Gå til innhold

Får dere kos av katten hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er fortsatt håp. :) Min katt blir stadig mer kosete og hun er fem år. Det er så koselig når hun nå kommer og legger seg litt på fanget mitt, eller inntil meg i sengen. Hvis hun har sovet i sengen tidligere har det vært i fotenden lengst unna, men nå kan hun ligge nærmere og litt oppå, selvom det ikke er så lenge om gangen. Når vekkeklokken ringer får jeg stadig oftere kattekos før jeg står opp. Det skjedde ikke før. Veldig koselig. :hjerte:

Så koselig! Håper jo at det skal endre seg litt, men hun vil ikke legge seg i senga engang. En annen stol, litt unna fungerer best. Syns vel egentlig at hun bare har blitt særere og særere, med en veldig sterk vilje. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten min er så sinnsykt kosete. Ikke bare sinnsykt, men hakket over sinnsykt! Han elsker kos og oppmerksomhet, han kan stå å se på deg og plage deg til du gir han kos.. I mellomtiden så koser han på alt annet til du strekker hånden mot han.

Jeg skulle reise i 4 dager og moren min kom innom 2 ganger om dagen for å passe på at han hadde mat og kose med han til jeg kom hjem, men etter reaksjonen i flere dager etter at jeg kom hjem (sinnsyktirriterendekosete) så skal han aldri være så mye alene igjen, for jeg fikk aldri fri fra katten. Han fulgte etter meg over alt mens han maler og koser seg på beina mine osv. Jeeez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en litt eldre pus som egentlig aldri har vært veldig kontaktsøkende. Det gikk 10år før han ville ligge på fanget. Men når HAN vil kose, på hans premisser... Da er det voldsomt til dansing rundt i sofaen, vil helst ligge ved siden av. Og så har han lagt elsk på teddypleddet mitt fra KID - måtte kjøpe nytt til meg selv. Og når han koser med det, er det lov å kose på/med han.
Og når jeg sitter på dass (!!!!!!) DA vil han kose........... :rolleyes:

Men så har jeg en til som er veldig kontaktsøkende og glad i mammaen sin. Han kommer alltid i fanget minst en gang hver dag :rodmer: Denne ville alltid ligge på fanget når jeg satt på do tidligere.

Hva er det med katter og bad/toalett?



Anonymous poster hash: 48fbd...2ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, får masse kos hver dag - hun ligger faktisk inntil meg i sofaen nå :). Om natta er hun litt til og fra i senga vår og sover med oss, ofte inntil magen i en slags skje. Og når vi sitter/ligger i sofaen kommer hun ofte, som nå, og legger seg inntil. Spesielt hvis vi har teppe på oss - da kan hun også driste seg til å legge seg oppå fanget. Hun var kjemperedd og utrygg da hun først kom hit fra dyrebeskyttelsen, men hun er blitt en skikkelig kosekatt med tiden :) Hun er selvbestemt innekatt, så hun er like kosete uansett årstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en av hver jeg...!

Ene vil ikke kose stort, hun bare ser dumt på oss hvis hun får en bamsekos.

Andre er en skikkelig kosegutt ut av en annen verden, sitter vi stille kommer han og slenger seg paddeflat på fanget/skuldra/ryggen/oppe på bøker ect.

Ignorering fungerer på første katta...! Ingorer henne nok og hun kommer inntil oss for å få litt kos.



Anonymous poster hash: 6ad3b...1a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Ja, får masse kos vær eneste dag :hug: Men bare av han ene, han andre er ikke så kosete, men får noen anfall nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa, ho ene har veldig seperasjonsangst for tiden og vil helst bare ligge ved siden av meg å kose. Han andre møter meg alltid i gårdsplassen når jeg kommer hjem for å kose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min elsker å være sammen med oss og kose, han sover alltid med oss og kommer når vi sitter i et annet rom :) Men søstra mi har en katt som hater å bli rørt og går bort når noen bare ser på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vinteren og deler av høsten. Hun er ikke veldig glad i snøen, så hun er innekatt når det er kaldt ute. Om sommeren kan det ta noen dager uten at vi ser henne. Eller så er hun raskt innom for mat. Leker vi i hagen kommer hun raskt bort for litt kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vinteren og deler av høsten. Hun er ikke veldig glad i snøen, så hun er innekatt når det er kaldt ute. Om sommeren kan det ta noen dager uten at vi ser henne. Eller så er hun raskt innom for mat. Leker vi i hagen kommer hun raskt bort for litt kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en katt som noen dager koser veldig, mens andre dager behandler han oss som luft. Jeg er jo veldig glad i kos, og begynner nå å bli litt desperat etter tre dager med full ignorering fra katten. Noen andre i samme båt?

Anonymous poster hash: 110a7...d18

Akkuratt sånn er min hannkatt også.

Det er jo det som er gøy med katter, personligheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Får kos av alle mine puser hver dag. Spesielt den ene er helt avhengig av meg. Løper opp trappa for å møte meg hver morgen når jeg står opp og ligger på fanget/skuldra mi nesten hele tiden når jeg er hjemme. Sitter i vinduet og ser etter meg når jeg kommer hjem og kommer meg i møte når jeg kommer inn. Når jeg legger meg gråter han på døra og er såååå glad når jeg står opp. I sted satt han på gulvet og nistirra på meg med triste, store øyne når jeg hadde pcen på fanget, den måtte jeg bare sette fra meg gitt. :P Godt man har nettbrett også. :) I skrivende stund ligger han på fanget og en annen pus ved siden av inntil meg. Har også en pus som pleier å være med meg på do og gnu på beina mine eller sitte oppå doen bak og kose meg i nakken. Katter er fantastiske dyr! Føler meg så heldig som har så herlige katter. <3 Aldri om jeg hadde klart meg uten! Når jeg er deppa merker de det og passer på meg. Og det finnes ikke noe mer beroligende enn et par-tre malende katter på fanget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Hun følger stort sett etter meg overalt, prater og maler. "Reiser" seg opp og gnir seg/nusser meg i ansiktet. Hun kommer løpende med en gang vi setter oss ned, hopper i fanget og vil ligge med ansiktet og labbene opp mot ansiktet vårt. Veldig koselig :)

Anonymous poster hash: 5e2f4...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...