Gå til innhold

Norske kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Jeg er halv spansk og halv norsk og synes norske kvinner ikke er tiltrekkende på noe måte. Jeg har mange kompiser fra andre land(afrikanske, asiatere og europere) selv norske som finner koner fra asiatiske land på grunn av at norske kvinner ikke er tiltrekkende. Hvorfor er norske kvinner mindre tiltrekkende enn de fra andre vestlige land? Jeg synes det også er noe galt med norske kvinners holdninger samt oppførsel. Jeg personlig kommer aldri til å gifte meg med en norsk kvinne, de tiltrekker meg ikke på noe vis.

Anonymous poster hash: 83b1d...97b

Men det er HELT greit for oss da. Bare å finne ei som du liker og tenner på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norske damer er noe av de beste i verden, IMO. Noen asiatiske land har også mye hotte damer feks i Japan og Sør-Korea.

Liker damer med blek hud



Anonymous poster hash: 9648a...222
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bodde i USA fikk jeg mer oppmerksomhet enn jeg noen gang har fått av det motsatte kjønn. Jeg er verken superattraktiv eller tynn. Ja, kanskje feil av meg som kvinne å uttale meg på en sånn kommentar som det her, men synes nå norske jenter er ganske attraktive sånn generelt. Men nå er ikke jeg mann, så vet ikke hvordan de tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bodde i USA fikk jeg mer oppmerksomhet enn jeg noen gang har fått av det motsatte kjønn. Jeg er verken superattraktiv eller tynn. Ja, kanskje feil av meg som kvinne å uttale meg på en sånn kommentar som det her, men synes nå norske jenter er ganske attraktive sånn generelt. Men nå er ikke jeg mann, så vet ikke hvordan de tenker.

I Usa får nesten alle oppmerksomhet..

Anonymous poster hash: c0e7c...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vedder på at du er en østeuropeisk dame som er dritmisunnelig på oss norske. Hihi :)

Anonymous poster hash: ef1b4...f00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er halv spansk og halv norsk og synes norske kvinner ikke er tiltrekkende på noe måte. Jeg har mange kompiser fra andre land(afrikanske, asiatere og europere) selv norske som finner koner fra asiatiske land på grunn av at norske kvinner ikke er tiltrekkende. Hvorfor er norske kvinner mindre tiltrekkende enn de fra andre vestlige land? Jeg synes det også er noe galt med norske kvinners holdninger samt oppførsel. Jeg personlig kommer aldri til å gifte meg med en norsk kvinne, de tiltrekker meg ikke på noe vis.

Anonymous poster hash: 83b1d...97b

Jeg er norsk mann som er gift med en norsk kvinne. Hun er det beste som har hendt meg. Selv finner jeg skandinaviske kvinner mer tiltrekkende enn kvinner fra andre land. I tillegg trives jeg svært godt å være sammen med en kvinne som har meninger, er selvstendig, oppfører seg bra og kommer fra en kultur som likestiller menn og kvinner.

At du ikke finner deg komfortabel med norske kvinner forteller vel bare mest om deg.

Men å påstå at norske kvinner ikke er tiltrekkende er bare feil, feil, feil.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns både norske menn og kvinner er helt bak mål (de fleste). Finnes heldigvis noen oppegående mennesker igjen i dette landet. Men hvis man drar en tur på byen en lørdagskveld, så innser man jo hvor barnslige og dårlig moral nordmenn har. Bodd i italia og frankrike, og der drikker man et glass vin til maten, og snakker om "fornuftige" ting.

Man drar ikke på byen å drikker seg drita, og finner noen å harve over. Drikkekulturen kombinert med hvordan nordmenn er generelt førte til at jeg fant ei flott, sprek, høyt utdannet, familiekjær, sosial osv osv dame fra frankrike. DET er klasse! Aldri mere norsk for å si det sånn.:)

Anonymous poster hash: 8b500...400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er halv spansk og halv norsk og synes norske kvinner ikke er tiltrekkende på noe måte. Jeg har mange kompiser fra andre land(afrikanske, asiatere og europere) selv norske som finner koner fra asiatiske land på grunn av at norske kvinner ikke er tiltrekkende. Hvorfor er norske kvinner mindre tiltrekkende enn de fra andre vestlige land? Jeg synes det også er noe galt med norske kvinners holdninger samt oppførsel. Jeg personlig kommer aldri til å gifte meg med en norsk kvinne, de tiltrekker meg ikke på noe vis.

