Gå til innhold

Vaginal orgasme versus Klitoris orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge klart å få orgasme ved å stimulere klitoris.

Imidlertid har vaginal orgasme uteblitt totalt, og jeg var lenge usikker på om jeg i det hele tatt var satt sammen slik at jeg kunne komme vaginalt.

Men etter en del "eksperimentering", så klarer jeg nå å komme vaginalt!

MEN må si at jeg kanskje er litt.... skuffa?

Har hørt / lest så mye om at disse vaginal-orgasmene skal være så sterke, at man kan bli "slått ut" i en tid etterpå, at de kan vare sååå mye lenger enn klitoris-orgasmene osv.

Selv synes jeg klitoris-orgasmene både er sterkere og varer vel så lenge.. ?

Har dere det likt, eller er dette noe som varierer veldig?

Kan det hende det tar seg opp?

Kanskje jeg ikke treffer rett på g-punktet, og at orgasmen derfor blir litt svakere?

For sånn det er nå, synes jeg dette med g-punkt rett og slett ble litt oppskrytt :P



Anonymous poster hash: cfdb9...9fe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaginal orgasme og det å treffe g-punkt trenger ikke være det samme. Du kan også ha en god del spenninger i vagina, så om du får godt nok utbytte av det er umulig å vite. For alt du vet så stimulerer du kanskje klitoris innenfra?

Treffer du g-punkt skikkelig, og får stimulert det så skal det være nok til at du kan se et par stjerner eller tre. Jeg må veilede mannfolket dit. Får ikke rett vinkel til det selv, med mindre jeg skaffer utstyr til det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaginal orgasme og det å treffe g-punkt trenger ikke være det samme. Du kan også ha en god del spenninger i vagina, så om du får godt nok utbytte av det er umulig å vite. For alt du vet så stimulerer du kanskje klitoris innenfra?

Treffer du g-punkt skikkelig, og får stimulert det så skal det være nok til at du kan se et par stjerner eller tre. Jeg må veilede mannfolket dit. Får ikke rett vinkel til det selv, med mindre jeg skaffer utstyr til det. :P

Har aldri hatt vaginal orgasme selv, men kjenner ut som jeg er veldig nær nå med min nåværende kjæreste, men han kommer bestandig før jeg for kommet meg over kneika.. Noen som vet hva man kan gjøre for å ''komme over kneika''?

skal jeg bare spørre om han vil fingre meg etter at han har kommet? det er jo sinnssykt kjedelig at han kommer, når jeg selv er sååå nære på å komme selv. Men han tar aldri initiativet til å gå ned på meg for å få meg til å komme etter sex :s

Anonymous poster hash: 334df...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt vaginal orgasme selv, men kjenner ut som jeg er veldig nær nå med min nåværende kjæreste, men han kommer bestandig før jeg for kommet meg over kneika.. Noen som vet hva man kan gjøre for å ''komme over kneika''?

skal jeg bare spørre om han vil fingre meg etter at han har kommet? det er jo sinnssykt kjedelig at han kommer, når jeg selv er sååå nære på å komme selv. Men han tar aldri initiativet til å gå ned på meg for å få meg til å komme etter sex :s

Anonymous poster hash: 334df...013

Du ber han om å holde seg til du kommer da vel! Klarer han ikke det så vil jeg påstå at han er en egoistisk j*vel. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Har aldri hatt vaginal orgasme selv, men kjenner ut som jeg er veldig nær nå med min nåværende kjæreste, men han kommer bestandig før jeg for kommet meg over kneika.. Noen som vet hva man kan gjøre for å ''komme over kneika''?

skal jeg bare spørre om han vil fingre meg etter at han har kommet? det er jo sinnssykt kjedelig at han kommer, når jeg selv er sååå nære på å komme selv. Men han tar aldri initiativet til å gå ned på meg for å få meg til å komme etter sex :s

Anonymous poster hash: 334df...013

Be han instendig om å gjøre det! Si at du er like ved og at du trenger hjelp :) Er det fornuft i gubben vil han adlyde flittig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmer kan variere veldig fra gang til gang hos meg. Som oftest er de fenomenale, men noen ganger er de helt greie. Dette gjeder som oftest klitorisorgasmer. Vaginalorgasmer er aldri skuffende her i gården. De sitter som et skudd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaginal orgasme og det å treffe g-punkt trenger ikke være det samme. Du kan også ha en god del spenninger i vagina, så om du får godt nok utbytte av det er umulig å vite. For alt du vet så stimulerer du kanskje klitoris innenfra?

