Gå til innhold

Kommodes dagbok


Kommode

Anbefalte innlegg

Gratulerer! :)

Skjønner godt at du er ivrig på å komme i gang med handlingen, det var jeg også etter to år med prøving og venting :) Har bestilt edge selv, kanskje litt tyngre enn andre modeller, men liker den likevel best av de vi har sett på. Men det er jo så alt for mange å velge i, ikke enkelt å plukke ut "den rette" akkurat.

Takk! :)

Det er jo egentlig et ganske stort luksusproblem å velge vogn, for grunnen til at det er vanskelig å velge er jo at det finnes så mange bra å velge imellom! :ler: Det er fordeler og ulemper med alle, så det blir vel mest å bestemme seg for hvilke fordeler og ulemper som er viktigst for oss. Jeg heller fremdeles mest mot Edge'n, så får vi se hva mannen synes når han begynner å se.

Hurra!! Gratulerr!!! Skal virkelig si den spiren er fortjent da ja!! :D

Tusen takk! :smilyblomst:

Gleder meg til shopping her også, men må nok vente litt. Funnet ut at jeg kan benytte meg av januarsalget (fordi de har vel det på babyutstyr også...?) :)

Uansett god helg!

Ja, de har vel det? Jeg tipper vi ønsker oss endel til jul, også fikser vi klær og sånn på januarsalget vi også. Hvis jeg klarer å vente så lenge :fnise:

Jeg er så glad på dine vegne, Kommode! :hoppe:

Tusen takk, Lightbulb! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Clafoutis

Skjønner godt at du er klar for litt real babyutstyrsshopping, ja :jepp: Vi har jo Emmaljunga-vogn (Nitro City), og er veldig fornøyd med den! Har brukt den kjempemasse i snart ett år nå, og på en del kupert terreng også, og den har virkelig fått kjørt seg. Men likevel (bank i bordet...!) er den fortsatt akkurat like god som ny, ingenting som er blitt slarkete eller ødelagt. Så jeg føler at Emmaljunga har høy kvalitet, og det er jo også litt viktig når det gjelder vogn!

Og må bare si en ting til: jeg synes det er så utrolig koselig hver gang jeg går inn på mine innlegg og ser "Kommodes gravidtetsdagbok"! Jeg er så glad for at det endelig var deres tur, det er så utrolig koselig når deg endelig klaffer for slitere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo vi dobbelvogn da... men den er testet på alt unntatt snø. Den harvært super! Uten svingbare forhjul hadde jeg aldri kommet frem på smale butikker. Hadde valgt det på enlingvogn og. Men med store svingbare hjul da. De på bugabooen er altfor små til å gå på grusstiene her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er klar for litt real babyutstyrsshopping, ja :jepp: Vi har jo Emmaljunga-vogn (Nitro City), og er veldig fornøyd med den! Har brukt den kjempemasse i snart ett år nå, og på en del kupert terreng også, og den har virkelig fått kjørt seg. Men likevel (bank i bordet...!) er den fortsatt akkurat like god som ny, ingenting som er blitt slarkete eller ødelagt. Så jeg føler at Emmaljunga har høy kvalitet, og det er jo også litt viktig når det gjelder vogn!

Og må bare si en ting til: jeg synes det er så utrolig koselig hver gang jeg går inn på mine innlegg og ser "Kommodes gravidtetsdagbok"! Jeg er så glad for at det endelig var deres tur, det er så utrolig koselig når deg endelig klaffer for slitere :klem:

Tusen takk, så koselig at du sier det :klemmer:

Jeg har også inntrykk av at Emmaljunga er en kvalitetsvogn, og det samme med Simo og Brio. Men det er Emmaljungavognene jeg har likt best hittil, så vi får bare se hva vi ender opp med! :)

Gratulerer så mye! Utrolig koselig lesing! :biggrin:

Tusen takk! :hoppe:

Nå har jo vi dobbelvogn da... men den er testet på alt unntatt snø. Den harvært super! Uten svingbare forhjul hadde jeg aldri kommet frem på smale butikker. Hadde valgt det på enlingvogn og. Men med store svingbare hjul da. De på bugabooen er altfor små til å gå på grusstiene her..

Ja, de ser veldig lite praktiske ut de små greiene der. Jeg gleder meg til å se nærmere på alle vognene :)

Lurt det med julegaveønsker og januarsalg! :danse:

Ja, det burde funke bra! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hjemme fra jobb idag, tror det ble litt mye nå. Jeg er egentlig ikke så trøtt lenger, men det hender det kommer veldig igjen, og denne uken har det vært veldig mye greier på jobben i tillegg så jeg føler meg helt kake. Jeg har nesten aldri hodepine, men denne uken har jeg hatt hodepine hver dag, så da tenkte jeg det var best å ta det litt rolig.

