Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Jeg er jo aaldri inne her å oppdaterer lenger :o lille T har blitt så stor. 9,5 mnd :hakeslepp: Krabber i full fart, reiser seg etter alt, å går runst bordet å alt så lenge hun har noe å holde i :) og setter seg gjør hun!

hun sier enda ikke noen ord enda :/ nanana,dadada osv er det eneste, håper ikke det er uvanlig :klo:

Ellers er det full bygging her. Vi fikser hele hagen og bygger på huset, så nok å gjøre ;)

Ellers er datoen satt for bryllup neste sommer, å skal ærlig innrømme at planleggingen har startet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh, wedding ❤️❤️❤️ Hadde begynt å planlegge med en gang selv :fnise: Hva planlegger du da? Stort/lite/enkelt/prinsesse? Også det viktigste av alt: KJOLE :popcorn: Skulle ønske jeg hadde tid til å lære meg å sy plagg, da hadde jeg sydd kjole etter kjole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, wedding ❤️❤️❤️ Hadde begynt å planlegge med en gang selv :fnise: Hva planlegger du da? Stort/lite/enkelt/prinsesse? Også det viktigste av alt: KJOLE :popcorn: Skulle ønske jeg hadde tid til å lære meg å sy plagg, da hadde jeg sydd kjole etter kjole!

Vi har bestemt oss for kirka, (domkirka i Stavanger, må betale svimlende 6300 kr for å gifte oss det :hakeslepp: , men får ikke bestilt før første dagen i mnd et år i forveien, så må vente litt med å ringe å bestille ), vi leiter etter lokalet. Lurer på å ha det på hotell, i og med at de nesten alle som blir invitert er fra nordnorge, så for at de skal kunne få det litt billigere (får billigere rom om du har det på hotell), å litt for at en slipper å måtte ordne med servitører, dekke, rydde, vaske osv selv :ler: Selvom det hadde vært BETYDELIG billigere å bare leigt lokalet og ha catering. Vi hadde spart så sykt med penger på det, siden kompis/kollega av sambo driver et catering firma her i byn og har sagt vi skal få god pris på det vi vil ha. Men så er det liksom så masse mer stress med det :sjenert:

Vi har funnet sånn noenlunde ut hvem som kommer til og bli invitert ( DET er ikke lett, da jeg alltid har hatt lyst å ha hele familien + venner tilstede ( Vi snakker tanter, onkler, besteforeldre, søskenbarn ), men når både jeg og sambo har sinnsykt stor familie, så får vi ikke råd til det. Altså, måtte nok hatt oppimot 200 000, det er litt mye altså! :fnise:

Har bestemt farger, hvit, sølv og lilla :hjerte:

Jeg vil ha skikkelig prinsessekjole, jeg klarer av en eller annen grunn ikke forklare hvordan jeg ser for meg kjolen, men noe ala sånn her.

Jeg har lyst på både blomster, tiara å slør :ler:

Jeg har sett på kaker, sko, hår, blomster, sminke og hvordan bilder jeg kunne tenkt meg ;)

Har allerede handlet blomsterkorger på ebay :hoho:

Tror ikke jeg kommer til og handle så masse før jeg vet at vi får kirka og evnt noe lokalet, jeg vet mer hvordan kjolen kommer til og bli, å når vi har helt bestemt oss for hvem som blir invitert, så jeg kan lage invitasjoner ;)

Tenk så kjekt det hadde vært med sjølsydd brudekjole :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Åjada, den henger så fint på gjesterommet :rodme: kostet egentli 21 500. Men fikk den for 19 000, med slør, underkjørt og en detalj til kjolen ;) så fornnøyd med det :mhm: nå vil jeg helst ha den på meg hele tiden :ler:

Såå er det bare alt det andre da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så kult at kjolen er på plass allerede :danse:

Har du noen link, ell? (Har en litt psyk fascinasjon for kjoler, serru - beklager nysgjerrigheta :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen link, å ingen bilde :o men siden det er det, kan jeg ta et snikbilde å sende til deg i melding ;) det blir nok ikke det beste bilde siden den henger i pose, men du ser hva det går i ;)

Jeg måtte ta den med hjem. Fordi hun selger bare de hun har i butikk. Å hun bestiller kun en av alle kjolene. Å det er ingen i norge som har lik siden hun bruker helt andre folk hun kjøper de av, fra kina tror jeg det var ;) å da kunne jeg jo ikke la muligheten gå fra meg ;) så passet den perfekt også. Å det ble jeg sjokka over, mtp ingen pupper å mage og lav :P ( vi snakker 158,5 :ler: ) kaaan hende jeg må legge den pittelitt opp da. Kommer an på skoa..

