Gå til innhold

Hunnkatt/blør bak


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom hjem nå og ser hunnkatten på ca året har litt blod bak, ikke rumpa. Hun har hatt løpetid for en liten stund siden. Hva kan dette være? Må jeg til vetten? Har ikke penger før om en mnd så det passer så sykt dårlig nå. Allmenntilstand virker helt normal og fin!

Anonymous poster hash: f3c56...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en telefon ned til durlegen i morgen, så tar du det derfra ;)

Anonymous poster hash: 0392f...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er katten sterilisert? Hvor gammel er hun?



Anonymous poster hash: 57b58...f23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er katten sterilisert? Hvor gammel er hun?

Anonymous poster hash: 57b58...f23

Les hovedinnlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anubiel

Vel, siden hun har hatt løpetid og tydeligvis går ute, så hadde jeg bare regnet med at hun er drektig. Få henne til veterinæren så fort som mulig for å sjekke og vær så snill og kastrer henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, siden hun har hatt løpetid og tydeligvis går ute, så hadde jeg bare regnet med at hun er drektig. Få henne til veterinæren så fort som mulig for å sjekke og vær så snill og kastrer henne!

Så nedlatende..!!!! Nei hun går IKKE ute faktisk...!!!!

Vetten mente livmorbetennelse og hun får behandling.

Dumt å kastrere en pus som er (hittil) et perfekt raseeksemplar og i et oppdrett og egentlig skal i avel skjønner du. Jeg som forvert har aldri vært borti livmorbetennelse og fikk ikke tak i oppdretter akkurat i går/dag og stilte da spm her siden jeg kanskje kunne få en ide om hva det dreide seg om siden det bare var litt blod og jeg ble usikkert på om det faktisk bare kunne være løpetid/mensen eller noe sånt ufarlig siden hun virker frisk som en fisk.

Men som vanlig er folk bare nedlatende og dømmende istedfor å gi fakta hvis man kan.

Anonymous poster hash: f3c56...674

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nedlatende..!!!! Nei hun går IKKE ute faktisk...!!!!

Vetten mente livmorbetennelse og hun får behandling.

Dumt å kastrere en pus som er (hittil) et perfekt raseeksemplar og i et oppdrett og egentlig skal i avel skjønner du. Jeg som forvert har aldri vært borti livmorbetennelse og fikk ikke tak i oppdretter akkurat i går/dag og stilte da spm her siden jeg kanskje kunne få en ide om hva det dreide seg om siden det bare var litt blod og jeg ble usikkert på om det faktisk bare kunne være løpetid/mensen eller noe sånt ufarlig siden hun virker frisk som en fisk.

Men som vanlig er folk bare nedlatende og dømmende istedfor å gi fakta hvis man kan.

Anonymous poster hash: f3c56...674

Det er jo ikke sikkert at det var ment nedlatende. Dessuten er det et stort problem at folk ikke steriliserer kattene sine, da man ofte ender opp med uønskede kattunger. Men det gjelder jo ikke for deg. Jeg tror heller du skal roe deg ned, og ikke bite hodet av alle som prøver å svare deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke sikkert at det var ment nedlatende. Dessuten er det et stort problem at folk ikke steriliserer kattene sine, da man ofte ender opp med uønskede kattunger. Men det gjelder jo ikke for deg. Jeg tror heller du skal roe deg ned, og ikke bite hodet av alle som prøver å svare deg.

Har kun blitt irritert på et menneske som svarer nedlatende, ikke et sted i mitt innlegg står det noe som kan tydes på at katten er ute. Det går ann å prøve gi et svar hvis man har en ide om hva det kan være, man behøver ikke svare bare for å kunne gi små stikk, som veldig mange bedrevitende prøver på her i KG.

og å prøve på hersketeknik med å be meg om å roe meg ned er vel kanskje litt unødvendig det også?

Anonymous poster hash: f3c56...674

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun blitt irritert på et menneske som svarer nedlatende, ikke et sted i mitt innlegg står det noe som kan tydes på at katten er ute. Det går ann å prøve gi et svar hvis man har en ide om hva det kan være, man behøver ikke svare bare for å kunne gi små stikk, som veldig mange bedrevitende prøver på her i KG.

og å prøve på hersketeknik med å be meg om å roe meg ned er vel kanskje litt unødvendig det også?

Anonymous poster hash: f3c56...674

Herregud spar deg. Folk prøver å gi deg råd å du er den som biter huet av alle. Hvordan i alle dager kan folk vite at en random katt ikke går ute når du snakker om løpetid og blødning bak? Kunne vært at hun hadde blitt parter av en utekatt for alt vi veit.

Anonymous poster hash: 148f3...2fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud spar deg. Folk prøver å gi deg råd å du er den som biter huet av alle. Hvordan i alle dager kan folk vite at en random katt ikke går ute når du snakker om løpetid og blødning bak? Kunne vært at hun hadde blitt *PARRET* av en utekatt for alt vi veit.

Anonymous poster hash: 148f3...2fc

Anonymous poster hash: 148f3...2fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud spar deg. Folk prøver å gi deg råd å du er den som biter huet av alle. Hvordan i alle dager kan folk vite at en random katt ikke går ute når du snakker om løpetid og blødning bak? Kunne vært at hun hadde blitt parter av en utekatt for alt vi veit.

Anonymous poster hash: 148f3...2fc

Åja, gjør jeg det? Har faktisk ikke sagt noe negativt til de første fire innleggene, så da har jeg vel ikke sagt noe negativt til ALLE da! Kun hun som var nedlatende og hun som prøver med hersketeknikk, når ble to av seks, "alle"?

Jeg visste virkelig ikke at løpetid og blod bak var enbetydende med utekatt som er blitt voldtatt, den var ny. Jeg skrev faktisk ikke et ord som kunne bety at hun gikk ut, da hadde jeg vel sagt noe om det.

