Gå til innhold

ønsker nye venner i oslo


maryjane90

Anbefalte innlegg

Hei. jeg er ei jente på 23 år og kommer fra møre og romsdal, stranda. jobber fast på rimi. jeg liker å shoppe, trene, være med venner, feste, gå på kino, bowle og å ha det gøy. jeg er en aktiv person og ønsker å komme i kontakt med flere folk i oslo. håper noen tar kontakt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Facebook har mange grupper som er sånn 'venner i oslo' og lignende greier.

Tror du kan vinne mer på det, ettersom Facebook er veldig sosialt og ikke like anonymt som det kvinneguiden er ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år, bor i Oslo, liker matlaging, trening, interiør, mote, gaming, studerer på Sonans, jobber deltid i butikk, liker å gå tur.. Ja, jeg liker egentlig mye rart.

Jeg er glad og hyggelig, og har en rar sans for humor :fnise::laugh:

Jeg trenger også venner..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg er 23 år og bor i Oslo. Liker trening, natur, shopping og mote osv. Jeg har litt sånn gullfiskhumor å er til tider litt bloond :P

Jeg trenger også venner :P Er så vanskelig å bli kjent med folk i Oslo!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 21 år og bor i Oslo og trenger venner. Jeg liker trening, turer, kafébesøk, kunst, shopping, bøker, skravling og vin :)

Enig med Tingeliing, umulig å finne venner i Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 22 år og trenger også venner :) Jeg tar opp fag på Sonans, ingen jobb for øyeblikket.

Jeg liker å trene, shoppe, cafebesøk..

Jeg har ingen nære venner.. føler meg ofte ensom og har ingen å snakke med(bortsett fra mamma haha)

Ta gjerne kontakt! :)

Endret av ohdeergod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg skal ta opp fag til høsten på sonans. Får man støtte fra lånekassen til å betale alt eller må man betale noe selv? Hvilke fag tar du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kunne ikke alle her bare møttes? :P Tenker litt sånn "wæææ" men skal man bli kjent med folk må man bare tørre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo egentlig vært kjempekult (og litt skummelt). Jeg skal også ta opp noen fag til høsten på Sonans (og ja, du får støtte fra lånekassen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år, bor i Oslo, liker matlaging, trening, interiør, mote, gaming, studerer på Sonans, jobber deltid i butikk, liker å gå tur.. Ja, jeg liker egentlig mye rart.

Jeg er glad og hyggelig, og har en rar sans for humor :fnise::laugh:

Jeg trenger også venner..

Du hørtes egentlig nesten ut som meg du. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo egentlig vært kjempekult (og litt skummelt). Jeg skal også ta opp noen fag til høsten på Sonans (og ja, du får støtte fra lånekassen).

Ok, kult! Hvilke skal du ta? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kult! Hvilke skal du ta? :)

Fysikk, matte og naturfag foreløpig, men det kan hende jeg tar engelsk og samfunnsfag i tilegg. Får se hva jeg orker :)

Hva med deg? :)

Endret av ElviraGreen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matte, norsk og historie foreløpig. Tror også jeg må ta alle realfagene opp å få 6 i de etterhvert hvis jeg skal komme inn på det studiet jeg vil inn på. Time will shooow! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du hørtes egentlig nesten ut som meg du. :fnise:

Haha så gøy! Føler meg ofte litt.. sær. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha så gøy! Føler meg ofte litt.. sær. :fnise:

Neida! Syntes ikke du hørtes sær ut i det hele tatt jeg! Like lite sær som meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida! Syntes ikke du hørtes sær ut i det hele tatt jeg! Like lite sær som meg :fnise:

Digger det! Soulmates :fnise:

Men seriøst, så lik? Huff, kanskje jeg blir nødt til å sende deg en pm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Digger det! Soulmates :fnise:

Men seriøst, så lik? Huff, kanskje jeg blir nødt til å sende deg en pm!

Altså jeg studerer ikke på sonans eller jobber deltid i butikk(ikke nå lenger hvert fall) men alt annet stemmer! Også er jeg veldig glad i dyr i tillegg, og foretrekker koselige vinkvelder istedenfor full fest på byen. Dette begynte jo nesten å høres ut som en kontaktannonse :fnise:!PM er alltid koselig! Endret av -Artemis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg studerer ikke på sonans eller jobber deltid i butikk(ikke nå lenger hvert fall) men alt annet stemmer! Også er jeg veldig glad i dyr i tillegg, og foretrekker koselige vinkvelder istedenfor full fest på byen. Dette begynte jo nesten å høres ut som en kontaktannonse :fnise:!PM er alltid koselig!

Omg, drømmevenn jo! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Hei! Jeg er 23 år og bor i Oslo. Liker trening, natur, shopping og mote osv. Jeg har litt sånn gullfiskhumor å er til tider litt bloond :P

Jeg trenger også venner :P Er så vanskelig å bli kjent med folk i Oslo!

- Endret av alegria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...