Gå til innhold

Hvordan suger en mann for første gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Form en "O" med leppene dine og press munnen din over kuken slik at den glir sakte inn, ikke gap så mye at munnen din kunne blitt fylt opp med femti peniser.

Så suger du vel bare opp og ned, til siden, slikker litt på skaftet, rundt penishodet, på strengen. Bruk hånda til å runke i synkronisert takt med bevegelsene på munnen. Klem lett på ballene. Slikk ballene.

For meg så må dama forme en "A" ;)

Anonymous poster hash: dde4e...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kurver ballene med hendene. Deretter puster du varmt på dem, deretter tar du dem i munnen og nipper på dem, og så når du begynner å merke at manne har varmet seg opp og er yr for resten så starter du på staken.

Jeg kan ikke røre ballene til mannen før han allerede er blitt sugd litt. Han synes det er ubehagelig før han er superkåt. Så kan være en idé å finne ut om mannen er følsom før man går direkte på ballene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

For meg så må dama forme en "A" ;)

Anonymous poster hash: dde4e...525

Hvordan er det mulig? Mener du at "O"-en må utvides noe fordi du har stor penis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å faktisk suge. Vakuum, med andre ord :)

Etter gudvethvormange BJ's har jeg foreløpig ikke møtt en eneste fyr som foretrekker suging i ordets rette forstand.

Anonymous poster hash: 9ef05...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det mulig? Mener du at "O"-en må utvides noe fordi du har stor penis?

Det menes vel at når man sier "O" så er munnen ganske liten, mens en "A" er klar for større saker, samt deepthroating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter gudvethvormange BJ's har jeg foreløpig ikke møtt en eneste fyr som foretrekker suging i ordets rette forstand.

Anonymous poster hash: 9ef05...72a

Hæ? Altså Ikke noen som helst form for suging med den i munnen? Nå kan ikke jeg snakke for andre menn, men det hørtes merkelig ut at alle du har møtt skulle mislike det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Husk for all del å faktisk "suge" her TS. Å bare forme leppene i "O" og gli opp og ned på skaftet er greit det, men gir ikke den store gevinsten for han i det lange løp.....At du suger til så han faktisk kjenner hodet blir trukket inn i munnen din er selve saken! Og selvfølgelig bruk tungen på strengen og undersiden av hodet aktivt!.....kombiner med å stryke han over magen og en hånd forsiktig på pungen og du vil antagelig få en veldig fornøyd kjæreste! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Etter gudvethvormange BJ's har jeg foreløpig ikke møtt en eneste fyr som foretrekker suging i ordets rette forstand.

Anonymous poster hash: 9ef05...72a

WHAT?? :sjokk: ....det er jo hele poenget jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke røre ballene til mannen før han allerede er blitt sugd litt. Han synes det er ubehagelig før han er superkåt. Så kan være en idé å finne ut om mannen er følsom før man går direkte på ballene :P

Godt poeng. Og ikke minst aldri røre rasshollet deres med mindre man vet de liker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Altså Ikke noen som helst form for suging med den i munnen? Nå kan ikke jeg snakke for andre menn, men det hørtes merkelig ut at alle du har møtt skulle mislike det.

Verken typen eller exen var/er særlig glad i vakuum. De ville helst bare at jeg hadde leppene stramt rundt, myk tunge og bruker hånda i tillegg. Men jeg har også hørt at vakuum liksom skal være greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme som å kelke. Du kelker altså ballene før du blancher skaftet i en roterende slench. Så kan du dra en wub på glans mens du skurfer rota. Husk å pluffe innimellom!

Hahaha jeg dauer. Dagens beste innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her :) Ler så jeg dauer av enkelte svar her :) Festlig :)

Og tusen takk for mange svar. Det var vel noe slikt jeg hadde tenkt å gjøre i utgangspunktet med mannen. Så da kjøper jeg på :) men må nok vente til freddan. Da kommer nordsjøarbeideren hjem igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...