Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Minions??

Ei venninne av meg har faktisk en minion, han både ser og høres ut som en. Og det var ekstra festlig da han var på besøk før jul, fikk øye på bananer på benken og ble spinnvill: "Banan! Banan! Banan!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg tenkte ikke på sånne minions en gang! Note to self: den filmen må jeg få sett.

Åh, og mannen kjente såviiiidt bevegelse utenpå magen i kveld. :rodmer:

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

HAR DU IKKE SETT DESPICABLE ME-FILMENE?!?!?!?! :bond:

Det er en av få filmer hvor 2eren er like bra som den første, synes jeg. De er så kuuuuuleeeeee! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Despicable Me. 2'ern var bob-bob. Kristen Wiig "spiller" i den da, jeg har en girl chrush på henne. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, spark!! :hoppe: det er sååå koselig! Og veldig distraherende når man er på jobb :fnise:

Noe så innmari. Skal ikke få jobbe i fred i dag, tydeligvis :rodmer:

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike forstyrrelser er de fineste.... :hjerte:

Jeg har forresten heller ikke sett nevnt film.... : sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det straks påskeferie! :) Vi rømmer til fjells og hytta i noen dager. Ha en god påske alle sammen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 uker i dag. Herlighet. Fra nå av vil det bli tilbudt livreddende behandling om knøttet skulle få hastverk og bli født for tidlig. Og det er en sjanse for at det går bra (den er bare ikke voldsomt stor). Forhåpentligvis har ikke Lille noen planer om dét helt enda, om h*n ligner på foreldrene blir det vel helt omvendte problemer. :P

Kjenner masse liv hver eneste dag nå. Og mannen har kjent det flere ganger til tross for at det er litt ninja-tendenser på Lille: så fort mannen legger hånda på magen blir det stille. Også synes sparkene utenpå innimellom, vi har sett det begge to. Det er stas. :hjerte:

Ellers er ting litt tungt og trått på hjemmebane for tiden. :sukk: Kosa oss masse i ferien, men i går var det plutselig VELDIG hverdag igjen. Vi har noen problemer vi må få ordnet opp i. Ikke noe verre enn alle andre par har tenker jeg, men det er vel en sånn periode nå. Helt sikkert sånt som går seg til, men nå er jeg egentlig bare fryktelig sliten og lei av å prøve å fikse opp i ting. Små skritt går også i riktig retning, de er bare jækla slitsomme :sukk: Æsj, kan man ikke bare leve i en Disney-verden hvor alt bare er rosa sukkerspinn, da? (ok, jeg er ikke noe særlig glad i rosa, og sukkerspinn er litt ekkelt. Dårlig idé.) OK, frustrasjonutblåsning ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Og så blir alt sånt tusen ganger lettere når man er proppfull av hormoner som gjør en syyyykt rasjonell! :strix:

(Føler med deg :klemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...bortsett fra at deler av problemet her er at vi har så mye å gjøre at det ikke er tid til sånt. :P Og... "snart"? :klo::ler: Gjør sånt nå, jeg! (akkurat nå faktisk, bortsett fra at jeg ikke sitter med bær mage på jobb. Men det er litt fascinerende med dult som synes gjennom genseren også. Det er bittebittesmå dult da, regner med at underholdningsverdien stiger etterhvert. :P

Og takk, dere - det varmer. :) Jeg er aller mest glad for tiden altså, alt annet er sånn drit som man bare må igjennom av og til. I bunn og grunn er jeg superheldig, selv om hverken mann, kone, økonomi eller leilighet fungerer helt optimalt. Men de gjør så godt de kan, alle sammen :ler:

Jeg er litt bekymra for denne ungen, forresten. Siste uka har det vært en urovekkende tendens til ...morgengymnastikk!? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...