Gå til innhold

Amilies graviditetsdagbok


Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Gjest Oubliette

Ferdig! Alt var bra med den lille, ble flyttet 2 dager tilbake. Siden det bare er 2 dager lar jeg tickeren bare være :)

Kjønnet ja.. vel.. Vi vet fremdeles ikke :daane: Lillingen hadde navlestrengen mellom bena så det var ikke sjangs å se. Prøvde flere ganger :ler: Ny ultralyd om ca 2 mnd, så får holde oss på pinebenken litt lengre. H*n var veldig aktiv, sprellet masse og jeg fikk bekreftet at det er bevegelser jeg kjenner. Morkaken var på bakre vegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vevila

Åh så typisk! Men det viktigste er jo at alt står vel til med den lille! Da kan du glede deg i 2 mnder til :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Åh så typisk! Men det viktigste er jo at alt står vel til med den lille! Da kan du glede deg i 2 mnder til :danse:

Ja, det er det absolutt viktigste :jepp: Kjenner i grunn at jeg ikke ble noe særlig skuffet heller.. Vil fremdeles vite kjønn, men innså at det igrunn ikke er så viktig helt enda :) Så nå kan jeg glede meg i 2 mnder til, ja! Gøy å ha noe å se frem til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh :rodmer: Så herlig at alt var bra med den lille! Litt ekstra spennende å holdes på pinebenken også ;) Ha en super dag videre :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oubliette

Jeg har hatt litt vanskeligheter med å få noe særlig forhold til det å være gravid og har ikke trivdes noe dærlig med det. Jeg har ingen symptomer, kjente så svakt liv at jeg ikke alltid trodde på det og har absolutt ingen mage.... Jeg har følt lenge at jeg lyver for meg seg og andre når jeg snakker om graviditeten. Men i går var det så mye aktivitet i magen og jeg/mannen kjente mange spark på utsiden :rodmer: plutselig klikket noe inni meg og jeg føler meg endelig gravid :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Oubliette

Jeg er ikke så flink å holde liv i dagboka :ler:

Det skjer relativt lite på graviditetsfronten. Har blitt litt plaget med bekkenet, men ikke mye. Fremdeles ingen mage, men jeg burde kanskje bare være glad til? Blir fort nok tungt. Masse liv hver dag da, det er stas! Tydelige spark som kjennes og sees godt på utsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke bekkenet gir deg for mye trøbbel framover! Så utrolig gøy med masse liv i magen :rodmer: Magen kommer, så bare vent ;) Jeg fikk heller ikke mage før sent med førstemann. Den poppet ut rundt uke 23, før det så jeg bare dvask ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Tekola

Gratulerer med dagen! :flagg:

Håper alt er bra med deg! Nå er du jo straks over overlevelsesgrensa og! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Oubliette

Gratulerer med dagen som var! :flagg: Jeg glemmer at jeg har dagbok :ler:

Her går alt fint, men jeg er sykemeldt pga bekkenløsning :sukk: Neste uke er det ny ultralyd og denne gangen drar jeg ikke derifra før de forteller meg kjønnet :ler:

Nå har vil alle de store tingene i hus, bare en million småting igjen :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Småtingene kommer man liksom aldri helt i mål med heller :ler:

Så spennende med ny ultralyd! Håper lille er litt mindre sjenert nå! :jepp:

Kjipt med sykemelding, men det er nok lurt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan går det her om dagen? Har dere fått vite kjønnet nå, eller er det et lite stabeist inni der? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Hvordan går det her om dagen? Har dere fått vite kjønnet nå, eller er det et lite stabeist inni der? ;)

Jeg glemmer at jeg har dagbok :ler:

Har går alt fint, men kjenner det begynner å bli tungt i forhold til bekkenet. Og vi venter en gutt! Sniken ville tilslutt vise seg frem :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...