Gå til innhold

Vaginal orgasme versus Klitoris orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

dere jenter tror det er bare å "holde seg". dere skulle bare vist.

Anonymous poster hash: d6e83...f24

Ja, tenkte ikke akkurat på at stakkars fyrn skulle holde seg for meg. Han sier at det ikke er så lett, så mener ikke at han er idiot fordi han ikke klarer å holde igjen :P

Anonymous poster hash: 334df...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer alltid når jeg koser meg med klitten. Vaginal orgasme tror jeg at jeg aldri har fått uten å kose meg med klitten. Da kommer jeg til gjengjeld som et uvær med en gang. Er liksom bare nesten hele tiden når det er kun vaginalt, men tar meg aldri over.

Anonymous poster hash: e6435...13c

Sliter med å komme over jeg også...

Anonymous poster hash: 334df...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får begge deler, men vaginal orgasme er desidert best om det er gjort "riktig". Da føles det som hele kroppen min eksploderer og jeg letter fra madrassen :fnise:

Når jeg får de beste orgasmene så ligger jeg og kjæresten i skje. Da går penis litt skjevt inn slik at den går rett mot g-punktet (hvertfall der den ligger hos meg), og da kommer jeg på sekunder og den kan vare i flere minutter. Kanskje dere må prøve litt forskjellige stillinger til dere finner en som stimulerer best mulig for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere jenter tror det er bare å "holde seg". dere skulle bare vist.

Anonymous poster hash: d6e83...f24

Vi jenter har krafitgere orgasmer enn menn, tror du er lettere for oss å holde seg? Vel, ikke vet jeg. Jeg har mine tvil. Det er fullt mulig å holde seg, og det finnes gode metoder.

Man har ikke hatt mindblowing sex før du klarer å stoppe opp rett før, for å så gjøre samme prosedyre igjen og igjen. På den måten kan til og med mannen få orgasme i serier. Nothing hotter than that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vi jenter har krafitgere orgasmer enn menn, tror du er lettere for oss å holde seg? Vel, ikke vet jeg. Jeg har mine tvil. Det er fullt mulig å holde seg, og det finnes gode metoder.

Man har ikke hatt mindblowing sex før du klarer å stoppe opp rett før, for å så gjøre samme prosedyre igjen og igjen. På den måten kan til og med mannen få orgasme i serier. Nothing hotter than that.

Nei det er faktisk ikke mulig for alle å bare "holde seg". Da vet du for lite om mannlig seksualitet :) Men dersom du har sett metoder for dine egne øyne så er jeg åpen for tips! Åjo jeg har trent på det med diverse metoder hele mitt liv...Ja klart det har litt effekt, men ikke ekstremt så man holder MYE lenger. Det er svært mange damer som har feil inntrykk av dette...og det er nok derfor det er så mange damer som utrykker så stor irritasjon og skuffelse over dette også fordi mange tror mannen bare er "egoist og lat" fordi han bare kommer raskt og "liksom ikke gidder" å tilfredstille henne. Det er bullcrap rett og slett.

Ja dette er helt sant! Enig i det...om man "edger" over lang lang tid før man endelig "tillater" seg å komme vil orgasmen være sinnsykt sterk!! Man stopper samleie/runken rett før man kommer...gir fokus på oralsex eller annet....på`n igjen....og holder på slikt vil man oppnå magiske følser!

Eneste problemet med det for gutta som sliter med rask utløsning er at da blir samleie avbrutt konstant og med for korte mellomrom ettersom han ikke klarer mange støtene før pikken blir overfølsom igjen. Og dette er igjen svært frustrerende for damene. Så egentlig kan en slik mann ikke vinne uansett. VELDIG godt for han...men frustrerende for henne. Egner seg best med onani

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er faktisk ikke mulig for alle å bare "holde seg". Da vet du for lite om mannlig seksualitet :) Men dersom du har sett metoder for dine egne øyne så er jeg åpen for tips! Åjo jeg har trent på det med diverse metoder hele mitt liv...Ja klart det har litt effekt, men ikke ekstremt så man holder MYE lenger. Det er svært mange damer som har feil inntrykk av dette...og det er nok derfor det er så mange damer som utrykker så stor irritasjon og skuffelse over dette også fordi mange tror mannen bare er "egoist og lat" fordi han bare kommer raskt og "liksom ikke gidder" å tilfredstille henne. Det er bullcrap rett og slett.

Ja dette er helt sant! Enig i det...om man "edger" over lang lang tid før man endelig "tillater" seg å komme vil orgasmen være sinnsykt sterk!! Man stopper samleie/runken rett før man kommer...gir fokus på oralsex eller annet....på`n igjen....og holder på slikt vil man oppnå magiske følser!

