Gå til innhold

Støtte dyrebeskyttelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå begynt i jobb og ønsker å støtte dyrebeskyttelsen. Jeg tjener ikke allverden, men tenker at 100 kr kunne gått. Er det altfor lite? Burde jeg prøve å gi 200 i måneden?:sjenert:

Det stod noe på nettsidene til dyrebeskyttelsen at man kunne trekke fra noe på skatten dersom man betalte minimum 500 kr i året. Hvordan fungerer det egentlig? Ikke at skattetrekk er vesentlig altså, skal støtte dem uansett:)

Anonymous poster hash: a4dca...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du kan støtte så mye du vil. SPCA tar 300kr i året, da er du støttemedlem. Du kan da stemme ved årsmøter, og velge om du vil bli frivillig :) Det er ingenting i forhold til det bidraget det betyr for en organisasjon i vekst.

Anonymous poster hash: 76403...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber for en lokal dyrebeskyttelse, vi har folk som gir 50 eller 100 kr måneden, alt er supert.

For å få igjen penger på skatten kan du merke betalingen med ditt fødselsnummer, så vil organisasjonen melde det inn til skatteetaten på slutten av året. Tror du får igjen noen og tyve prosent av det du gir, inntil 12 eller 15.000, litt usikker.



Anonymous poster hash: a50c5...12c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare undestreke - jeg jobber gratis, de fleste dyrevernsorganisasjoner buker ikke penger på å lønne medarbeidere.



Anonymous poster hash: a50c5...12c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Det jeg har støttet med har kommet automatisk på skatteseddelen, antagelig fordi jeg har hatt avtalegiro. Synes man skal støtte med det man har råd til. Alt monner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anubiel

Alle monner drar! 100 kr fra en person hver måned er mye mer enn 0 kr fra en person...

Jeg er "livredder" for FOD og gir foreløpig 100 kr i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle monner drar! 100 kr fra en person hver måned er mye mer enn 0 kr fra en person...

Jeg er "livredder" for FOD og gir foreløpig 100 kr i måneden.

Hadde glemt FOD! Hvem trenger pengene mest? Det lille jeg kan bidra med :sjenert:

Anonymous poster hash: a4dca...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hjelper så bidra med det du kan avse :)

Jeg støtter dyrebeskyttelsen, SPCA og har fjernadoptert to katter som koster til sammen 100 kr i mnd. Det kan jo være en ide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anubiel

Hadde glemt FOD! Hvem trenger pengene mest? Det lille jeg kan bidra med :sjenert:

Anonymous poster hash: a4dca...12a

Det er mange lokale dyreorganisasjoner som lever nærmest fra hånd til munn og som får langt mindre støtte og oppmerksomhet enn FOD. Så det er kanskje like greit å støtte din lokale dyrebeskyttelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...