Gå til innhold

JULEKONGEN!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvordan det er mulig å få strøm der inne....

og hva er det som åpenbarer seg lengre innover i hulen? :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Siden det egentlig er en barnetv-serie så tror jeg ikke vi skal henge oss for mye opp i det med strømmen. Har du lest VGs anmeldelse av serien i dag? Det har jeg, så jeg vet (dessverre) hva som er i andre enden av tunnelen.

Men for en kjekk serie de har laget! Det lover bra etter første episode :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innrømme at etter første episode er jeg skeptisk. Så langt er det elendig.... Men så lenge ungene liker den så....

Anonym poster: 5e9706474f2233788211cb3723198b17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg leser ikke noe om den serien på nett. Her skal jeg la meg overraske etterhvert som episodene kommer... *hehe, bare min praktiske side som lurte på hvordan strømmen kom seg dit* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den var koselig. ENDELIG noe annet enn Blåfjell og Månetoppen. (aldri likt de)

4 åringen satt klistret! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi må jo forvente at vi må se noen episoder til før vi blir kjent med persongalleriet

og alt rundt i historien begynner å gå seg til. Tror at både Juleferga og The Julekalender

måtte tilvennes litt da de gikk. Jeg skal følge denne serien i alle fall og ser frem til å se noe helt nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var kjempebra. Er 36, og har ikke barn enda. Dette var noe annet enn Blåfjell og slikt. God dramaturgi (bortsett fra litt før fjellet åpnet seg) og god musikk. Jeg legger ikke stor vekt på familien og de utenfor fjellet, utenom venninnen og Peder, siden det virker som de har de bærende rollene sammen med Kevin. Men hvis de på "den andre siden" er flate og blåfjell-aktige, slutter jeg å se. Men dette lover godt. Er ikke hjemme i Barne-tv-tid i morgen, men setter PVR-en på opptak.

Forresten var detandre enn meg som skulle se serien på Nrk1 klokken 18.35 og fant ut at den allerede hadde begynt (jeg slo heldigvis på tv litt over halv, så jeg fikk med meg det meste).

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minner meg litt om "Narnia" -oppbygging av historien, og det er jo bare en god ting. :)

Syns kanskje det er litt dumt med henne som spiller pappaens sjef...hun er jo mamma

i serien "hjem" om noen få timer på nrk1. Blir litt mye samtidig kanskje.

Jeg følger med videre. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...