I morgen skal jeg til fysioterapeut for bekkenet. Det merkes ganske godt allerede, og jeg var sykemeldt og på krykker pga bekkenløsning med førstemann, så det er greit å komme igang med behandlingen. Håper jeg kan unngå å bli like dårlig denne gangen :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff håper at du ikke blir enda verre denne gangen, mange blir jo verre i bekkenet for hvert svangerskap :( Håper på det beste! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff håper at du ikke blir enda verre denne gangen, mange blir jo verre i bekkenet for hvert svangerskap :( Håper på det beste! :hug:

Ja, jeg håper det :sjenert: Jeg er i hvert fall veldig forsiktig med å gjøre ting som gjør vondt, og prøver å holde den berømte balansen mellom aktivitet og hvile. Og den fysioterapeuten jeg skal til jobber hovedsakelig med bekkenløsning, så hvis noe behandling kan hjelpe så får jeg det nok der. Så får jeg bare håpe det beste :pls::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at det er veldig vanskelig med den balansen mellom aktivitet og hvile, det blir alltid for mye av den ene :P Kjempe bra med en fysioterapeut som jobber hovedsaklig med bekkenløsning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, det er vanskelig å vite helt hvor de grensene går :klo: Det var veldig fint å være hos fysioterapeuten, hun var veldig opptatt av alle små detaljer i hvordan jeg beveger meg i hverdagen. Jeg skal gå dit en stund nå, også sa hun at jeg nok ikke trenger å gå der når jeg har fått de øvelsene jeg skal og blitt bevisst på hvordan jeg beveger meg, for selve den hormonelle bekkenløsningen kan vi jo ikke gjøre noe med uansett. Så det er bare å trene det jeg kan nå og håpe det beste :)

Jeg var ganske dust igår, gikk på IKEA i over en time. De betonggulvene der er ikke helt optimale for bekkenet altså.. :sjenert: Jeg blir litt overmodig når jeg har vært flink en stund, tenker at jeg kanskje egentlig ikke har så mye bekkenløsning likevel og kan gjøre masse. Lærer aldri heller vøtt! :ler2: Satser på at det hjelper å hvile seg i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Oi huff, hørtes utrolig slitsomt ut å få bekkenløsning såpass tidlig :( Jeg fikk litt bekkenvondt de siste par ukene, og var utrolig glad for at det kom så sent. Må være fælt å gå sånn i ukesvis... Men veldig bra at du har en flink fysioterapeut da, da får du forhåpentligvis god og riktig hjelp!

Noen spennende helgeplaner på gang, da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske kjipt, og jeg håper det ikke blir sånn som sist. Foreløpig er det innafor det som går an å leve med og gå på jobb med og sånn, og da er det jo greit. Så krysser fingre for at det holder seg sånn en stund!

Det har vært en ganske rolig helg her, jeg var på sykebesøk hos en venninne igår og har ellers tatt det ganske med ro. Har bygget en IKEA-hylle og flyttet kaninburet inn i stua igjen, han ble så ensom på kjøkkenet, stakkars. Idag skal jeg og mannen på Munch-utstilling på Nationalgalleriet og så på kino, det blir fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det begynte i uke 8 hos meg og var levelig til uke 15, og har gått veldig opp og ned siden. Håper at du og får brae dager om du ikke blir helt bra :)

Hvilken film skal dere se? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke akkurat når det begynte her, det var rundt uke 5-6. Jeg forholdt meg ikke til det i det hele tatt, for jeg ventet bare på å miste igjen :eeeh: Men når den fortsatt var her etter uke 12 var det kanskje greit å gjøre noe med det! :)

Vi så Searching for Sugar Man og jeg likte den kjempegodt! Anbefales :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo lurt å gjøre noe med det, jeg gjorde heller ikke noe med en gang men det ble bare verre.

Aldri hørt om den filmen men får se den om jeg får sjansen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jeg kjenner litt bevegelser innimellom nå :) Veldig koselig. Gleder meg til det blir mer :)

To uker og to dager til ultralyden nå, det blir spennende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsom dag idag :sjenert: Jeg har sovet hele natten og halve dagen og er trøtt og kvalm og uggen. Er blitt litt mye denne uka, håper neste uke blir litt roligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Off, hørtes slitsomt ut.. Krysse fingrene for at neste uke blir litt roligere for deg :Nikke:

Så spennende at det begynner å nærme seg UL for deg nå! Jeg har skikkelig jentefølelse på deg altså, blir gøy å se om jeg får rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...