Gå til innhold

Høye menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

så menn som meg, på 185, er rett for lave for deg på 157?

He, he, he. Nei da vennen.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... jeg gir iallefall beng i høyde, og har datet fra rundt 150 cm til omtrent like høyt som meg selv. Og jeg vet at det er flere andre av mine høye kompiser som også gir blaffen.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

1.88

Perfekt høyde, kjære.

Vel... jeg gir iallefall beng i høyde, og har datet fra rundt 150 cm til omtrent like høyt som meg selv. Og jeg vet at det er flere andre av mine høye kompiser som også gir blaffen.

Ja, ja, folk er forskjellige. Ingen vits i å ta på vei pga det her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt høyde, kjære.

Ja, ja, folk er forskjellige. Ingen vits i å ta på vei pga det her.

Jeg tar ikke på vei. Synes det bare er interessant at en ting som høyde skal ha så mye å si for noen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg tar ikke på vei. Synes det bare er interessant at en ting som høyde skal ha så mye å si for noen. :)

Vel, vi har alle våre preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Høye menn er sexy! Men jeg har møtt en på samme høyde som meg som også var ufattelig sexy, det er bare ikke like mange av dem..

Forøvrig er jeg høy selv (tror jeg), og de høye mennene jeg har møtt, har likt at jeg ikke er lav.

*hun som alltid har ønsket å være liten og nett*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Alle skjønner vel at ts er en bitter stakkar uten type og forsøker rakke ned på menn flest fordi hun ikke har noe å stille opp med selv. Man ser jo både bitterheten i det cofeecup og ts skriver her. 184 selv,så jeg nådde ikke heeelt opp, uten at jeg skal gråte for det :P Uansett ts, alle ser at dette ikke er en hyllest til lange menn, men et veldig dårlig forsøk på å gi lave menn dårligere selvtillit, og du failer totalt :P

Wow, tonen til folk i den her tråden begynner å ligne noe... :ler:

Endret av "gjest"
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg snakket med som var godt under 1.60 sa hun foretrakk høye menn. For om hun gikk sammen med en kar som også var liten, så følte hun seg som om de var barn.

Fra min tid i nettsjekkingsmarkedet, så merket man jo at høyde var høyt prioritert for kvinnene. Var gjerne noe av det første man ble spurt om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Vel, min erfaring er at høye menn liker små kvinner.

Min erfaring er at høye menn liker høye kvinner.

Hmmm...

Noe sier meg at svaret tilpasses mottakeren.

Eller at menn er fleksible folk som liker det de ser, når de ser noen de liker :tommelopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med at gutter får skryte jenter med store bryst og stor rumpe opp i skyene. Men når en jente faktisk ønsker å skryte/hylle høye menn, får hun som svar ; "At hun har dårlig selvtillit og sårer de som er lav ++" Jeg har selv veldig små bryst, men har gang på gang sett gutter her på KG skryte å legge ut bilder av jenter med store bryst. Legger meg ikke ned å griner akkurat...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hva er greia med at gutter får skryte jenter med store bryst og stor rumpe opp i skyene. Men når en jente faktisk ønsker å skryte/hylle høye menn, får hun som svar ; "At hun har dårlig selvtillit og sårer de som er lav ++" Jeg har selv veldig små bryst, men har gang på gang sett gutter her på KG skryte å legge ut bilder av jenter med store bryst. Legger meg ikke ned å griner akkurat...

Jeg ble utrolig overrasket over hvor fiendtlig folk ble over en hyllest til høye menn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jeg liker også høye menn.

Men for å være ærlig synes jeg det er penest - om man nu skal være overflatisk ;) - når kjæresten til den høye mannen også er forholdsvis høy. Høyde som står i stil til hverandre har en del å si for hvor flott jeg synes paret tar seg ut. Tenker automatisk "Oi! Han hadde kledd en litt høyere dame" når jeg ser en høy, staut mann med en dame på 1.60.

Kan kanskje ha noe med å gjøre at jeg selv er 175, og synes jeg kler kjempegodt menn på rundt 1.85 ;) Noe høyere enn det trenger de ikke være, men det kan være flott med en mann på over én nitti også, bevares.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cuntzilla

Jeg ble utrolig overrasket over hvor fiendtlig folk ble over en hyllest til høye menn.

Jeg tror det er litt sårt fordi det er vel mye mer utbredt at en kvinne absolutt skal ha en høy mann - iallefall høyere enn henne - enn det er at en mann absolutt skal ha en kvinne med store pupper.

Min moderate boobage har aldri i mitt liv hindret meg i sex og kjærlighet, men sikkert mange vertikalt underpriviligerte menn som har opplevd det som en begrensning.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg tror det er litt sårt fordi det er vel mye mer utbredt at en kvinne absolutt skal ha en høy mann - iallefall høyere enn henne - enn det er at en mann absolutt skal ha en kvinne med store pupper.

Mine moderate boobage har aldri i mitt liv hindret meg i sex og kjærlighet, men sikkert mange vertikalt underpriviligerte menn som har opplevd det som en begrensning.

Vel, men mange menn mener bestemt at vi damer skal tåle at de ytrer meninger om hva de liker eller hva de ikke liker, helt greit for meg det, selv om jeg ikke alltid blir funnet flott og lekker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men mange menn mener bestemt at vi damer skal tåle at de ytrer meninger om hva de liker eller hva de ikke liker, helt greit for meg det, selv om jeg ikke alltid blir funnet flott og lekker.

Jeg føler vel at dere kvinner er generelt relativt hardere på kravspec'en enn det vi menn er når det gjelder det overfladiske, og da spesielt dette med høyde. Det er rett og slett fascinerende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg føler vel at dere kvinner er generelt relativt hardere på kravspec'en enn det vi menn er når det gjelder det overfladiske, og da spesielt dette med høyde. Det er rett og slett fascinerende.

Jeg har motsatt inntrykk, av at det er menn som er steinharde på kravene.

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...