Gå til innhold

angelous dagbok


angelou

Anbefalte innlegg

Onsdag - det er bare to dager til :overrasket: Er så redd for å få negativ test jeg, så venter til fredag - HVIS tanta ikke har kommet da vel og merke :sjenert:

Fredag - det er bare fire og en halv dag til :overrasket: liiite anfall av angst her nå, hehe :ler:

Spent på deg, Netten, du må oppdatere her fortere enn svint når du har testet på onsdag - spennende for oss her inne også serru ;)

Takk for hilsen, Petra Prøvedokke, gleeeeder oss til ferien nå, bare 3 1/2 arbeidsdag igjen, wohoo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Har ikke vært her i boken din før...

Men du, jeg synest du skal ta en test i dag eller i morgen, og ikke holde oss på pinebenken sånn! :ler: Vet det er dyrt, men mange tester positivt noen dager før IKM! -og du hadde jo symptomer også!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, men jeg har liksom en følelse av at mensen kommer jeg - og skjønner ikke helt den testinga FØR mensen er forsinka...... Sorry :) Er ikke meningen å holde dere på pinebenken altså, helt ærlig - jeg skulle ønske det var fredag jeg...... Har ikke hatt noen symptomer i helga heller.....vet av erfaring hva ønsketenkning/drømmer kan føre til, nemlig symptomsyken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Åååååå jeg er så spent på fredagen jeg :hoppe:

*sitter å venter på at Angelou skal teste* :briller2:

Du er jammen flink som klarer vente syns jeg... Jeg er mer utålmodig og kjøper CB 3 dg før testene.. Men denne gangen venter jeg også til dager :Nikke:

Ha en strålende mandagskveld

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*noter i kalenderen at angelou tester fredag*

Det blir en stor dag! Vi kommer nok alle til å sjekke innom den dagen :ler:

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått litt tid til å sjekke ut dagbøker. Er jo så spennende med prøving :hoppe: Krysser fingrene for at tanta uteblir og at de fine, blå strekene dukker opp til helga :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse besøk jo :) Velkommen i dagboka mi Miss77. Trøster alle dere nysgjerrigperene med at dere nok kommer til å slippe å vente til fredag - jeg er rimelig sikker på at tanta er på vei og at hun kommer idag eller imorgen. Foreløpig ligger hun bare og dytter ut magen min slik at den ser ut som en ballong, og røsker i korsryggen min mens hun sier "Nå kommer jeg snart :frustrert: "

Ja - da får vi fokusere på positive ting med mensen

- bekreftelse på at syklusen har stabilisert seg på 28/29 dager!

- 2 pp midt i ferien - lettere å få med mannen en måned til

- jeg vil jo egentlig ha mai - barn :)

- hvis den kommer nå er den nesten ferdig til ferien begynner og de verste dagene med menssmerter er overstått før helga

Hvis jeg er gjennomsnittlig må jeg vente 5 - 6 måneder før jeg blir gravid - så da tar vi utgangspunkt i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: *prøver å skremme bort mensen*

Hvis ikke mitt forsøk på å skremme den bort skulle hjelpe så er det bra du har tatt frem de positive tankene, da! det er jo bare PP1 :Nikke:

håper du har en fin dag... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei angelou, håper du har en fin dag.

Krysser fingre for at tanta di ikke dukker opp jeg også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

:vinke: og :hoppe: !! :ler: Usj, den tanta altså, at hun ikke kan lære seg å bli skremt!! Godt at du har funnet så mange positive grunner til å IKKE ha blitt gravid denne måneden, pass deg nå så du ikke blir skuffa HVIS testen er positiv! :legrine:

Du sier noe der med symptomsyken,den som leter den finner er det vel noe som heter:) Jeg har jo hatt alskens rare ting i kroppen i det siste syns jeg, men når jeg IKKE tenker på det, er det heller ingen symptomer der..DESSVERRE! :frustrert: Og det er vanskelig å skille mellom vanlig mensensymptomer, og det som kan være tegn på noe helt annet! Husker da jeg var yngre, og IKKE ville bli gravid, da tok jeg tester titt og ofte, fordi jeg var SIKKER på at jeg var gravid.. Og da det viste seg å bare være de vanlige symptomene, var lettelsen stor :ler: Kanskje jeg skal late som det er sånn enda??:klø:

Hmmm...vi får bare prøve å slappe av, og nyte denne prøvefasen, det er jaggu en helt spesiell tid!

