde og psykiatri.

Kanskje du burde sette deg på skolebenken et år eller ti, før du sprer rundt deg med idioti til mennesker som har behov for det motsatte?

Ofte men ikke alltid.

Anonymous poster hash: face5...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11 Apr 2015 at 17.30, AnonymBruker skrev:

 

Endret av Hypnotica
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Ok, så hvis det er slik dere påpeker, så er 75% av den kvinnelige massen i norge ofre fordi de har hatt en brutal oppvekst og blitt formet til å tiltrekke seg drittsekker.Makan til hjerneløst vrøvl. Kvinner er voksne mennesker. Dere har en hjerne. Dere kan evaluere ting rasjonelt om dere vil. Problemet er bare at en drittsekk er karismatisk og selvsikker, og det trigger følelser inne hos flesteparten av dere. Problemet er ikke at noen slemme har gjort dere slik. Problemet er at dere handler på følelser. Det er derfor jeg ikke har sympati for damer som utsettes for drittsekker. De klarer ikke slutte la følelser overstyre fornuften. Forresten så lurer jeg på hva nøyaktig drittsekkene gjør, annet enn å bruke dere for sex, som gjør at dere blir ofre. Dere voldtas ikke, dere blir ikke slått. Dere blir ikke tvunget til slaveri. På hvilken måte er dere ofre. I en setting hvor begge har samtykkende sex og omgås, på hvilken måte har drittsekken gjort deg til et offer.Det å bli holdt på gress gjør en ikke til et offer. Skjer det gang på gang, så er man idioten. "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me". Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

Du uttaler deg om ting du ikke kan noe om, du bare synser og tror selv at dine synsinger er fakta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så hvis det er slik dere påpeker, så er 75% av den kvinnelige massen i norge ofre fordi de har hatt en brutal oppvekst og blitt formet til å tiltrekke seg drittsekker.

Makan til hjerneløst vrøvl. Kvinner er voksne mennesker. Dere har en hjerne. Dere kan evaluere ting rasjonelt om dere vil. Problemet er bare at en drittsekk er karismatisk og selvsikker, og det trigger følelser inne hos flesteparten av dere.

Problemet er ikke at noen slemme har gjort dere slik. Problemet er at dere handler på følelser.

Det er derfor jeg ikke har sympati for damer som utsettes for drittsekker. De klarer ikke slutte la følelser overstyre fornuften.

Forresten så lurer jeg på hva nøyaktig drittsekkene gjør, annet enn å bruke dere for sex, som gjør at dere blir ofre. Dere voldtas ikke, dere blir ikke slått. Dere blir ikke tvunget til slaveri. På hvilken måte er dere ofre. I en setting hvor begge har samtykkende sex og omgås, på hvilken måte har drittsekken gjort deg til et offer.

Det å bli holdt på gress gjør en ikke til et offer. Skjer det gang på gang, så er man idioten. "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me".

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

Sier du at 75 % av norske kvinner er sammen med drittsekker?

Haha, seriøst, du sier jo inndirekte her at at omtrent samtlige norske menn i forhold er drittsekker! Det er rimelig frekt!

Endret av spektralkatt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, kan dere fortsatt svare på hva jeg har å si. Hvordan kan dere legge all skylda på drittsekken og ikke offeret som er et rasjonelt, tenkende menneske?

Og på hvilke måte er hun et offer?



Anonymous poster hash: 33e0b...f5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du at 75 % av norske kvinner er sammen med drittsekker?

Haha, seriøst, du sier jo inndirekte her at at omtrent samtlige norske menn i forhold er drittsekker! Det er rimelig frekt!

Har ikke sagt noe om at de sammen med drittsekkene, jeg sier bare at de tiltrekker seg dem. Stor forskjell.

Det finnes også kvinner som er totalt uinteressante for drittsekker, nemlig stygge jenter. Derfor jeg skrev 75% fordi 1 av 4 kvinner er upulbare.

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Ok, så hvis det er slik dere påpeker, så er 75% av den kvinnelige massen i norge ofre fordi de har hatt en brutal oppvekst og blitt formet til å tiltrekke seg drittsekker.

Makan til hjerneløst vrøvl. Kvinner er voksne mennesker. Dere har en hjerne. Dere kan evaluere ting rasjonelt om dere vil. Problemet er bare at en drittsekk er karismatisk og selvsikker, og det trigger følelser inne hos flesteparten av dere.

Problemet er ikke at noen slemme har gjort dere slik. Problemet er at dere handler på følelser.

Det er derfor jeg ikke har sympati for damer som utsettes for drittsekker. De klarer ikke slutte la følelser overstyre fornuften.

