Gå til innhold

Hvor stor pikk har jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I ett innlegg virker det som du er mann, i et annet virker det som du er dame?

Anonymous poster hash: 9a794...654

Kanskje vedkommende er homofil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen hallo da!

Hvor stor din penis er, forandres jo ikke uansett hvordan du måler den!

Du har den du har. Mål fra navlen og kall den 30 cm om du vil, det endrer jo ingenting verken fra eller til uansett.

Ergo spiller det absolutt ingen rolle hvordan du måler den eller hvilket tall du nå enn velger å bruke.

Funker den, er du frisk og fornøyd? Hvis ja, pul og vær glad!

Og... **NEWSFLASH**: Størrelsen på penis sier ingenting om hvor god du er i senga!

Signerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun 2 som har gitt meg noe slags seriøst svar i denne tråden.



Anonymous poster hash: 9a794...654
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun 2 som har gitt meg noe slags seriøst svar i denne tråden.

Anonymous poster hash: 9a794...654

Litt statistikk (riktignok amerikansk, men skal egentlig gå ganske rett over i norske forhold):

14,5 % av verdens peniser er kortere enn 4 tommer, mens 55.5 % av verdens peniser er kortere enn 5 tommer. 91,3% av verdens peniser er kortere enn 7 tommer. En tomme er 2,54 cm. Så en penis på 10 til 14 cm er faktisk ganske på medianlengden. 7 tommer er innpå 18 cm. Så den 18- cmen du vil at skal være OK, den er faktisk noe som i underkant av 9 % av verdens menn kan ... tja ... Slå i bordet med.

Kukene i statistikken ble målt med bånd fra hudfolden over penisryggen, uten å presse enden av båndet inn.

Blant våre slektinger i naturen, er det sånn at gorillaene pleier å klokke inn på om lag 3-4 cm, og dvergsjimpansene på et eventyrlig 6-7 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt statistikk (riktignok amerikansk, men skal egentlig gå ganske rett over i norske forhold):

14,5 % av verdens peniser er kortere enn 4 tommer, mens 55.5 % av verdens peniser er kortere enn 5 tommer. 91,3% av verdens peniser er kortere enn 7 tommer. En tomme er 2,54 cm. Så en penis på 10 til 14 cm er faktisk ganske på medianlengden. 7 tommer er innpå 18 cm. Så den 18- cmen du vil at skal være OK, den er faktisk noe som i underkant av 9 % av verdens menn kan ... tja ... Slå i bordet med.

Kukene i statistikken ble målt med bånd fra hudfolden over penisryggen, uten å presse enden av båndet inn.

Blant våre slektinger i naturen, er det sånn at gorillaene pleier å klokke inn på om lag 3-4 cm, og dvergsjimpansene på et eventyrlig 6-7 cm.

Så det er galt å presse inn i huden? Da er jeg jo liten...

Anonymous poster hash: 9a794...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er galt å presse inn i huden? Da er jeg jo liten...

Anonymous poster hash: 9a794...654

Det ser ut for at du er større enn de fleste. Og så er det bedre å "ha en Golf som du får kjøre med, enn en Bentley som står i gårasjen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Så det er galt å presse inn i huden? Da er jeg jo liten...

Anonymous poster hash: 9a794...654

Nei det er ikke galt. Forskere som måler gjennomsnitt tar helt ifra skambenet over penis og ut til tuppen...at man har noen cm hud/flesk over der avhenger jo om man er slank eller overvektig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke galt. Forskere som måler gjennomsnitt tar helt ifra skambenet over penis og ut til tuppen...at man har noen cm hud/flesk over der avhenger jo om man er slank eller overvektig....

Ok, men i statistikken til han over så hadde de ikke gjort det.

Anonymous poster hash: 9a794...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ok, men i statistikken til han over så hadde de ikke gjort det.

Anonymous poster hash: 9a794...654

Mange som gjør mye rart. Skambeinet er eneste faste holdepunkt som ikke flytter seg med årene (det gjør vektøkning osv.) Man får liksom ikke mindre pikk fordi man legger på seg litt :)

Man får jo dyttet inn pikken like langt uansett om det er en cm eller to over skambeinet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...