Ønsker deg en fin tirsdag, og SNART FERIE!!!!! :hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er en spesiell tid er iallefall sikkert. Og Beckybloom, jeg tror ikke jeg blir skuffet hvis en eventuell test er positiv jeg altså ;) Ingen fare... Symptomsyken gikk over med en gang jeg bestemte meg for at jeg helt sikkert ikke var gravid denne måneden - nå har jeg ikke et eneste ett, rart dette gitt :ler:

Synes dette med symptomer er litt vanskelig jeg da, det er jo det samme som mensen symptomer og dem har jeg mange av - kviser, ømme pupper, oppblåst mage, humørsvingninger og kvalme - så kommer nok ikke til å merke veldig mange symptomer hvis jeg blir gravid - før mensen blir borte vel og merke.

Frida Frosk og Petra Prøvedokke; takk for at dere prøver å skremme vekk tanta. Slik jeg kjenner henne er hun ganske stri og kommer når hun vil komme, om det passer eller ikke :) Skal passe på å skremme vekk deres også!

Jeg har foreløpig en knall dag, på tross av begynnende PMS...... Tre dager igjen til ferie (nei, to og en halv). jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du visste vell helt sikkert at mensmurringer er ett graviditetstegn?? ;) og vondt i korsryggen... Jeg krysser fingrer på at den dumme tanta holder sei borte iallefall :)

Ha en strålende tirsdag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du er go du Liljen :ler: Ja, jeg får vel ikke gi opp jeg heller da når alle er så optimistiske her :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh!! Krysser fingre, tær og øyne for at det blir lyyysende blå streker til helga!! :)

Men, altså...bare som en sidekommentar og kanskje litt OT - er ikke mannen din (sambo) 100% enig i å bli pappa???? Jeg skjønner ikke helt det derre jeg. Vil han eller vil han ikke? Hadde tørna smågal om gubben min skulle være så inni hampen ambivalent mht om han ønsket barn or not. Skjønt, hos oss var det HAN som "masa" og ønsket før jeg.... Men å få barn skal no vel være et HELT gjensidig ønske....right?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skjønner det ikke helt sjøl heller. Altså; jeg har vært klar på at jeg vil ha barn helt fra vi møttes og for han har det ikke vært så farlig med de barna, men han har jo skjønt det at meg = barn en gang.

Jeg tror han vil ha barn en gang, med meg, men at det er altfor skummelt for han å si at "nå setter vi igang", og at det er derfor det er sånn, for han bedriver faktisk en god del aktivitet det kan bli barn av, og det vet han ;) .

Selvfølgelig skulle jeg ønske at det eneste han hadde lyst til i hele verden var å lage barn med meg, men sånn er det ikke - han er verdens mest fantastiske mann på alle måter, og kommer til å bli er superpappa når den dagen kommer, det er vel derfor jeg kan leve med å ikke helt vite hva som skjer også...

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Hadde han ikke hatt lyst på barn, hadde han nok tatt beina fatt for lenge siden, i og med at du har vært så klar på hva du vil! Og med tanke på den uforsiktigheten hans om dagen, er det nok bare en ytterligere bekreftelse på at han VIL ha barn han også.. sånt sitter nok veldig langt inne hos mange gutter tror jeg, hvertfall å si rett ut at han er klar for å bli pappa. Og den dagen dere har fått en liten spire i magen, blir han nok kjempeglad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det tror jeg også - og vi hadde noen skikkelige runder på dette i vår der jeg var veldig opptatt av at dette var en rimelig stor ting å ikke være enige om. Han bekreftet iallefall at JA, vi skal ha barn en gang.

Siden det har det gradvis blitt bedre og bedre mellom oss - og det har gått fra at det å snakke om barn har vært en vond ting, til at vi kan fleipe med det, både babysyken min og babyangsten hans.

MEN, jeg bestemte meg for at denne dagboka ikke skal handle om dette jeg :sjenert: Vil helst fokusere på det som er positivt, dere hjelper meg med det dere :) Denne måneden er vi faktisk orntli prøvere, og det er jeg veldig glad for, kommer til å leve på det lenge jeg...

Nå skal jeg hjem, to dager igjen på jobb :hoppe::hoppe: Å, jeg gleder meg til århundrets ferie!

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Det er tydelig at han hvertfall IKKE vil miste deg, og forholdet vokser utrolig i de tunge fasene; det gjelder å komme ut igjen på andre sida - noe jeg tror dere har klart med glans! Og DER har du det positive i det som i perioder har vært negativt og tungt :)

Ha en fin dag, en PAKKEDAG for oss!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...