Og den som burde spare seg er vel strengt tatt du som går inn på en tråd og legger ikke igjen et ord om blødning/livmorbetennelse, KUN må slenge dritt.

Det kan man faktisk spare seg for...!!!!

Kommer ikke til å gidde svare noe mer her, men dere kan jo fortsette med drittslenging, nedlatenhet og hersketeknikker. Enjoy

Anonymous poster hash: f3c56...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Så nedlatende..!!!! Nei hun går IKKE ute faktisk...!!!!

Vetten mente livmorbetennelse og hun får behandling.

Dumt å kastrere en pus som er (hittil) et perfekt raseeksemplar og i et oppdrett og egentlig skal i avel skjønner du. Jeg som forvert har aldri vært borti livmorbetennelse og fikk ikke tak i oppdretter akkurat i går/dag og stilte da spm her siden jeg kanskje kunne få en ide om hva det dreide seg om siden det bare var litt blod og jeg ble usikkert på om det faktisk bare kunne være løpetid/mensen eller noe sånt ufarlig siden hun virker frisk som en fisk.

Men som vanlig er folk bare nedlatende og dømmende istedfor å gi fakta hvis man kan.

Anonymous poster hash: f3c56...674

Som tydeligvis fersk forvert kan det være viktig å være oppmerksom på at katter ikke har mensen som mennesker.

Når en katt blør fra skjedeåpningen så betyr det at noe er galt og at katten ternger vetrinærtilsyn, noe som koster penger.

Dette bare som ren informasjon, ikke som kritikk.

Det er forøvrig ikke noe annet enn hjelp du har fått i tråden din, så det er trist du har oppfattet det som nedlatende og dømmende.

Slik jeg kjenner de brukere du retter dette til så er det absolutt ikke slik de har ment det.

Du var muligens litt nærtagende siden du hadde ansvaret for en syk katt ? - Jeg velger å se slik på det og ønsker katten og forverten god bedring :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kun blitt irritert på et menneske som svarer nedlatende, ikke et sted i mitt innlegg står det noe som kan tydes på at katten er ute. Det går ann å prøve gi et svar hvis man har en ide om hva det kan være, man behøver ikke svare bare for å kunne gi små stikk, som veldig mange bedrevitende prøver på her i KG.

og å prøve på hersketeknik med å be meg om å roe meg ned er vel kanskje litt unødvendig det også?

Anonymous poster hash: f3c56...674

Vel, jeg mente det ikke som en hersketeknikk, selv om jeg kan forstå at du oppfattet det sånn. Slik jeg ser det, overreagerte du totalt. Men lykke til med katten din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anubiel

Jeez, du er litt nærtagende. Det var ikke ment nedlatende, jeg trodde oppriktig jeg hadde lest at "hun (altså katten) kom inn nå", men ser nå at det var du som kom hjem.

Endret av Anubiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun blitt irritert på et menneske som svarer nedlatende, ikke et sted i mitt innlegg står det noe som kan tydes på at katten er ute. Det går ann å prøve gi et svar hvis man har en ide om hva det kan være, man behøver ikke svare bare for å kunne gi små stikk, som veldig mange bedrevitende prøver på her i KG.

og å prøve på hersketeknik med å be meg om å roe meg ned er vel kanskje litt unødvendig det også?

Anonymous poster hash: f3c56...674

Herrefred å fiendtlig du er da......Jeg er faktisk av den formening at det grenser til dyreplageri å ha innekatt, så vet du det å.

Anonymous poster hash: a417c...63f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åja, gjør jeg det? Har faktisk ikke sagt noe negativt til de første fire innleggene, så da har jeg vel ikke sagt noe negativt til ALLE da! Kun hun som var nedlatende og hun som prøver med hersketeknikk, når ble to av seks, "alle"?

Jeg visste virkelig ikke at løpetid og blod bak var enbetydende med utekatt som er blitt voldtatt, den var ny. Jeg skrev faktisk ikke et ord som kunne bety at hun gikk ut, da hadde jeg vel sagt noe om det.

Og den som burde spare seg er vel strengt tatt du som går inn på en tråd og legger ikke igjen et ord om blødning/livmorbetennelse, KUN må slenge dritt.

Det kan man faktisk spare seg for...!!!!

Kommer ikke til å gidde svare noe mer her, men dere kan jo fortsette med drittslenging, nedlatenhet og hersketeknikker. Enjoy

Anonymous poster hash: f3c56...674

:fnise: altså......ikke kaste stein i glasshus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, gjør jeg det? Har faktisk ikke sagt noe negativt til de første fire innleggene, så da har jeg vel ikke sagt noe negativt til ALLE da! Kun hun som var nedlatende og hun som prøver med hersketeknikk, når ble to av seks, "alle"?

Jeg visste virkelig ikke at løpetid og blod bak var enbetydende med utekatt som er blitt voldtatt, den var ny. Jeg skrev faktisk ikke et ord som kunne bety at hun gikk ut, da hadde jeg vel sagt noe om det.

Og den som burde spare seg er vel strengt tatt du som går inn på en tråd og legger ikke igjen et ord om blødning/livmorbetennelse, KUN må slenge dritt.

Det kan man faktisk spare seg for...!!!!

Kommer ikke til å gidde svare noe mer her, men dere kan jo fortsette med drittslenging, nedlatenhet og hersketeknikker. Enjoy

Anonymous poster hash: f3c56...674

Nå får de fleste katter gå ute, så syns absolutt ikke det er rart at folk tar det som en selvfølge. Syns egentlig det er du som kommer med drittslenging og er negativ.

Ha en fortsatt fin dag :)

Anonymous poster hash: ffce6...780

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...