Gå til innhold

Norske kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke dra på fjelltur eller gjøre noe sporty mange venner, og dra på hytta å lage god mat, spille spill å kose seg i godt selskap istedet for å drikke seg dritings?

Anonymous poster hash: 8b500...400

Er veldig mange som gjør det.

Var på hyttetur med 5 venninner selv i vinter.

Man må jo ha litt nettverk da, så man blir invitert. Evt en hytte selv.

Har forresten hørt at sjekke-miljøet på turisthyttene til DNT er veldig bra. Er jo en hytte som blir kalt sjekke-hytta.

Og de har singel-turer!

Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig mange som gjør det.

Var på hyttetur med 5 venninner selv i vinter.

Man må jo ha litt nettverk da, så man blir invitert. Evt en hytte selv.

Henger selv i sånne nettverk, men forbauser meg at ikke flere er lei av drit-fylla og ons på byen.. Har lovet meg selv at dette er et tilbakelagt stadium, da dette ikke gir meg noe i lengden. Du må jo være enig at det er mye fyllesvin i det norske land?:) Ja takk til vin og god drikke i godt selskap, men ikke denne latterlige fjortisfylla hver helg, som flere og flere voksne syns er hysterisk morsomt.:)

Anonymous poster hash: 8b500...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er synd at man må drikke seg dritings for å ta kontakt med mennesker eller ha det gøy i dette landet. Hvorfor ikke dra på fjelltur eller gjøre noe sporty mange venner, og dra på hytta å lage god mat, spille spill å kose seg i godt selskap istedet for å drikke seg dritings? Er mye flotte menn og kvinner i dette landet rent utseendemessig, men det drukner desverre i dårlig moral og holdninger. Dessuten er nordmenn blitt veldig overfladiske, overlegen, kravstore, sure osv. Har reist mye i verden så vet hva jeg snakker om. Men som sagt, det finnes noen få unntak heldigvis. :)

Anonymous poster hash: 8b500...400

Må jo bare lure på hvilke miljøer du vanligvis vanker i når du mener at folk flest må drikke seg dritings for å ta kontakt med mennesker. Og så lurer jeg på alderen din.

Og du er ikke den eneste som har reist mye i verden. Vet hva du snakker om, liksom?

Til din informasjon så er nordmenn et av folkeslagene som reiser mest, i forhold til innbyggertallet.

Anonymous poster hash: 84bc6...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bare lure på hvilke miljøer du vanligvis vanker i når du mener at folk flest må drikke seg dritings for å ta kontakt med mennesker. Og så lurer jeg på alderen din.

Og du er ikke den eneste som har reist mye i verden. Vet hva du snakker om, liksom?

Til din informasjon så er nordmenn et av folkeslagene som reiser mest, i forhold til innbyggertallet.

Anonymous poster hash: 84bc6...ea9

Hvis du ikke vet at drikkekulturen i dette landet er lavmål, så har du ikke obervert mye i ditt korte liv.. Man får jo med seg hva som skjer rundt seg i dette landet, selv om man ikke deltar i barnsligheten, eller traff jeg spikeren rett i planeten?:)

Anonymous poster hash: 8b500...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vet at drikkekulturen i dette landet er lavmål, så har du ikke obervert mye i ditt korte liv.. Man får jo med seg hva som skjer rundt seg i dette landet, selv om man ikke deltar i barnsligheten, eller traff jeg spikeren rett i planeten? :)

Anonymous poster hash: 8b500...400

Korte liv? :)

Anonymous poster hash: 84bc6...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korte liv? :)

Anonymous poster hash: 84bc6...ea9

dine år på planet earth;)

Anonymous poster hash: 8b500...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dine år på planet earth;)

Anonymous poster hash: 8b500...400

Ja tenk, det forsto jeg.

Si meg, tror du alle brukerne på KG er tenåringer eller i tyveårene?

Anonymous poster hash: 84bc6...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herlighet så synd det er i deg!

Så du skriv dette for å lage kvalme på eit offentleg, norsk forum. Altså, skal vi operere oss for å sjå utenlandske ut då meiner du? Virkar ikkje som om du er den skarpeste kniven i skuffen.

Og det ser ut til at resten av verdas befolkning er ueinig med deg:

http://www.side3.no/ny-avstemning-verdens-peneste-jenter-er-fra-norge/8485047.html

http://www.abcnyheter.no/kultur/livet/091112/norske-jenter-vakrest-i-verden

Så du må nok berre klappe kjeften godt igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...