Gå til innhold

Cremen prøver på første.


Gjest crem

Anbefalte innlegg

Min erfaring er at en test kl 7 om morgen og en test kl. 5-7 om kvelden dekker døynet godt. Ingen behov for å teste flere ganger per morgen eller kveld. Nivåene synker ikke sååå fort. Hvis det gjør det uten at du finner "toppunktet", så ser du allikevel at testene blir sterkere og sterkere og så svakere og svakere. Da kan vel den siste sterke telles som positiv (hvis det likner i styrke på det som kan regnes som positiv)

ja jeg pleier egentlig bare å teste kl. 5, men var så sikker på at jeg skulle få positiv i går, haha jaja :) i dag får jeg nok ikke testet før kl 5 uansett, så da holder det med den testen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i dag er jeg tidlig oppe, varmt kaffe fra i går og har laget meg overnight oat som jeg skal smake på i dag, den ble ikke helt vellykket ser det ut til, og må si den luktet litt for mye kardemomme :fnise:

ute blåser det og snør som bare søren! jeg som trodde at våren nærmet seg. frister fint lite å dra ut etterpå når det holder på sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen positiv EL test i går, men masse EL slim og var uvanlig yr :fnise: så regner egentlig med at EL var i går, eller at den kommer i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du legge ut bilder av hvordan testene ser ut?

blidet ble visst snudd, men jaja den til høyre er den fra i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Jeg har like svake tester og er på sd 11. Pleier å ha EL på sd 18. Så det er mulig det er mange dager til EL for deg også, 4-5 kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har like svake tester og er på sd 11. Pleier å ha EL på sd 18. Så det er mulig det er mange dager til EL for deg også, 4-5 kanskje?

det kan hende det :) aner jo ikke hvordan syklusen min er lenger etter SAen, har bare hatt to mens etter. er vel på sd15 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Skal følge dagboka di jeg :) Skal selve begynne å prøve neste måned :)

:velkommen: så koselig! lykke til neste måned da! håper det går fort for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå stikker det og holder på, masse EL slim i dag også.. kan nesten si meg sikker på at jeg har EL i dag, men at det bare ikke oppdages på testen :) skal fortsette å teste da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nesten positiv EL test i dag :) så får se om den blir sterkere i morgen, eller om det er i morgen jeg har EL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg har regnet ut nå at hvis forventet ikm er 9. april og jeg har eggløsning 30-31, så betyr det at jeg har en lutealfase på 9-10 dager.. er ikke det veldig kort? kan hende at denne syklusen blir på 30 dager da, siden det var det jeg hadde før spontanaborten.. da blir ihvertfall lutealfasen på 11-12 dager, noe som er litt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hmm, jeg har regnet ut nå at hvis forventet ikm er 9. april og jeg har eggløsning 30-31, så betyr det at jeg har en lutealfase på 9-10 dager.. er ikke det veldig kort? kan hende at denne syklusen blir på 30 dager da, siden det var det jeg hadde før spontanaborten.. da blir ihvertfall lutealfasen på 11-12 dager, noe som er litt bedre :)

Akkurat sånne greier må jeg sette meg litt mer inn i for å kunne gi et bra svar. Er så ny på alt mulig selv :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånne greier må jeg sette meg litt mer inn i for å kunne gi et bra svar. Er så ny på alt mulig selv :)

hehe ser den, jeg har jo holdt mye til på prøve forumet i snart et år nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag viste EL testen negativ, noe som betyr at jeg har EL ca. i dag, begynner ihvertfall å telle dpo fra i morgen av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ser den, jeg har jo holdt mye til på prøve forumet i snart et år nå :)

Det er så mange forkortelser og uttrykk å lære seg! Har lært en del, men dukker fortsatt opp en del nye jeg må lære meg :P

Lykke til med denne prøveperioden :) krysser fingrene.

PS. Hvor kjøpte du EL- tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...