Anonymous poster hash: 83b1d...97b

Er du blind? Norske kvinner er jo de vakreste som finnes! Andre plass kommer britiske kvinner. Tredje plass svenske kvinner. :D

Endret av Baby_Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du blind? Norske kvinner er jo de vakreste som finnes! Andre plass kommer britiske kvinner. Tredje plass svenske kvinner. :D

Britiske? Er du seriøs nå?

Anonymous poster hash: b8d4b...be2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du vet hva du liker :) Det gjør det uten tvil mye lettere å finne en å leve resten av livet sammen med når man vet hvor man skal starte.

Generaliseringen din var litt drøy når den er uten objektive holdepunkt. Men men... når det kommer til personlige preferanser så er det ikke så viktig hva folk flest mener. De færreste er interessert i å være sammen med folk flest ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns både norske menn og kvinner er helt bak mål (de fleste). Finnes heldigvis noen oppegående mennesker igjen i dette landet. Men hvis man drar en tur på byen en lørdagskveld, så innser man jo hvor barnslige og dårlig moral nordmenn har. Bodd i italia og frankrike, og der drikker man et glass vin til maten, og snakker om "fornuftige" ting.

Man drar ikke på byen å drikker seg drita, og finner noen å harve over. Drikkekulturen kombinert med hvordan nordmenn er generelt førte til at jeg fant ei flott, sprek, høyt utdannet, familiekjær, sosial osv osv dame fra frankrike. DET er klasse! Aldri mere norsk for å si det sånn. :)

Anonymous poster hash: 8b500...400

Hvis du tror alle jenter i Norge går ut på byen så tar du skammelig feil. :P Er mange som aldri har vært på byen i sitt liv.

Men problemet til nordmenn er at de ikke har så mange arenaer å møtes på utenfor byen. Da blir det liksom flaut å ta kontakt.

I Norge trenger vi flere steder der man lettere kan treffes. I studentforeninger er det jo lett, men voksne folk burde ha noen fler måter enn byen. :)

I enkelte tv-serier, som Friends, så henger folk f.eks. på et kaffe-hus som ser mye mer sosialt ut enn våre norske kafeer, der folk bare kjøper en kaffe og drikker den alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er halv spansk og halv norsk og synes norske kvinner ikke er tiltrekkende på noe måte. Jeg har mange kompiser fra andre land(afrikanske, asiatere og europere) selv norske som finner koner fra asiatiske land på grunn av at norske kvinner ikke er tiltrekkende. Hvorfor er norske kvinner mindre tiltrekkende enn de fra andre vestlige land? Jeg synes det også er noe galt med norske kvinners holdninger samt oppførsel. Jeg personlig kommer aldri til å gifte meg med en norsk kvinne, de tiltrekker meg ikke på noe vis.

Anonymous poster hash: 83b1d...97b

Din mor er den spanske parten da, antar jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror alle jenter i Norge går ut på byen så tar du skammelig feil. :P Er mange som aldri har vært på byen i sitt liv.

Men problemet til nordmenn er at de ikke har så mange arenaer å møtes på utenfor byen. Da blir det liksom flaut å ta kontakt.

I Norge trenger vi flere steder der man lettere kan treffes. I studentforeninger er det jo lett, men voksne folk burde ha noen fler måter enn byen. :)

I enkelte tv-serier, som Friends, så henger folk f.eks. på et kaffe-hus som ser mye mer sosialt ut enn våre norske kafeer, der folk bare kjøper en kaffe og drikker den alene.

Ja det er synd at man må drikke seg dritings for å ta kontakt med mennesker eller ha det gøy i dette landet. Hvorfor ikke dra på fjelltur eller gjøre noe sporty mange venner, og dra på hytta å lage god mat, spille spill å kose seg i godt selskap istedet for å drikke seg dritings? Er mye flotte menn og kvinner i dette landet rent utseendemessig, men det drukner desverre i dårlig moral og holdninger. Dessuten er nordmenn blitt veldig overfladiske, overlegen, kravstore, sure osv. Har reist mye i verden så vet hva jeg snakker om. Men som sagt, det finnes noen få unntak heldigvis.:)

Anonymous poster hash: 8b500...400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja finnes mange britiske deilige damer :wow:

Hmmm...har besøkt England mange ganger og til og med bodd der og har nesten ikke sett et eneste pent kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...har besøkt England mange ganger og til og med bodd der og har nesten ikke sett et eneste pent kvinnfolk.

Har møtt på mange pene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...