Gå til innhold

Livet med nurket utenfor magen


Ariel*

Anbefalte innlegg

:klem: håper du fremdeles ikke har blødd noe mer!

Nope :) ingenting! Jeg tar det som et godt tegn. Ikke har jeg noen smerter heller. Satser på at blodansamlingen er borte når jeg skal på ul om en uke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker jeg syns det er litt vanskelig etter fredag. Men jeg har prøvd å holde meg positiv. Jeg kjøpte meg angel sound når jeg var gravid med jenta mi, og jeg følte for å prøve den nå ikveld. Og jeg fant hjertelyden <3 lille knøttet mitt lever ihvertfall! Jeg håper at det her vil gå fint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på kontroll og ultralyd nå. Blodansamlingen er borte og baby har det fint :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det var godt å høre! :)

Hvordan er formen ellers? :klem:

Formen er stigende :) (heldigvis) Er ikke så mye kvalm lenger, og trøttheten kan jeg leve med.

Bekkenet har blitt veldig vondt i helga, men skal til fysio i dag :) så jeg håper ting går seg til :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen begynner å bli bedre :) men jeg er fortsatt vanvittig trøtt! Når kl er 21.30 er jeg helt ferdig og må legge meg. Har også endel vondt i magen, men lurer på om det er pga luft. Litt usikker.

Nå vises det at magen har poppet ut. Jeg føler meg bare ekstra feit :ler: gleder meg til det blir mer babymage :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 15 nå :) synes tiden går fort egentlig! Jeg trodde jeg ikke hadde noen følelse på hva slags kjønn det er. Men har plutselig oppdaget at hver gang jeg skal snakke om babyen vil jeg omtale den som hun :) så da har jeg kanskje en magefølelse likevel da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye: innom å hilser på.

Jeg er 16 uker på vei,moro å følge med på noen som er ca like langt:)

Hei! :) ja, det er veldig moro å følge andre som omtrent er like langt. Ekstra spennende er det rundt termindatoene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan idag meddele at bekkenet slettes ikke tåler alt for mye fysisk arbeid. Det må begrenses nå, kjenner jeg. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mon tro om det er lille frø jeg kjenner romstere idag :)

Bekkenet er skikkelig vondt. Fikk ikke legetime før i slutten av måneden :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige påske og herlige 2. Trimester :) Formen er bedre, jeg merker ikke at jeg er gravid utenom at magen vokser. Kjenner jeg har litt angst for vektoppgang :( forrige svangerskap gikk jeg opp 25 kg og ble ALT for tung. Nå har jeg gått opp 1 kg. Bare det er nok til å stresse meg litt opp. Må ihvertfall passe litt på hva jeg spiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du oul? :)

5. Mai :) begynner å bli spent!

Jeg er så glad for at jeg gikk til innkjøp av doppler sist. Da slipper jeg å bekymre meg unødig lenge, om jeg blir usikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...