Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Det tre månedene har gått fort! Det går vist også fort når man har det fælt :( Er veldig "godt" å ikke være alene :hjertesmil: Hos oss går det mye bedre (hvis vi ser bort fra svigermor) men før var jeg helt utslitt og ville bare gi opp, kunne ikke fatte at det skulle vært sånn å være mamma. Håper dere får det bedre veldig veldig snart, aller helst nå i helga, det fortjener dere virkelig :hug:

Når ca er huset ferdig? *sjalu-vil og ha hus* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tre månedene har gått fort! Det går vist også fort når man har det fælt :( Er veldig "godt" å ikke være alene :hjertesmil: Hos oss går det mye bedre (hvis vi ser bort fra svigermor) men før var jeg helt utslitt og ville bare gi opp, kunne ikke fatte at det skulle vært sånn å være mamma. Håper dere får det bedre veldig veldig snart, aller helst nå i helga, det fortjener dere virkelig :hug:

Når ca er huset ferdig? *sjalu-vil og ha hus* ;)

Er så glad ting løsner hos dere på tross av psykomonsteret. :) Håper det kan roe seg på sikt og selv om det ikke akkurat virker så sannsynlig.

Takk for det, det håper virkelig jeg og :hjerte::klem:

Det står antagelig ferdig til høsten. Burde være inne til jul hvertfall! :) Gleder meg som en liten unge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad ting løsner hos dere på tross av psykomonsteret. :) Håper det kan roe seg på sikt og selv om det ikke akkurat virker så sannsynlig.

Takk for det, det håper virkelig jeg og :hjerte::klem:

Det står antagelig ferdig til høsten. Burde være inne til jul hvertfall! :) Gleder meg som en liten unge!!

Drømmen min er å bygge hus men mitt drømmehus blir dyrt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Vi har kjøpt nybygg. De begynner så fort snøen slipper bakken. Kan det ikke skje NÅ? :fnise:

Uff ja, det er helt forferdelig. I tillegg er hun visst veldig stiv i kroppen og stresser og kaver som en gal stakkars. Hun sover så ekstremt dårlig også så det blir en sånn ond fæl sirkel. Håper de kan hjelpe oss til uken eller at det på magisk vis går over.

Ikke forsøkt det, men skal jammen prøve. Takk for tipset :)

Så spennende! Skulle vel helst vær snøfritt igår tenker jeg? ;)

Uff, stakkars lille :( Det blir fort en ond sirkel av sånt ja. Håper dere finner noe som fungerer slik at dere alle får det litt bedre!

Ønsker dere en fin helg :blomst::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmen min er å bygge hus men mitt drømmehus blir dyrt :fnise:

Mitt også! :fnise: Vi får bare begynne å tippe! Noen bekjente av mannen har nylig bygd til en prislapp på godt over 10 mill, jeg døøøøør. De kunne jo bygd nesten like bra for halvparten, og gitt oss den andre halvparten slik at jeg kunne realisert min byggedrøm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så kjipt at den lille sliter med søvn og magevondt. Jeg trodde liksom alt ble bra etter at de rundet 3 måneder.. Huff, da stemmer altså ikke det!

Her sliter vi også litt om dagen. Gikk veldig fint en stund, men de siste dagene har mini vært helt hysterisk. Utrøstelig og gråter masse. Fælt og slitsomt. Håper vi får det bedre begge to (eller alle fire.. er vel mer korrekt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under 16 opphakkede timer søvn de siste 96, jeg er virkelig på randen til sammenbrudd.. Håper helsestasjonen kan hjelpe med NOE i dag og at fysio hjelper henne på mandag for nå klarer vi ikke mer noen av oss. Hun har sovet 7-8 timer de siste 24 og da våkner hun hver halvtime i tillegg.. *Utblåsning*

Får fortsette matkampen her; mat vil hun jo heller ikke ha.. Stakkars unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble ikke noe klokere der nede.. Skal heldigvis til fysio på mandag så håper det kan hjelpe litt. Hun fikk vaksine i går, tøffe jenta gråt bare akkurat i det de stakk :hjerte:

Tortur ja, det skal være sikkert og visst. I natt har jeg sovet to timer, en kl 05 og en kl 07. Så på 120 timer blir det 18 timer. Utrolig at man kan stå på bena. Er så utslitt nå at det ikke kan beskrives en gang. Snuppa og jeg måtte opp 02 for å sove i stua da hun var potte tett og ikke ville sove mer, så for mannens del måtte det bli sånn. Skal til mamma og sove ut i natt, halleluja jeg GLEDER meg!!!

God helg :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig hvordan du og andre i samme situasjon holder ut med så lite søvn. Supermennesker! Godt at du får sove ut i natt, skjønner godt at du gleder deg :Nikke::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Kanskje påtide med en oppdatering?! :fnise:

Snuppa har endelig begynt å sove 10/11 timer om natten og i natt har hun for første gang ikke trengt hjelp i løpet av natten. Leggingen gikk på 10 minutter i gårkveld og hun sov fra 19-06, slumret til 06:25 og spiste som en helt!! Sovnet for en lur 07:35 og sov halvannen time!!! Matingen har gått ganske fint i går og i dag så kanskje vi er over kneika nå? Bank i bordet!

Snupp har fått to søte tenner, de dukket opp på 4mnds dagen hennes og nå det hun jo bare helskjønn ut med de to riskorna sine :fnise::hjerte:

Hun ELSKER å rulle og gjør det både dag og natt :ler: hver morgen ligger hun på magen og gliser (etter å ha vært forbanna fordi "noen" har lagt henne på magen og hun er blitt sliten) Høna :hjertesmil:

Hun er for det meste blid som en sol med mindre magen plager henne eller hun er trøtt. Spiser grøt som en helt; men bare på hennes premisser. Bestemt lita frøken :hjerte:

Ellers hadde jeg en uforglemmelig 26årsdag på lørdag og koste meg på spa med mamma, lunsj med familien og middag med mannen :hjerte: Jeg er heldig :)

Livet er egentlig ganske bra om dagen selv om noen uker føles helt uoverkommelig. Men sånn er det vel for de fleste :)

Håper alle andre har det fint og at dere nyyyyter våren. Den er i hvertfall på full fremmarsj her på Sørlandet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

:goodbye:

Huff, dere har hatt tøffe tider skjønner jeg. Godt å se at ting ser bedre ut nå 😊

Hei HopsiDeisi! :)

Ja, det har vært noen tøffe mnd. Heldigvis ser det ut til å ha snudd, sånn for det meste hvertfall :)

Tenk i dag ble snuppa 6 mnd. Vi har feiret liksom-bursdag for henne i dag. Vært en koselig dag. :) Fine jenta mi :hjerte:

Utrolig hvor forelsket man kan bli i disse søte små menneskene man har skapt. :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 mnd allerede :hjerte: Helt sprøtt hvor fort tiden går!

Skjønner godt at du er forelska, hun er jo bare aldeles nyyyyydelig! :rodmer: Håper dere hadde en fin minibursdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...