Gå til innhold

Har hatt en sexpartner - vid skjede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 25 år, første gangen jeg hadde sex var for snart 2 år siden da jeg fikk meg en kjæreste (vi er fortsatt sammen). Før jeg hadde min debutt, så hadde jeg aldri brukt dildo/vibriator eller andre sex-leketøy (bare fingre ved onanering).

Første gangen vi hadde samleie, så gruet jeg meg mye pga. smerter osv., men merket ikke et snev av det, sexen var kjempegod.

Forts. synes jeg sexlivet er bra, men for et år siden så nevnte han at jeg var litt slapp i skjeden, og det at han ikke alltid kjente så mye ved penetrering, men at det kunne komme av at jeg som regel er i overkant veldig våt når vi har sex.

Mer snakket vi ikke om det. Og nei, ingen elefant i rommet eller dårlig stemning, han tok det opp veldig fint.

Uansett, spørsmålet er om noen av dere andre kjenner dere igjen eller vet hva dette kan komme av? Har alltid tenkt at skjeden utvider seg etterhvert som man har hatt sex/og hvis man føder? Eller er det noen som har mye større skjeder enn andre? Penisen til samboeren min er helt normal, tror jeg (har jo ikke sett noen andre enn hans, hehe). Utseendemessig så er jeg smal og ikke så høy, men tviler på at det har så mye å si.



Anonymous poster hash: e8b27...755
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du trent bekkenbunnen da? Den må trenes og holdes ved like på samme måte som andre muskler i kroppen :) Ellers er det som med alle andre kroppsdeler, vi har forskjellige størrelser. Prøv andre stillinger hvor han kjenner det bedre?



Anonymous poster hash: 6ce0f...505
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 25 år, første gangen jeg hadde sex var for snart 2 år siden da jeg fikk meg en kjæreste (vi er fortsatt sammen). Før jeg hadde min debutt, så hadde jeg aldri brukt dildo/vibriator eller andre sex-leketøy (bare fingre ved onanering).

Første gangen vi hadde samleie, så gruet jeg meg mye pga. smerter osv., men merket ikke et snev av det, sexen var kjempegod.

Forts. synes jeg sexlivet er bra, men for et år siden så nevnte han at jeg var litt slapp i skjeden, og det at han ikke alltid kjente så mye ved penetrering, men at det kunne komme av at jeg som regel er i overkant veldig våt når vi har sex.

Mer snakket vi ikke om det. Og nei, ingen elefant i rommet eller dårlig stemning, han tok det opp veldig fint.

Uansett, spørsmålet er om noen av dere andre kjenner dere igjen eller vet hva dette kan komme av? Har alltid tenkt at skjeden utvider seg etterhvert som man har hatt sex/og hvis man føder? Eller er det noen som har mye større skjeder enn andre? Penisen til samboeren min er helt normal, tror jeg (har jo ikke sett noen andre enn hans, hehe). Utseendemessig så er jeg smal og ikke så høy, men tviler på at det har så mye å si.

Anonymous poster hash: e8b27...755

Hei! Størrelsen på jenter varierer like mye som på gutter nedentil. Har vært med mye jenter, og det varierer mye. Tror mest er genetisk, altså at du bare er født sånn. Men man kan gjøre knipeøvelser for å stramme inn litt. Sitt på do å tiss, den muskelen du bruker til å stoppe vannstrålen med, er rette muskelen. Kjør 3×10 repetisjoner hver dag. Hold ca 5-10 sek hver gang.:) Tror dette blir å hjelpe.:)

Anonymous poster hash: 997b3...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kvinner kommer nok i ulik størrelse "der nede", slik som menn.

Det er vel genetisk, samt at stramhet kanskje avhenger av om man har sterk bekkenbunn eller ikke?

Det kan jo hende du faktisk blir så våt at noe av friksjonen forsvinner. Eller at du hadde hatt nytte av knipeøvelser.

Jeg har født to barn, og merket etter begge fødslene at skjeden var litt utvidet (naturlig nok). Knipeøvelser gjorde susen! Jeg har igrunn alltid drevet med knipeøvelser, fordi jeg (uten å være klar over det), strammer når jeg onanerer. Har alltid gjort det. Da jeg skulle ha sex for første gang, var det helt umulig å gjennomføre. Det tok flere mnd før vi fikk det til. Jeg slet mye med at jeg var "for trang" frem til jeg skjønte at jeg ubevisst strammet så hardt at det ble vondt (for begge innimellom). Så aktiv kniping kan gjøre MYE for å få skjeden trangere!

Anonymous poster hash: 6b6d4...421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kvinner kommer nok i ulik størrelse "der nede", slik som menn.

Det er vel genetisk, samt at stramhet kanskje avhenger av om man har sterk bekkenbunn eller ikke?

Det kan jo hende du faktisk blir så våt at noe av friksjonen forsvinner. Eller at du hadde hatt nytte av knipeøvelser.

Jeg har født to barn, og merket etter begge fødslene at skjeden var litt utvidet (naturlig nok). Knipeøvelser gjorde susen! Jeg har igrunn alltid drevet med knipeøvelser, fordi jeg (uten å være klar over det), strammer når jeg onanerer. Har alltid gjort det. Da jeg skulle ha sex for første gang, var det helt umulig å gjennomføre. Det tok flere mnd før vi fikk det til. Jeg slet mye med at jeg var "for trang" frem til jeg skjønte at jeg ubevisst strammet så hardt at det ble vondt (for begge innimellom). Så aktiv kniping kan gjøre MYE for å få skjeden trangere!

Anonymous poster hash: 6b6d4...421

Bra skrevet!👍😊

Anonymous poster hash: 997b3...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Tusen takk for alle svar dere! Ser at knipeøvelser kommer igjen her, så jeg skal begynne med det, og så får vi se hvordan det går :)



Anonymous poster hash: e8b27...755
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. Tusen takk for alle svar dere! Ser at knipeøvelser kommer igjen her, så jeg skal begynne med det, og så får vi se hvordan det går :)

Anonymous poster hash: e8b27...755

Jeg tror det er sant som hun ene over her sier, hvis du onanerer mye, så kniper du automatisk sammen "de rette musklene". Har ikke tenkt over det før, men det stemmer jo. Jeg har aldri bevisst trent musklene der nede, men har likevel full kontroll på de. Men så oppdaget jeg hvor godt det var å onanere allerede som liten jente (til mine foreldres store irritasjon). Huff. :P

Det at han sier at du blir "for våt" tror jeg ikke er problemet - i hvert fall ikke for hvor mye du kjenner. Man må jo være ordentlig våt for å få inn en penis, og i tillegg betyr det at du er tent - noe som gjør deg mer følsom der inne. Trodde også man "svulmet opp" når man ble kåt, sånn at man ble trangere?

Anonymous poster hash: ec165...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...