Gå til innhold

Bestille fra Animail, noen erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kjempefornøyd med de! Godt utvalg, billigere på en del varer, og så sender de avgårde kjapt. At postnord bruker en evighet kan ikke Animail noe for. Bestilte en stor pakke før jul, og da jeg kom hjem et par dager etter stod den og ventet utenfor døren.
La inn en bestilling igjen i går, og den e rpå vei til meg i dag.



Anonymous poster hash: 59692...c49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt fornøyd med selve butikken, men kjempemisfornøyd med postnord. Pakken brukte to uker, postnord påstod at de hadde sendt flere sms osv. Takket være kundeservicen til animail fikk jeg likevel pakken levert på døren:) Kom med en elektrikerlastebil kl 2100 på kvelden. Kommer til å bestille der igjen når de får posten som speditør her hvor jeg bor. Hele postnord virker som en useriøs bedrift, og etter dette unngår jeg alle firma som bruker dem.

Har også handlet hos Tropehagen zoo på nett, og er mye mindre fornøyd med dem. De byttet ut flere bokser våtfor til en type med tunfisk fordi de var tomme for den typen jeg skulle ha. Og det uten å gi beskjed. Kundeservicen på deres nettbutikk er mange hakk under animail sin også.



Anonymous poster hash: e958b...12c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ang.post nord.Mye frem og tilbake..Mye rot! Mulig en burde kontakte animail og forklare. Kanskje de kan stramme opp postNord ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ang.post nord.Mye frem og tilbake..Mye rot! Mulig en burde kontakte animail og forklare. Kanskje de kan stramme opp postNord ?

Jeg kontaktet dem jo under handelen, og har gitt klar beskjed etterpå om at jeg ikke kommer tilbake så lenge de har postnord som speditør. Var også i kontakt med dem i begynnelsen av januar, men da kunne de fortelle at de fremdeles hadde postnord i mitt område:/

Har lagt inn en bestilling hos zoozoo nå, de har også godt utvalg, kundeservicen var god (fikk testet det samme kveld da rabattkoden ikke fungerte) og de leverer med posten.

Anonymous poster hash: e958b...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man velge at de IKKE skal levere hjem hvis man vil? Liker ikke at det plutselig kan komme og ringe på når vofse er alene hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man velge at de IKKE skal levere hjem hvis man vil? Liker ikke at det plutselig kan komme og ringe på når vofse er alene hjemme.

Levering til nærmeste postkontor eller hjemmelevering med signatur

Anonymous poster hash: bb175...0fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefornøyd med Animail! Og merk at nye kunder nå får -10% rabatt. Dette lot seg riktignok ikke taste inn i bestillingen min, men jeg sendte en mail og fikk raskt svar og ny ordrebekreftelse med riktig pris. Men Postnord var et surrefirma, varene kom etter en uke etter mye om og men. Men likevel, luksus å få levert 60 kg med varer i entreen, vil definitivt bestille der igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bestilte kattemat der i går. Spent på å se om de finner huset i en gate med en rad med like hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt av dem et par ganger nå, og det fungerer fint.

I mitt distrikt mener jeg de bruker Bring, - jeg er aldri hjemme ved leveranse, men noterer i info feltet på bestillingen at varene kan hensettes utenfor døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips er å bruke zoopermarked.no i stedet hvis de har det dere skal ha. Mye penger å spare for akkurat samme produkt. Jeg bruker de og får levert på døra.

Anonymkode: 133d0...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker www.zoopermarked.no.

Får varene innen 2-4 virkedager - og det hver gang!

Fri frakt om man handler over 500,- og det er jo bare en matsekk, det...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...