Treffer du g-punkt skikkelig, og får stimulert det så skal det være nok til at du kan se et par stjerner eller tre. Jeg må veilede mannfolket dit. Får ikke rett vinkel til det selv, med mindre jeg skaffer utstyr til det. :P

Nei, jeg merker veldig tydelig at orgasmen ikke kommer fra klitoris, men det jeg mistenker er at jeg ikke treffer rett på g-punktet. Har bare en sånn vibrator som jeg stikker rett inn (men den har ikke en sånn tupp som går innover beregnet på g-punkt).

Kanskje jeg skal anskaffe det? :twisted:

Anonymous poster hash: cfdb9...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmer kan variere veldig fra gang til gang hos meg. Som oftest er de fenomenale, men noen ganger er de helt greie. Dette gjeder som oftest klitorisorgasmer. Vaginalorgasmer er aldri skuffende her i gården. De sitter som et skudd! :D

Men det er nettopp det jeg synes er motsatt hos meg; Jeg synes klitoris-orgasmene er helt fenomenale og aldri skuffer - mens de vaginale var mer "helt greie" :P

Hmm.. jeg får utforske litt mer !

Anonymous poster hash: cfdb9...9fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det forresten an å stimulere klitoris innenfra sånn som noen nevnte? Ser ikke helt hvordan det går an? :P



Anonymous poster hash: cfdb9...9fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klitorisorgasmer som varierer fra jordskjelv til "småkramper" , så de er alt fra fantastiske og at man kjenner det i hele kroppen til "helt greie". Har klart å få g-punktorgasme etpar ganger, var jo godt, men ikke så herlig som de beste klitorisorgasmene. Mye jobb for sååå lite liksom.



Anonymous poster hash: 30fea...b38
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ved begge deler, og jeg liker klitoris-orgasme best. Den bygger seg opp og er deilig. Men vaginal er litt mer som det kjennes ut som man letter litt på trykket, ikke sånn superdeilig. Også blir det klissvått.



Anonymous poster hash: c102c...99d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dere jenter tror det er bare å "holde seg". dere skulle bare vist.



Anonymous poster hash: d6e83...f24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mer klitorisorgasmer som nesten alltid er bra men noen ganger litt små skjelvinger bare,
Men får noen litt rare orgasmer noen ganger. nesten så jeg tisser på meg. blir vått noen ganger i senga men spruter ikke og lukter ikke tiss eller noe. men kan komme en del. det kjennes heller ikke ut som et klimaks syns jeg så aner ikke hva det er. burde kanskje laget en ny tråd istedet, men hvis det er en typisk vaginal orgasme (kanskje ikke) så var det skuff



Anonymous poster hash: d770f...2ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dere jenter tror det er bare å "holde seg". dere skulle bare vist.

Anonymous poster hash: d6e83...f24

jeg er jente og jeg kunne hver fall aldri klart å holde meg om klitoris ble stimulert. om ikke orgasmen hadde begynt enda går det ann å ta en pause, men da måtte jeg jo ha venta 30 sek eller mer før vi kunne fortsatt sexen, kjedelig sånn da. så jeg skjønner heller ikke når folk sier bare hold dere ! skal man avbryte sexen hele tiden da?

Anonymous poster hash: d770f...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer alltid når jeg koser meg med klitten. Vaginal orgasme tror jeg at jeg aldri har fått uten å kose meg med klitten. Da kommer jeg til gjengjeld som et uvær med en gang. Er liksom bare nesten hele tiden når det er kun vaginalt, men tar meg aldri over.



Anonymous poster hash: e6435...13c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg merker veldig tydelig at orgasmen ikke kommer fra klitoris, men det jeg mistenker er at jeg ikke treffer rett på g-punktet. Har bare en sånn vibrator som jeg stikker rett inn (men den har ikke en sånn tupp som går innover beregnet på g-punkt).

Kanskje jeg skal anskaffe det? :twisted:

Anonymous poster hash: cfdb9...9fe

Det kan vel ikke skade? :)

For å treffe riktig ber jeg partneren om å bøye fingeren oppover og bruke kom hit bevegelser. Gjelder å prøve seg litt frem slik at man treffer akkurat. Enten bøye fingeren mer, eller lengre ned f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ber han om å holde seg til du kommer da vel! Klarer han ikke det så vil jeg påstå at han er en egoistisk j*vel. :P

han holder seg så lenge han kan, og vi kan ha sex opp til en halvtime. Pluss han sliter når han merker at jeg begynner å komme,, for da tenner han enda mer :P

Anonymous poster hash: 334df...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...