Gå til innhold

Får dere kos av katten hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Våre koser hver dag. Hannkatten kommer og koser oss hver gang han mener det er på tide at han får noe snack/god mat. Hunnkatten elsker å ligge i senga med oss, og er generelt veldig oppmerksomhetssyk når hun er inne. Koser eller underholder vi henne ikke inne, går hun ut igjen med en gang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest The damned

Ja, omtrent. Har en skikkelig kosepus som gnir hodet sitt inntil meg, ligger på fanget og oppsøker meg for kos og oppmerksomhet.

Om sommeren ser vi ikke alltid like mye til han, men da er det jeg som oppsøker han. Ikke alltid han liker det :)

Har to jentepuser.

Ene kan vi løfte opp, men ikke alltid hun vil det. Skal gjerne ha oppmerksomhet, men hun sitter heller ved siden av eller står med rumpa opp i ansiktet ditt.

Sistemann hater å bli løftet, men hun er glad i kos selv om hun ikke er noen fangkatt. Hun sover ved siden av meg hver natt omtrent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kosepus, blir hver dag. :) Men det er ikke for masete, hun er stort sett ute på dagtid og kommer innom noen ganger i løpet av dagen for litt mat og kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir hilset på og får en kos hver dag - men det er ikke nødvendigvis kosemoseoverdose hver eneste dag. Det er dager hvor han ikke er veldig interessert i å kose og er i sin egen verden, men han kan legge seg ved fotenden om natta og liker å holde seg i nærheten av oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter ass, for noen raringer :rodmer:

Jeg får kos hver dag, ikke alltid hun kommer bort, men jeg koser med henne uansett :) Hun godtar det.

Hun er ikke noen fangkatt overhodet da, vil aldri ligge på fanget. Ligger helst ved siden av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene katten koser masse, mens den andre er litt mer kresen:)

Anonymous poster hash: 07114...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Vår kjære Kåre elsker å kose, og det beste han vet er å vekke oss om morgenen ved å legge seg mellom oss (der det er trangest), mens han purrer som et kjøleskap og strekker seg. Og da koser vi tilbake, så det blir som regel alltid en fin morgenstund for oss. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid, men nesten. Så lenge poden ikke er våken ligger hun i fanget vårt. Men hender hun sover så godt at hun glemmer å komme opp fra kjelleren 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bortimot, hvertfall. Nå har hun en skikkelig koseperiode hvor hun skal ligge i fanget tre-fire ganger om dagen, og kurrer fornærma hvis jeg er så frekk å røre på beina eller riste med magen når jeg ler... Hun pleier å sove med oss også, enten oppå beina våre eller i fotenden. Hun pleide å gnåle noe innmari ved soveromsdøra vår om natta, men ga seg da vi lot døra stå på gløtt så hun kan komme og gå som hun vil. Selskapssyke masepus :fnise:

Men ikke lurt å kose med henne når hun er i bøllehumør. Da får du bare dask på lanken. Og nei, ikke klø henne på magen. ;) Trøtt pus = kosepus. Bøllepus = ikke kosepus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får altfor mye kos, kunne gjærne hatt litt mindre egentlig. Skal alltid sitte på fanget, vi sover alltid sammen, skal alltid ha kos.

Blir nesten litt plagsomt av of til.



Anonymous poster hash: b47d8...383
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en katt som noen dager koser veldig, mens andre dager behandler han oss som luft. Jeg er jo veldig glad i kos, og begynner nå å bli litt desperat etter tre dager med full ignorering fra katten. Noen andre i samme båt?

Anonymous poster hash: 110a7...d18

Er den sur på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han gnir kinnet sitt mot mitt, men kan ikke gjøre det nå, da jeg fikk infeksjon i huden på kinnet , pga bakterier fra katten (p.s den drikker fra do)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattifnatten

Har en kastrert hankatt, han er halvt siameser. Og det merkes! Så oppmerksomhetssyk at man kan bli gal til tider, men samtidig er det ingenting som kan erstatte en katt som nesten ikke kan slippe tak i deg fordi han har savnet deg sånn :strix: Det blir mye kos i løpet av dagen, og er vi ikke hjemme, har han mange kattevenner i nabolaget han kan leke og kose med ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Ja, hun er veldig kosete :)

Spesielt om jeg har vært på skolen/jobb; da vil hun ha ekstra mye kos!

Endret av Dreamdrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Katten min er ikke kosete i det hele tatt- med mindre det medfører mat. Trodde hun skulle bli mer kosete med alderen, men nå er hun snart 2 år og fortsatt ikke interessert. Hun liker derimot selskap, og forfølger meg hvor enn jeg går. Ekstremt nysgjerrig og leken, så underholdning er det heldigvis nok av ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

I går kveld sovnet jeg med en funksjonshemmet hjertevenn opp ved skulderen (og armen rundt ham), en sort Gentleman bak knærne og Frøken Fryd passet på tærne mine (i enden av sengen).

I morges var det Frøken Fryd som vekket meg, 5 minutter før vekkeklokken, ved å male i øret mitt og gni nesen sin mot nesen min og mot kinnet mitt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sine koseritualer - når jeg kommer hjem fra jobb spretter han fram fra buskene og møter meg, men da skal han ikke kose. Utekos er ikke lov, han skal ikke klappes før vi kommer inn, og da skal det skje rett innafor døra før jeg får tatt av meg jakka. Ellers er det mye til og fra og ut og inn fram til han får på følelsen av at jeg har tenkt å gå og legge meg, da skal han kose. Han er litt kronglete sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min er ikke kosete i det hele tatt- med mindre det medfører mat. Trodde hun skulle bli mer kosete med alderen, men nå er hun snart 2 år og fortsatt ikke interessert. Hun liker derimot selskap, og forfølger meg hvor enn jeg går. Ekstremt nysgjerrig og leken, så underholdning er det heldigvis nok av ;-)

Det er fortsatt håp. :) Min katt blir stadig mer kosete og hun er fem år. Det er så koselig når hun nå kommer og legger seg litt på fanget mitt, eller inntil meg i sengen. Hvis hun har sovet i sengen tidligere har det vært i fotenden lengst unna, men nå kan hun ligge nærmere og litt oppå, selvom det ikke er så lenge om gangen. Når vekkeklokken ringer får jeg stadig oftere kattekos før jeg står opp. Det skjedde ikke før. Veldig koselig. :hjerte:

Endret av Serafina.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...