Gå til innhold

Bryr du deg om hva folk synes om deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er du likegyldig? "Liker du ikke meg? Synd for deg!" liksom?



Anonymous poster hash: 3e035...102
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig populært å si at "folk får tro det de vil om meg, det bryr jeg meg ikke om", men jeg tror ikke helt på det. Alle er mer eller mindre opptatt av anerkjennelse fra andre i livet - det er et iboende krav i oss alle. Men som med alle ting kan det selvfølgelig ta overhånd, og ende opp med å bli en eneste stor bekymring i hverdagen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, derfor sliter jeg mye med sosial angst.. eller den blir verre av det



Anonymous poster hash: 6ad9c...a2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg om hva folks synes om meg.



Anonymous poster hash: 26bee...a8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både og.

Jeg bryr meg om hva folk mener om hvordan jeg fremstår mtp oppførsel, rene klær o.l., men det bryr meg ikke hva folk mener om valgene jeg tar i livet mitt slik som partnervalg, fritidssysler, verdier o.l..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig. Jeg vil jo at min nærmeste familie, venner og kollegaer skal like meg, men mer perifere bryr jeg meg ikke noe om. Det har sikkert å gjøre med at jeg er veldig introvert og ikke så glad i folk.



Anonymous poster hash: 4acdf...ee5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig. Jeg vil jo at min nærmeste familie, venner og kollegaer skal like meg, men mer perifere bryr jeg meg ikke noe om. Det har sikkert å gjøre med at jeg er veldig introvert og ikke så glad i folk.

Anonymous poster hash: 4acdf...ee5

Å være introvert betyr ikke at du misliker folk, bare at du må være alene for å lade batteriene.

Anonymous poster hash: 3e035...102

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være introvert betyr ikke at du misliker folk, bare at du må være alene for å lade batteriene.

Anonymous poster hash: 3e035...102

Jeg skriver at jeg er introvert og ikke så glad i folk. Var det noe du lurte på?

Anonymous poster hash: 4acdf...ee5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg om hva de jeg bryr meg om tenker. Hva de andre tenker har ingen innvirkning på livet mitt, men jeg lurer ofte på hva de tenker, for nyskjerrighetens skyld. Ellers prøver jeg jo å fremstå som en bra person. Men om fremmede ikke liker meg for den jeg er, eller synes kjæresten min er for gammel og klesstilen min stygg, eller uenige om mine meninger om politiske spørsmål, så bryr jeg meg fint lite om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og. Veldig opptatt av at mennesker jeg respekterer skal like meg. Er også av en eller annen grunn opptatt av at feks de som står i kassen på butikken skal oppfatte meg som hyggelig. Kunne derimot ikke brydd meg mindre om hva mennesker som tydeligvis aldri forlot barneskolen syns. For enkelte kan det virke for meg som man ikke kan gjør eller si noen ting riktig. Mister umiddelbart respekten for de som baksnakker andre. Det sier mer om dem enn om noe annet. Slike menneskers meninger gidder jeg rett og slett ikke bry meg om.

Anonymous poster hash: 6782c...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, bryr ikke om hva andre synes om meg. Liker de meg ikke er det deres problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett alltid så gir jeg faen i hva folk mener og tror om meg. Men jeg får et par dager før menstruasjonen hvor hormoner og følelser klikker helt, og da går alt slikt inn på meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk tenker og tror om en er jo noe man ikke kan kontrollere og jeg orker ikke gå rundt å konstant tenke på hva gud og hvermansen måtte mene.

Orker ikke trippe rundt på eggeskall og endre personlighet etter hvem jeg snakker med. Men nå er jeg vanlig høflig, blid og omgjengelig også da så jeg tror ikke at den gemene hop går rundt og hater meg liksom.

Jeg lever livet mitt for meg. Det vil alltid finnes noen som ikke liker deg og det får da bli opp til de. Stort sett vet man ikke hvem de er likevel da folk flest alltid er hyggelige mot hverandre face to face.



Anonymous poster hash: 0a40b...562
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brydde meg mer om det før, nå prøver jeg å leve det livet jeg vil, uten å tenke så mye på hva andre måtte mene. Men jeg vil gjerne gå foran som et godt eksempel, være hyggelig og høflig, og dessuten vise den oppvoksende slekt at man trenger ikke bo i et palass eller ha en svindyr bil for å være lykkelig. (men da bryr jeg meg vel, da?) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Eller er du likegyldig? "Liker du ikke meg? Synd for deg!" liksom?

Anonymous poster hash: 3e035...102

Jeg bryr meg, men i mindre og mindre grad etterhvert som jeg har blitt eldre og jobbet med meg selv. Til slutt så gir jeg vel blanke faen :fnise:

Når man bryr seg mindre om hva andre syns, så er vel resultatet at man bryr seg mer om seg selv og det en selv gjør. Som andre i tråden nevner så blir det viktig for meg å være et skikkelig realt og alright menneske. Det er forresten mangelvare i samfunnet i dag.

Syns det er helt greit dersom folk ikke skulle like meg, livet er ikke noe popularitetskonkurranse. Selvfølgelig er det viktig for meg hva de menneskene som jeg er glad i syns, men det er litt på siden av det du spør om.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bryr meg ikke helt sånn egentlig. kanskje litt? 7% noe i den duren

Er det ikke du som ikke tør å gå i skjørt for da får du rare blikk? Da vil jeg si at du bryr deg mye om hva andre mener.

Anonymous poster hash: 4acdf...ee5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...