Eneste problemet med det for gutta som sliter med rask utløsning er at da blir samleie avbrutt konstant og med for korte mellomrom ettersom han ikke klarer mange støtene før pikken blir overfølsom igjen. Og dette er igjen svært frustrerende for damene. Så egentlig kan en slik mann ikke vinne uansett. VELDIG godt for han...men frustrerende for henne. Egner seg best med onani

Samboer "sliter" med for rask utløsning, og korte pauser funker veldig bra for han. Hvis vi stopper før han kommer 4-5 ganger så er orgasmen minst like mange ganger sterkere enn om vi bare kjører på. En blowjob tar lett bare 30 sek på han, men bruker jeg 10-15 min i stedet så er han en geleklump i timesvis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Samboer "sliter" med for rask utløsning, og korte pauser funker veldig bra for han. Hvis vi stopper før han kommer 4-5 ganger så er orgasmen minst like mange ganger sterkere enn om vi bare kjører på. En blowjob tar lett bare 30 sek på han, men bruker jeg 10-15 min i stedet så er han en geleklump i timesvis :P

HELT korrekt! ER akkurat samme selv! Dette er noe de fleste damer burde bruke på mennene sine :danse:

Det er så det blr svart et lite øyeblikk, så sterke er de orgasmene! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er faktisk ikke mulig for alle å bare "holde seg". Da vet du for lite om mannlig seksualitet :) Men dersom du har sett metoder for dine egne øyne så er jeg åpen for tips! Åjo jeg har trent på det med diverse metoder hele mitt liv...Ja klart det har litt effekt, men ikke ekstremt så man holder MYE lenger. Det er svært mange damer som har feil inntrykk av dette...og det er nok derfor det er så mange damer som utrykker så stor irritasjon og skuffelse over dette også fordi mange tror mannen bare er "egoist og lat" fordi han bare kommer raskt og "liksom ikke gidder" å tilfredstille henne. Det er bullcrap rett og slett.

Ja dette er helt sant! Enig i det...om man "edger" over lang lang tid før man endelig "tillater" seg å komme vil orgasmen være sinnsykt sterk!! Man stopper samleie/runken rett før man kommer...gir fokus på oralsex eller annet....på`n igjen....og holder på slikt vil man oppnå magiske følser!

Eneste problemet med det for gutta som sliter med rask utløsning er at da blir samleie avbrutt konstant og med for korte mellomrom ettersom han ikke klarer mange støtene før pikken blir overfølsom igjen. Og dette er igjen svært frustrerende for damene. Så egentlig kan en slik mann ikke vinne uansett. VELDIG godt for han...men frustrerende for henne. Egner seg best med onani

Kan vel innrømme det, men ut i fra de erfaringene jeg har så finnes det metoder for de aller fleste. Da jeg har til vane å finne meg menn som sliter med prematur ejakulasjon.

Først og fremst; tankegangen. Å tenke på salat skal visst funke til en viss grad.

Neste tips og det mest typiske. Ro ned når du kjenner det bygger seg opp, evnt. stoppe om det er helt nødvendig. Det er kanskje ikke mange sekundene det redder med det kan være nok til at dama får det hun trenger. Ny stilling osv. Dette har du hørt før, men hvis man jobber med dette lenge så kan det gi resultater i lengden.

Penisring funker for noen.

Massasje av prostata. Gjør også hele opplevelsen for mannen bedre. ;)

Noen glass øl eller vin før akten? Jeg er i alle fall helt med på den.

Siste tipset må vel være å la mannen komme. Få slappe av litt før man starter på nytt med full fokus på dama.

Når sant skal sies så kommer jeg lett og raskt selv, så det er sjelden jeg presser den eventuelle partneren til å holde ut så veldig lenge.

TS sier jo at dette skjer hver eneste gang, syns virkelig partneren hennes bør gjøre et bedre forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kan vel innrømme det, men ut i fra de erfaringene jeg har så finnes det metoder for de aller fleste. Da jeg har til vane å finne meg menn som sliter med prematur ejakulasjon.

Først og fremst; tankegangen. Å tenke på salat skal visst funke til en viss grad.

Neste tips og det mest typiske. Ro ned når du kjenner det bygger seg opp, evnt. stoppe om det er helt nødvendig. Det er kanskje ikke mange sekundene det redder med det kan være nok til at dama får det hun trenger. Ny stilling osv. Dette har du hørt før, men hvis man jobber med dette lenge så kan det gi resultater i lengden.

Penisring funker for noen.

Massasje av prostata. Gjør også hele opplevelsen for mannen bedre. ;)

Noen glass øl eller vin før akten? Jeg er i alle fall helt med på den.

Siste tipset må vel være å la mannen komme. Få slappe av litt før man starter på nytt med full fokus på dama.

Når sant skal sies så kommer jeg lett og raskt selv, så det er sjelden jeg presser den eventuelle partneren til å holde ut så veldig lenge.

TS sier jo at dette skjer hver eneste gang, syns virkelig partneren hennes bør gjøre et bedre forsøk.

:fnise: ...dette er mitt beste tips også. De fleste klarer å gasse på etter noen minutter og da holdes det mye lenger.

Kan hjelpe selvsagt å tenke på isbjørner og knekkebrød også...men da er jo litt av vitsen med sex borte :( Da tenker man jo ikke på å nyte stunden og damen. Og det er jo bare trist!

Men om damen syntes det er ok med litt avbrudd i samleie og at man bruker tunge/hender imellom, så er jo det helt topp da.....Da blir første akten lenger og han får mye sterkere orgasme. Litt vinn/vinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah, kan ikke mennene holde seg unna tråden? Den handler om hvilken orgasme vi kvinner synes er best/sterkest av g-punkt orgasme versus klitoris. Ikke en debatt om å holde igjen før man kommer!

Ser ut til at det er litt delte meninger om hvilken orgasme folk synes er best. Jeg holder iallfall en knapp på klitoris hittil.

Noen som kan anbefale en smashing g-punkts vibrator? :) gjerne fra kondomeriet og med link! :)

Anonymous poster hash: cfdb9...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...