Men nå skal jeg gå og ta bilde. Det kommer snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Neeida :P klarer ikke bestemme meg, med eller uten åpen tå. Hvor høy hæl? Etter graviditetn er ryggen min ødelagt, så får jo vonst bare jeg ser på den :P men samtidig vil jeg jo ha noen fine, med hæl. Så tror jeg må ha to par :P men ikke for høye heller, må jo klare å gå også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser må plutselig kommentere!

Åå nå ble jeg bryllupssyk! Om man kan si det da..? :fnise: Måtte mannen gå ned på kne snart.....!

Jeg ville tatt uten åpen tå. Syns de enkle, klassiske brude skoene er finest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med et nytt fjes :)

Ja, skjønner hva du mener, ble det selv også :fnise: foreløbig får du bare tenke på hvor dyrt det er :ler:

Liker også de enkle. Men har litt lyst på lilla også, å med noe bling :P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med et nytt fjes :)

Ja, skjønner hva du mener, ble det selv også :fnise: foreløbig får du bare tenke på hvor dyrt det er :ler:

Liker også de enkle. Men har litt lyst på lilla også, å med noe bling :P hihi

Ei venninne hadde kongeblå sko med bling-spenne og helt ok hæl på. De orket hun dermed å gå med hele dagen.

Hva med et par ekstra pynte-sko, til fotograferingen etc, så har du et annet par til kirken og valsen etc? :)

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detjeg tenker jeg også. Men redd det blir vanskelig med lengden på kjolen, om jeg går med relativt lave sko :/ hadde vært veldig greit å sloppe å gjort noe som helst med kjolen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

  • 9 måneder senere...

På 3 ivf/icsi søskenforsøk, ser det nå ut som jeg er gravid  🤗 jeg er så spent på hvordan denne graviditeten kommer til og gå, om det er en eller to (vi satte inn to egg :hakeslepp: sykehuset skulle ringe meg på torsdag og fortelle meg hvilken termin, medisinbruk osv, men når de ringte så kjørte jeg bil så fikk ikke tatt den. Å jeg prøvde å ringe opp flere ganger uten å få svar. Å fredag var jeg vekkreist på kurs hele dagen. Så jeg får ringe de tilbake på mandag tenker jeg 😊 jeg må innrømme det er litt "skummelt" og tenke at jeg skal få et eller to barn til, for av og til så er det virkelig nok med kun det barnet jeg har 😂

Hun er nå blitt 4 år, sta som et esel, men også glad som en sol, når hun ikke er opptatt med alt det dumme :P vi er veldig ofte dumme og ikke snille, somregel fordi hun ikke får godteri,eller må spise, eller kle på seg når hun skal ut/i barnehagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, ^^Belle^^ skrev:

Åååå, så fantastiske nyheter! :strix: Gratulerer så masse! :klem:

 

Takk takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Pjusk skrev:

Gratulerer så mye igjen :nigo::strix:

 

Takk igjen ;) du har jo visst det like lenge som meg da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ul for et par uker siden viser tvillinger 😲 blir veldig spennende! 

Formen er elendig, store deler av dagen tilbringes på badet, til T's store fortvilelse stakkar :/ var hos legen idag og forlenget sykemeldingen på 60%. Den nye varer helt frem til 1 januar, hun hadde ikke tro på at kvalmen var over innen det :P så ble vi også enig om at jeg bare kan ringe ned og få større sykemelding om jeg trenger det, uten og måtte bestille time, som er veldig greit siden det alltid er fullt i lang tid på legekontoret.. 

Spent på hvordan formen blir fremover,og håper jeg snart blir ok i formen så jeg også kan forbrede litt jul, og ikke minst få vært skikkelig mamma og kone ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...