Gå til innhold

Bestille fra Animail, noen erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har tenkt å bestille noen ting fra Animail.no , men lurer på om noen har noen erfaringer? har tenkt å handle for over 1000kr for å få gratis frakt, og ser at produktene er mye billigere enn i dyrebutikken.

Hvor lang tid tok det før du fikk varene dine?

var noen av produktene skadet?

Bare lurer, iom at produkene er så billige :)



Anonymous poster hash: bb175...0fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok ca 1 uke også var det levert på døra. Jeg er kjempe fornøyd. Har alt som jeg bestilte der fra enda bortsett fra bein og snop. Selen har blitt brukt hver eneste dag i ca 6 mnd nå å er i like god stand.

Til og med kjørt den i vaskemaskinen ett par ganger da den har vært med i gjørmen.

Bestilte også 2 bånd, ett flexi og et vanlig, det er også i like godt beholdt.

Også bestilte jeg også et sånt joggebelte, men det har vi ikke brukt enda, så vet ikke hvordan den er :)

Bestilte også fiskeolje og noe snop der ifra, men det er knasket opp for leeenge siden, tror han var veldig fornøyd med det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte eukanuba hundemat der en gang. Er sånn passe fornøyd. De reklamerte så mye for rask levering, men det tok to uker før varene ble levert, så vi måtte jo uansett kjøpe ny hundemat på butikken.

Men altså, mye mulig at det var postnord som var problemet da, og ikke animail.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte eukanuba hundemat der en gang. Er sånn passe fornøyd. De reklamerte så mye for rask levering, men det tok to uker før varene ble levert, så vi måtte jo uansett kjøpe ny hundemat på butikken.

Men altså, mye mulig at det var postnord som var problemet da, og ikke animail.

Jeg stemmer for posten. Jeg hadde sånn at jeg kunne følge hvor det var, og posten her var veldig sen ihvertfall. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med animail, har bestilt derfra mange ganger. Noen ganger er det kjemperask leveing og andre ganger ikke. Tror det har litt med hvilken ukedag man bestiller på, også kommer det nok litt an på postnord også. Det er mye greiere å få det levert på jobben enn privat ihverfall. Da kommer de bare i mellom 8 og 16 uten at du må avtale noen tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bestiller derifra. Veldig fornøyd.

Bor i indre gokk, og får alltid varene iløpet av 5-7 dager.

Bestiller fôr og snacks, og dyra er veldig glade i snacksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, bra at mange er så fornøyde :D Tror jeg legger inn bestilling i dag, så blir det levert på mandag, så skal vi se hvor lang tid det tar :P



Anonymous poster hash: bb175...0fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, bra at mange er så fornøyde :D Tror jeg legger inn bestilling i dag, så blir det levert på mandag, så skal vi se hvor lang tid det tar :P

Anonymous poster hash: bb175...0fa

Gjør nok ikke det. Er helg nå. Blir levert på Fredag (kanskje). :P

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør nok ikke det. Er helg nå. Blir levert på Fredag (kanskje). :P

Mente at det blir sendt på mandag :P **Dumme autokorrekt**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bestille derfra om ikke så lenge, skal ha skåler til den nye pusen min.

Men handlet mat og alt av utstyr en katt trenger på en side som heter Zoopermarked.no, der er ting veldig billig. Fôret var 10% billigere der enn i butikken hvert fall. Om du blir medlem på siden så vil du tjene bonuspoeng for hvert kjøp også, jeg handlet for 1600 og fikk 66 kr i bonuspoeng. Fri frakt fra 500,- og da er det levering på døra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte fra Animail før jul. Vi bor et stykke unna dyrebutikk, pluss at vi ikke har bil. Vi bestilte to ti kilos sekker med kattemat. Valgte spesielt denne nettbutikken fordi de har levering på døra, og vi betalte ekstra for at de skulle levere varene og at vi skulle skrive under på at vi hadde fått det vi hadde bestilt. Passet på å oppgi alle opplysninger korrekt fordi vi ville være sikre på rett levering. Ca ti dager etterpå fikk vi beskjed om at varene hadde blitt levert nærmeste postkontor fordi vi ikke var hjemme da de kom, samt lapp med tidspunkt varen var "forsøkt utlevert". Vi hadde vært hjemme absolutt hele tiden, og ingen hadde ringt på døra eller tatt kontakt på noen av de to mobilnumrene vi hadde oppgitt.

