Gå til innhold

Jeg har knekkt koden ! Nydelig oppsatt hår


Wonders

Hva synes du?  

183 stemmer

  1. 1. Er dette en tråd du kommer til å stikke innom?

    • JA, flere ganger, takk!
      157
    • Bryr meg ikke om hår.
      8
    • Nei, det holder med en gang.
      21


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal teste ut noen av disse, jeg ender alltid med å ha håret løst fordi jeg er så dårlig på å sette det opp.

Men finnes det noen enkle og fine hverdagsfrisyrer her?

Jeg har ofte håret oppsatt på jobben siden det er mest praktisk, men ender alltid med en kjedelig hestehale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Åh, dette var tråden for meg! Men jeg kommer ikke inn på alle videoene pga det teite og trege nettet mitt - var det noen for litt kortere hår der også? Type litt over skuldrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en sånn smultring for en del år siden. Kjøpte den i London, men tror den er bortevekk nå.. Har ikke lagt hår lenger heller, så trenger den jo ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! - jeg måtte bare dele med dere.

Nå har jeg klippet håret mitt litt opp, så det er så og si umulig for meg å sette det opp en stund fremover.

Inspirasjonen, teknikken og utførelsene her er hva jeg manglet.

Her kan du som kommende brud,Pentu, teste ut selv foran speilet hjemme...

For en fin symbolikk når du går til frisøren på den store dagen. At du selv har kjent håret ditt mellom fingrene og er klar for en håropplevelse uten om det vanlige :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooh, dette er en spennende tråd! Jeg har langt, uregjerlig hår som det ikke nytter å gjøre noe fornuftig med.. Kanskje denne tråden kan hjelpe meg! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har klippt meg litt så jeg har problemer m disse frisyrene nå. Hmmm jeg måtte hatt langt hår før dette. Jaja jeg får trene så lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan noen hjelpe meg med videoer for kort hår? Jeg prøvde å søke, men fikk bare opp videoer av afrikanske damer, og det går jo ikke....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mlle Bonne

ny for dagen.

Prøvde ut denne frisyren idag. Var veldig enkel å få til, selv om håret mitt rekker akkurat ned til skuldrene. Som noen nevnte her, enkel men ser profesjonellt ut. Veldig pen frisyre. :) Nå gleder jeg meg til at håret blir lenger så jeg kan prøve alle de andre flotte frisyrene. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kjempefin tråd, passer bra å stikke innom her nå når jeg lurer på hvordan jeg skal sette opp håret i bryllup, julebord, årsfest ++ :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...