Gå til innhold

Vanlig å ikke kjenne noe under sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I de forholdene jeg har vært i har jeg slitt med det samme problemet, at etter en viss tid så mister jeg noe av gnisten ved sex. I begynnelsen i alle forhold har kun penetrering vært nok for at jeg skal ha det deilig, men så går det en tid og jeg kjenner lite til ingenting. Det hjelper heller ikke om partner gjør ting med meg på forhånd for å tenne meg, jeg mister tenningen i det vi har sex.

Det har ingenting å gjøre med legning heller, for jeg tenner jo på menn. Jeg skjønner bare ikke helt hvorfor jeg kjenner så lite under sex, og føler meg "ferdig" med en gang jeg har fått komme feks.

Er det noen som har det på samme måte, eller som har opplevd noe lignende som har noen råd til meg/oss?


Anonymous poster hash: df8da...240



Anonymous poster hash: df8da...240
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umm.. kan være at du ikke får den variasjonen du trenger i senga. Dette ser jeg typisk hender dersom en ikke fungerer seksuelt sammen med hverandre. Er lett for en sexpartner og glemme den andre parten og da er man egentlig like langt, så dialog/forståelse er helt essensielt for et rikelig sexliv.



Anonymous poster hash: 9b416...a08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umm.. kan være at du ikke får den variasjonen du trenger i senga. Dette ser jeg typisk hender dersom en ikke fungerer seksuelt sammen med hverandre. Er lett for en sexpartner og glemme den andre parten og da er man egentlig like langt, så dialog/forståelse er helt essensielt for et rikelig sexliv.

Anonymous poster hash: 9b416...a08

Vi snakker om det, men samtidig så føler jeg ikke helt det når frem. Dette har skjedd hver eneste gang jeg har hatt sex med samme partner over tid, at jeg ikke kjenner noe. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke kjenner noe? For blir jo opphisset, men ikke mentalt opphisset. De gangene jeg ikke har hatt samme partner over tid går det bra, men det blir sånn med en gang jeg har fast partner....

TS

Anonymous poster hash: df8da...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må tenne deg utenom sengen først.

Problemet er at jeg ikke kjenner noe når vi først har sex... Problemet er ikke at jeg ikke blir tent. TS

Anonymous poster hash: df8da...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Jeg tror det henger sammen med tenningen og hvor kåt du er. Jo mer opphisset, jo mer kjenner du jo og en liten touch er nok til orgasme..

Så det er nok det at du er mer tent i begynnelsen når de er spennende og nye for deg.. Tror du ikke det kan være noe slikt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det henger sammen med tenningen og hvor kåt du er. Jo mer opphisset, jo mer kjenner du jo og en liten touch er nok til orgasme..

Så det er nok det at du er mer tent i begynnelsen når de er spennende og nye for deg.. Tror du ikke det kan være noe slikt?

Kanskje, men det løser jo ikke problemet jeg nå har. Jeg kan være tent som bare det, men med en gang vi setter i gang føles sex som plikt. Altså at jeg mister tenningen omtrent i det han går inn i meg.

Skal sies at jeg aldri har hatt vaginal orgasme... TS

Anonymous poster hash: df8da...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, men det løser jo ikke problemet jeg nå har. Jeg kan være tent som bare det, men med en gang vi setter i gang føles sex som plikt. Altså at jeg mister tenningen omtrent i det han går inn i meg.

Skal sies at jeg aldri har hatt vaginal orgasme... TS

Anonymous poster hash: df8da...240

Om du får orgasme før han går inn i deg kan det fort bli sånn...vent med orgasme til han er inni deg, hjelp evt til selv under samleiet, det funker som bare F....;-)

Anonymous poster hash: bb717...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får orgasme før han går inn i deg kan det fort bli sånn...vent med orgasme til han er inni deg, hjelp evt til selv under samleiet, det funker som bare F....;-)

Anonymous poster hash: bb717...626

Jeg hjelper alltid til selv, kun da jeg får noe ut av sexen. De gangene jeg ikke gjør det ligger jeg bare der å kjeder meg. Lei av å ha sex bare fordi det er "lenge siden sist". Jeg savner jo sex, men jeg angrer meg hver gang vi faktisk har sex. Da husker jeg på at jeg ikke kjenner noen ting, og blir liggende å kjede meg. De gangene jeg ikke bare ligger der, gjør jeg det kun fordi jeg vet han savner det, ikke fordi jeg får noe ut av det. Sånn er det i alle stillinger. Uansett hva vi gjør så kjenner jeg nada.... Det er jo ikke sånn at jeg kun tenker på at jeg ikke kjenner noe, jeg klarer jo å koble ut. Samtidig så gir ikke sex meg noe. For litt siden gikk det 1 mnd uten, da savnet jeg å ha sex, men ikke den sexen jeg har. Nå som vi har hatt sex kan det godt gå en god stund uten, for den sexen vi har savner jeg ikke. Dessuten er ikke min partner noe god i senga; klarer ikke å bruke fingre, blir sliten av å gå ned på meg, er ikke leken nok i senga, fokuserer kun på egen nytelse.

Hadde jeg ikke gjort ting med meg selv underveis hadde jeg bare sovnet. Det har skjedd før....

Det frister veldig å finne meg en annen å ha sex med i stedet for min partner... Det er jo egentlig ganske så trist.

TS

Anonymous poster hash: df8da...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...