Gå til innhold

ønsker nye venner i oslo


maryjane90

Anbefalte innlegg

Synes dere begge hørtes ut som drømmevenner :-D

Så kult! Fortell litt om deg selv da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke skummelt i det hele tatt å møte folk fra nettet?

Både ja og nei. Er kanskje like skumelt å møte folk på et utested også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Er kanskje like skumelt å møte folk på et utested også.

Skulle ønske jeg turte å møte nye og ukjente folk. Masse koselige mennesker her på Kvinneguiden. Noen som har fått seg venner herfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, drømmevenn jo! :danse:

:D kanskje vi kjenner hverandre fra før! :fnise: haha

Synes dere begge hørtes ut som drømmevenner :-D

Syntes vi burde få til et treff jeg :) det hadde jo vært super koselig! Og veeldig skummelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D kanskje vi kjenner hverandre fra før! :fnise: haha

Syntes vi burde få til et treff jeg :) det hadde jo vært super koselig! Og veeldig skummelt!!

Eller kanskje vi ikke gjør det? Enda bedre! Jeg har plass til en venn til :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du hørtes egentlig nesten ut som meg du. :fnise:

Eyheeey chiquitas, YOU start sounding a bit like me now! :P bortsett fra gaming og sonans.

kan tilføye at jeg elsker dans og sang på badet og når jeg er alene i huset xD elsker mote og kosmetikk, elsker reiseliv og kultur, nyte livet, ha det gøy , og studerer jeg også. Send meg PM, de som vil bli kjent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 26 år og bor i Oslo. Er ferdig å studere og har nå startet i ny jobb. Jeg ønsker å få flere gode venninner og gjerne med felles interesser. Jeg er eventyrlysten, liker å reise, feste, natur, trening,mote osv

Håper å få et større nettverk og/eller venninner med felles interesser!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Oslo og trenger venner :P Er 23 år og studerer film og tv, ferdig snart da! Heldigvis. Utrolig vanskelig å få venner utenfor studiene her i Oslo, når man ikke jobber ved siden av.

Kjekt å få vite at man ikke er den eneste som ønsker å få flere venner! Hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo, henger meg på jeg! Bor ikke i Oslo, men studerer her:D Er 20 år og ønsker flere venninner, da de fleste andre har etablert seg og flytt. Er ei jente med et godt humør, selvironi, og en dårlig men morsom humor (Synes jeg selv! 😆) Jeg liker og er med på det meste! Blant annet gaming, shopping, kino, bowling, cafè besøk, koselige skravlekvelder med noe godt i glasset, festing, dra på stranden, reise og oppleve nye ting, ja rett og slett ha det gøy, slik som flere nevner! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...