Forresten så lurer jeg på hva nøyaktig drittsekkene gjør, annet enn å bruke dere for sex, som gjør at dere blir ofre. Dere voldtas ikke, dere blir ikke slått. Dere blir ikke tvunget til slaveri. På hvilken måte er dere ofre. I en setting hvor begge har samtykkende sex og omgås, på hvilken måte har drittsekken gjort deg til et offer.

Det å bli holdt på gress gjør en ikke til et offer. Skjer det gang på gang, så er man idioten. "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me".

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

Så resonnementet ditt er at 75% av norske kvinner tiltrekker seg drittsekker, og at de gjør det (er tiltalende for drittsekker) er deres egen skyld?

- fantastisk logikk!

Du projiserer altså ansvaret for over på den som er tiltrekkende for at andre mennesker tiltrekkes henne som menneske og person.

Fortell oss da hvordan 75% av norges kvinner skal endre seg slik at de ikke lenger er tiltalende for drittsekker.

Edit: Katt og alarm på konfyr samtidig førte til en trykkfeil som nå er rettet opp i.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt noe om at de sammen med drittsekkene, jeg sier bare at de tiltrekker seg dem. Stor forskjell.

Det finnes også kvinner som er totalt uinteressante for drittsekker, nemlig stygge jenter. Derfor jeg skrev 75% fordi 1 av 4 kvinner er upulbare.

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

hahahahahhaahhaa, noe så dumt :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så resonnementet ditt er at 75% av norske kvinner tiltrekker seg drittsekker, og at de gjør det (er tiltalende for drittsekker) er deres egen skyld?

- fantastisk logikk!

Du projiserer altså ansvaret for over på den som er tiltrekkende for at andre mennesker tiltrekkes henne som menneske og person.

Fortell oss da hvordan 75% av norges kvinner skal endre seg slik at de ikke lenger er tiltalende for drittsekker.

Edit: Katt og alarm på konfyr samtidig førte til en trykkfeil som nå er rettet opp i.

Men herregud. Om man tiltrekker seg noen så betyr det ikke at man skal slutte å tenke.

Se på selgere som sender deg eposter. Se på folk som tar kontakt kontinuerlig for å få noe fra deg. Du har jo vett nok til å klare si nei eller håndtere det på noe vis. Hvorfor skal da interesse fra drittsekker være noe vanskeligere?

Det er prisen dere kvinner betaler. Det er en pris som har blitt satt av moder natur. Menn jakter og kvinner blir jakta på. Det jeg syns er latterlig da er at flere mener de er ofre for noe som er helt naturlig.

Det er INGEN som sier at dere må bli sammen med drittsekkene eller ha noe med de å gjøre. Men dere får tilnærmelser av de for det. Det er derfor det er DERES ansvar å slå ned på tilnærmelsene.

Det er derfor jeg ikke kjøper offerrollen. Dere er ikke ofre for noen andres handling, dere er ofre for deres svake følelseshåndtering og selvkontroll.

Til de av dere som bare avfeier det jeg sier som tull og latterlig, hva med å prøve å komme med noen poeng istedet for å bare slenge dere på "lol dette er så latterlig" bølgen. Det er så typisk kvinnete å gjenge seg opp og latterligjøre, istedet for å komme med noen poeng slik som lille-pus gjør her. Kudos lille-pus, du er hakket over dine medsøstre.

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud. Om man tiltrekker seg noen så betyr det ikke at man skal slutte å tenke.

Se på selgere som sender deg eposter. Se på folk som tar kontakt kontinuerlig for å få noe fra deg. Du har jo vett nok til å klare si nei eller håndtere det på noe vis. Hvorfor skal da interesse fra drittsekker være noe vanskeligere?

Det er prisen dere kvinner betaler. Det er en pris som har blitt satt av moder natur. Menn jakter og kvinner blir jakta på. Det jeg syns er latterlig da er at flere mener de er ofre for noe som er helt naturlig.

Det er INGEN som sier at dere må bli sammen med drittsekkene eller ha noe med de å gjøre. Men dere får tilnærmelser av de for det. Det er derfor det er DERES ansvar å slå ned på tilnærmelsene.

Det er derfor jeg ikke kjøper offerrollen. Dere er ikke ofre for noen andres handling, dere er ofre for deres svake følelseshåndtering og selvkontroll.

Til de av dere som bare avfeier det jeg sier som tull og latterlig, hva med å prøve å komme med noen poeng istedet for å bare slenge dere på "lol dette er så latterlig" bølgen. Det er så typisk kvinnete å gjenge seg opp og latterligjøre, istedet for å komme med noen poeng slik som lille-pus gjør her. Kudos lille-pus, du er hakket over dine medsøstre.

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

Sorry da, jeg er vel bare for dum og full av følelser til å håndtere logikk og sånn.

Offer for moder jords luner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...