Dette er nok ikke Animail sin feil, så jeg legger ikke skylden på nettbutikken. Men jeg hadde nok vurdert å endre transportfirma fra Postnord og over til noe annet. Dette er ikke første gang Postnord har vært sløve med levering som jeg har opplevd. Det virker på meg som sjåføren ikke gadd å prøve å levere ut varene til oss en gang. :-/ Litt surt å bære 20 kg fór når man har betalt for hjemlevering...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte fra Animail før jul. Vi bor et stykke unna dyrebutikk, pluss at vi ikke har bil. Vi bestilte to ti kilos sekker med kattemat. Valgte spesielt denne nettbutikken fordi de har levering på døra, og vi betalte ekstra for at de skulle levere varene og at vi skulle skrive under på at vi hadde fått det vi hadde bestilt. Passet på å oppgi alle opplysninger korrekt fordi vi ville være sikre på rett levering. Ca ti dager etterpå fikk vi beskjed om at varene hadde blitt levert nærmeste postkontor fordi vi ikke var hjemme da de kom, samt lapp med tidspunkt varen var "forsøkt utlevert". Vi hadde vært hjemme absolutt hele tiden, og ingen hadde ringt på døra eller tatt kontakt på noen av de to mobilnumrene vi hadde oppgitt.

Dette er nok ikke Animail sin feil, så jeg legger ikke skylden på nettbutikken. Men jeg hadde nok vurdert å endre transportfirma fra Postnord og over til noe annet. Dette er ikke første gang Postnord har vært sløve med levering som jeg har opplevd. Det virker på meg som sjåføren ikke gadd å prøve å levere ut varene til oss en gang. :-/ Litt surt å bære 20 kg fór når man har betalt for hjemlevering...

Her så er det post i butikk og postnord utlevering i butikken, og de som jobber i butikken er veldig klare på at om en har valget, velg IKKE postnord. Er vist ofte mye tull og rot med dem ja :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt fra Animail flere ganger, og fått varene i rimelig tid og til en grei pris. En gang hadde de lagt ved feil type hundekjeks i pakken (feil smak men riktig merke), og da jeg sa fra om det på email til de, så krediterte de meg hele beløpet for det uten spørsmål. Hundene mine synes kjeksene var like gode som de jeg hadde tenkt å bestille de da, så det var jo bra :fnise:



Anonymous poster hash: 46886...988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anbefaler de ikke.. Bestilte klatrestativ for katt der en vegg på hulen nederst var knekt. Reiseburet jeg bestilte manglet en sånn klips som holder sammen toppen og bunnen på buret. Det var ikke med noen form for angreskjema eller returskjema. Kommer ikke til å bestille derfra igjen.

Anonymous poster hash: 00d4f...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anubiel

Tror dette med Postnord kommer helt an på hvor i landet en bor. I går kom de med pakke til meg fra Animail, bestilte den på fredag. Da hadde jeg noen timer i forveien fått beskjed om at pakken var fortollet og klar for utlevering. Null problemer. Har ellers aldri hatt noen problemer med levering eller retur osv. med Animail. Det er bare å ta kontakt med kundeservice om noe mangler.

Jeg liker Animail fordi de har et svært stort utvalg av varer, mange merker jeg ikke får tak i lokalt. Jeg kjøper tørrfor (Orijen) på den lokale dyrebutikken fordi det faktisk er billigere der, men våtfor, leker, skåler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler de ikke.. Bestilte klatrestativ for katt der en vegg på hulen nederst var knekt. Reiseburet jeg bestilte manglet en sånn klips som holder sammen toppen og bunnen på buret. Det var ikke med noen form for angreskjema eller returskjema. Kommer ikke til å bestille derfra igjen.

Anonymous poster hash: 00d4f...d53

Du kunne bare sendt en mail til kundeservice. Jeg gjorde det etter å ha bestilt en kattesandkasse. Den manglet bunnen, bare overdelen som kom. Kontaktet de med en gang og de var kjemplei seg for det som hadde skjedd. De sendte bunnen omgående og jeg fikk tilbakebetalt 20% av kjøpesummen.

Det kaller jeg suveren service :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er storfornøyd med dem. Sparte mye på å handle hos dem istedet for å handle på tropehagen. Varene fikk jeg etter kun 2-3 dager, alt i topp stand. Kommer definitivt til å bruke dem ofte om de har de varene jeg trenger. Har ennå ikke hatt bruk for å kontakte dem i ettertid, men de er ganske raske på å svare og levere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...