Gå til innhold

Hvordan suger en mann for første gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har pratet om det mange ganger. Jeg har spurt han om hva og hvordan han liker det men han svarer bare at "alt er godt"! Fint det altså men jeg trenger en liten "steg for steg" beskrivelse fra dere om hvordan og hva jeg skal gjøre!

Jeg gleder meg virkelig og har så lyst på han. Men...det var bare hvordan det gjøres!

Anonymous poster hash: e7ab3...fbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest daisydaisy

Form en "O" med leppene dine og press munnen din over kuken slik at den glir sakte inn, ikke gap så mye at munnen din kunne blitt fylt opp med femti peniser.

Så suger du vel bare opp og ned, til siden, slikker litt på skaftet, rundt penishodet, på strengen. Bruk hånda til å runke i synkronisert takt med bevegelsene på munnen. Klem lett på ballene. Slikk ballene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Form en "O" med leppene dine og press munnen din over kuken slik at den glir sakte inn, ikke gap så mye at munnen din kunne blitt fylt opp med femti peniser.

Så suger du vel bare opp og ned, til siden, slikker litt på skaftet, rundt penishodet, på strengen. Bruk hånda til å runke i synkronisert takt med bevegelsene på munnen. Klem lett på ballene. Slikk ballene.

Bedre beskrivelse får man ikke, well done :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynn med å coppe ballene hans og pust varmt på dem.

Gjør du dette ofte med menn? Liker de det?, kommer de mye?

Anonymous poster hash: b7da8...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er å coppe ballene??

Du kurver ballene med hendene. Deretter puster du varmt på dem, deretter tar du dem i munnen og nipper på dem, og så når du begynner å merke at manne har varmet seg opp og er yr for resten så starter du på staken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crem: Festlige folk her inne! Men jeg vil jo SUGE han flere ganger så nøyer meg med bare penis ;)

haha sorry, er bare trøtt og kjeder meg.. var en usmaklig tull. :kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon blund

Du kurver ballene med hendene. Deretter puster du varmt på dem, deretter tar du dem i munnen og nipper på dem, og så når du begynner å merke at manne har varmet seg opp og er yr for resten så starter du på staken.

høres ikke deilig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er mye bedre for ham du her sier du har lyst til å suge og at du faktisk gjør det du finner naturlig.

Om du leser en 'oppskrift' på 'hvordan suge en mann' så vil du prøve å følge den oppskriften istedet for å følge din egen natur og din partners/mannen penisen er en del av sine signaler og respons.

Så kan du jo tenke deg til om det er best med en partner som slavisk følger en oppskrift gitt av fremmede, eller en partner som aktivt føler seg frem og med alle sanser lytter til dine signaler og din respons?

Hodet, linjen til/fra åpningen, hele skaftet, testiklene, mellomkjøttet og strengen er alle følsomme.

Lek med tungen, bruk munnen på samme måte som du ville bruke den og tungen på noe annet du elsket.

Stryk, kyss, smak, sug, blås, dra tungen oppover, lek, nyt og bruk tid på å leke og nyte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Skrell en moden banan. Så kysser, slikker og suger du alt du makter på den uten å sette merker. Etterpå suger du han på samme vis bare justert for hans preferanser. De preferansene må han formidle ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er å coppe ballene??

Samme som å kelke. Du kelker altså ballene før du blancher skaftet i en roterende slench. Så kan du dra en wub på glans mens du skurfer rota. Husk å pluffe innimellom!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Samme som å kelke. Du kelker altså ballene før du blancher skaftet i en roterende slench. Så kan du dra en wub på glans mens du skurfer rota. Husk å pluffe innimellom!

Jeg roter alltid til pluffen. Den er kinkig.

Endret av Uhumskheter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som å kelke. Du kelker altså ballene før du blancher skaftet i en roterende slench. Så kan du dra en wub på glans mens du skurfer rota. Husk å pluffe innimellom!

:klo:

Anonymous poster hash: 1f658...e2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...