Gå til innhold

Hvordan måle penis uten at han merker det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest FuturePrimitive

Jeg ser det er mye penis-hysteri ute og går, så jeg tenkte jeg skulle slenge meg på.

Mannen min har fra første stund vist dårlig selvfølelse over penis, og har aldri målt den. Jeg har aldri forstått dette, da jeg synes den er stor og flott. Men hans dårlige selvtillit over dette får meg til å bli nysgjerrig.

Er det noen som har ett tips til metode jeg kan bruke for å måle penis uten at han skjønner hva jeg holder på med? Med hendene osv, tenker jeg på :fnise:

Anonymous poster hash: 40a57...9a5

Så sympatisk du virker :)

Hans lave selvtillit og selvfølelse er noe som du finner glede og humor i :)

Så framfor å støtte ham og prøve å få ham til å forstå at den er normal og OK, så vil du heller sitte og knise, humore og le og måle den?

Psykoooooo altert :)

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man måler penis så skal man også måle fra roten. Da nærmer man seg anus nærmest for det er ca der roten begynner. Man vil aldri få et korrekt mål ved å måle fra mus og ut på låret.



Anonymous poster hash: e1fb5...edd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke, prosentvis økning fra slapp til stiv varierer noe helt enormt. Alt fra like lang men hardere, til tredobling av både lengde og tykkelse.

Anonymous poster hash: 13c5e...82c

Skal oppklare dette. Dette med variasjonen er jo selfølgelig tatt med i beregningen. Her snakker vi om gjennomsnitspenis og gjennomsnittslengde ved ereksjon for hele populasjonen. Slik kan TS få et estimat på om kjærestens penis befinner seg innenfor et mål på give or take 2 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hva om du finner ut at han har rett - er det slutt på komplimentene og rett i skammekroken med fyren? Dette er bare sært.

Jeg forstår ikke hvordan han kan ha rett ang sin usikkerhet pga hva den måler. Jeg mener har man ikke litt øyemål, og så er det jo sånn at ts kjenner vel om den fyller henne opp når de har sex, så kan ikke forstå noe annet enn at hun ikke trenger noe målebånd for å vite om HUN syns den er stor eller ei. Om den føles stor, så er den stor. Enkelt og greit...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om min mann og jeg går fra hverandre en dag. Tror dere ikke han vil møte veggen litt, om han da tror han har stor penis (pga. mine uttalelser), mens han møter med damer som mener stikk motsatt?Anonymous poster hash: 40a57...9a5

Få tatovert et målbånd på ene armen din, evt. Fra alngfingeren og opp på hånden.. 20 cm holder, vel? Da har du alltid målbånd tilgjengelig, og blir det slutt med mannen eller du blir friset til en ONS så kan du jo måle og sammenligne med mannens størrelse.

Anonymous poster hash: 1badb...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man måler penis så skal man også måle fra roten. Da nærmer man seg anus nærmest for det er ca der roten begynner. Man vil aldri få et korrekt mål ved å måle fra mus og ut på låret.

Anonymous poster hash: e1fb5...edd

Endret....

Endret av Mythic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man måler penis så skal man også måle fra roten. Da nærmer man seg anus nærmest for det er ca der roten begynner. Man vil aldri få et korrekt mål ved å måle fra mus og ut på låret.

Anonymous poster hash: e1fb5...edd

Neida, man tar målebåndet og fester det i rævsprekken, så surrer man det et par ganger rundt livet, før man strekker det fra rota og opp til tuppen på penis :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, man tar målebåndet og fester det i rævsprekken, så surrer man det et par ganger rundt livet, før man strekker det fra rota og opp til tuppen på penis :danse:

Er det ikke imponerende da, så får man konvertere til kvinne :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt! Når du runker han (gjerne mens han sitter og du sitter mot han, eller han står og du på kne, altså ikke like lett om dere ligger på langs ved siden av hverandre) måler du med den ene hånda fra fingertuppene dine nede ved roten og ser hvor langt opp på håndledded penisen går, dette med den hånda du later som du egentlig skal ta gripetak med nederst på rota (som du selvfølgelig gjør etterpå, for å kamuflere målingen hehehehe) mens du fortsetter å runke han med den andre hånda. Senere måler du med målebånd opp ca dit penisen hans rakk så har du svaret :)



Anonymous poster hash: 3013d...046
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målebånd når han sover

Ja, om morgenen når han har mårrabrød :fnise:

Enda flere voldtektskvinner på KG.

Dere er klar over at minstestraffen for det dere driver med er 3 år i fengsel?

Anonymous poster hash: d4633...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda flere voldtektskvinner på KG.

Dere er klar over at minstestraffen for det dere driver med er 3 år i fengsel?

Anonymous poster hash: d4633...cf0

Du vet at kvinner slipper unna med voldtekt, seksuell trakkasering og alt annet, fordi kvinner er det svake kjønn?;)

Anonymous poster hash: 6e52e...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda flere voldtektskvinner på KG.

Dere er klar over at minstestraffen for det dere driver med er 3 år i fengsel?

Anonymous poster hash: d4633...cf0

Regner med å slippe billig unna så lenge heartbeat er min partner in crime. Hun kan jo få den mest innbitte, hatske bitterpikk til å smelte som smør i solen,har jeg skjønt etter å ha lest innleggene her inne. Og la oss ikke benekte fakta, det ER fortsatt flest pikker i politiet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Enda flere voldtektskvinner på KG.

Dere er klar over at minstestraffen for det dere driver med er 3 år i fengsel?

Anonymous poster hash: d4633...cf0

Det vi driver med har du ingenting med :fnise: Voldtar vel ikke noen bare for at man måler pikken på kjæresten. Makan til overdramatisering :laugh:

Regner med å slippe billig unna så lenge heartbeat er min partner in crime. Hun kan jo få den mest innbitte, hatske bitterpikk til å smelte som smør i solen,har jeg skjønt etter å ha lest innleggene her inne. Og la oss ikke benekte fakta, det ER fortsatt flest pikker i politiet ;)

Haha... :blomst:

Endret av Heartbeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...