Gå til innhold

Høye menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg elsker også høye menn! Er du ikke over 180 så er du rett og slett ikke en mann (jeg kunne falt for).

Blir dere såret dere som er lave? Smaken er som baken! Og hadde jeg blitt såret hver gang jeg leste at menn elsker store pupper, hadde jeg ikke hatt selvtillit til å gå ut av leiligheten en gang.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Jeg elsker også høye menn! Er du ikke over 180 så er du rett og slett ikke en mann (jeg kunne falt for).

Blir dere såret dere som er lave? Smaken er som baken! Og hadde jeg blitt såret hver gang jeg leste at menn elsker store pupper, hadde jeg ikke hatt selvtillit til å gå ut av leiligheten en gang.

Ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også høye menn! Er du ikke over 180 så er du rett og slett ikke en mann (jeg kunne falt for).

Blir dere såret dere som er lave? Smaken er som baken! Og hadde jeg blitt såret hver gang jeg leste at menn elsker store pupper, hadde jeg ikke hatt selvtillit til å gå ut av leiligheten en gang.

Kjipt hvis du møter en fantastisk mann som "bare" er 179...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også høye menn! Er du ikke over 180 så er du rett og slett ikke en mann (jeg kunne falt for).

Blir dere såret dere som er lave? Smaken er som baken! Og hadde jeg blitt såret hver gang jeg leste at menn elsker store pupper, hadde jeg ikke hatt selvtillit til å gå ut av leiligheten en gang.

Skjønner hva du mener.

Jeg har vært sammen med en veldig lav mann en gang.

Tror han var 170cm ca. Det som skjedde var at jeg mistet etterhvert litt tenning på han, fordi jeg følte han nesten var litt "jentete". Lita og nett. Huff..

Er nå sammen med en som er 188, og da har jeg mer den følelsen at jeg er "lille jenta", om du skjønner hva jeg mener..

Anyway,ser det er noen igjennom denne tråden som føler at dette er å kritisere lave menn, men TS ønsker vel strengt tatt bare å dedikere tråden sin til den type menn hun liker personlig, og det er det jo slett ikke noe galt i.

Alle har hver sin smak. Noen liker høye menn og noen liker lave menn, men for min del er det de høye som TS...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men baserer man sin egen femininitet eller maskulinitet på partner, vil jeg si man er på ville veier. Jeg føler meg da ikke mindre maskulin om dama er høy, eller skulle drive med fitness eller noe slik? Maskuliniteten min vil jeg ha uansett hvem som er partneren min. Er ikke akkurat så veldig redd for at noen vil stjele den fra meg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Sorry, men baserer man sin egen femininitet eller maskulinitet på partner, vil jeg si man er på ville veier. Jeg føler meg da ikke mindre maskulin om dama er høy, eller skulle drive med fitness eller noe slik? Maskuliniteten min vil jeg ha uansett hvem som er partneren min. Er ikke akkurat så veldig redd for at noen vil stjele den fra meg.

Vel, det handler om at spenningen kommer av at en høy mann ser totalt forskjellig ut enn hva jeg gjør og så er det masse mann, og det er jo også noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det handler om at spenningen kommer av at en høy mann ser totalt forskjellig ut enn hva jeg gjør og så er det masse mann, og det er jo også noe.

Jeg skjønner jo menn og kvinner er skrudd sammen ganske forskjellig der. Jeg har ikke behov for ei lita jente for å føle meg stor og sterk. Og ei slik lita jente som må ha en stor, sterk mann til å passe på seg, er ikke helt for meg. Jeg vil gjerne ha ei jente med bein i nesa, som fint klarer seg selv. Det har med attityde å gjøre og ikke kroppsstørrelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt hvis du møter en fantastisk mann som "bare" er 179...

Er så heldig at jeg har møtt min fantastiske man, så det trenger jeg ikke tenke på :) Men har vært sammen med mindre gutter og har som gjest skriver, mistet litt tenningen etter hvert. Altså om han er 179 og ikke 180 er ikke verdens undergang. Men regner med at du tok poenget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg skjønner jo menn og kvinner er skrudd sammen ganske forskjellig der. Jeg har ikke behov for ei lita jente for å føle meg stor og sterk. Og ei slik lita jente som må ha en stor, sterk mann til å passe på seg, er ikke helt for meg. Jeg vil gjerne ha ei jente med bein i nesa, som fint klarer seg selv. Det har med attityde å gjøre og ikke kroppsstørrelse.

Det handler ikke om å ha noen til og passe på seg overhodet, det handler om hva som går rett i kjernen på meg som seksuelt vesen.

Endret av "gjest"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror personlig ikke jeg hadde følt meg bra, om dama var høyere enn meg, eller ble det med høye hæler.. :P Syns det ser latterlig ut, for å være ærlig. Er fornøyd med å være over 180.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om å ha noen til og passe på seg overhodet, det handler om hva som går rett i kjernen på meg som seksuelt vesen.

Ok, men fremdeles er det forskjeller der. Jeg trenger ikke føle meg stor og sterk i senga heller, som et seksuelt vesen. Jeg har hatt like god sex med små kvinner som store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Ok, men fremdeles er det forskjeller der. Jeg trenger ikke føle meg stor og sterk i senga heller, som et seksuelt vesen. Jeg har hatt like god sex med små kvinner som store.

Jeg forstår, men hvorfor føler du for å poengtere det i en tråd som er en hyllest til høye menn. Hvorfor kan ikke vi som liker det få lov til å like det i fred? Det blir jo det samme som å drive og kødde med folk som bare liker blondiner og aldri ville sett på en mørk person.

Kom det deg for nære, kanskje?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuntzilla

Jeg skjønner jo menn og kvinner er skrudd sammen ganske forskjellig der. Jeg har ikke behov for ei lita jente for å føle meg stor og sterk. Og ei slik lita jente som må ha en stor, sterk mann til å passe på seg, er ikke helt for meg. Jeg vil gjerne ha ei jente med bein i nesa, som fint klarer seg selv. Det har med attityde å gjøre og ikke kroppsstørrelse.

Jeg liker høye menn, men jeg liker enda bedre menn som deg :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår, men hvorfor føler du for å poengtere det i en tråd som er en hyllest til høye menn. Hvorfor kan ikke vi som liker det få lov til å like det i fred? Det blir jo det samme som å drive og kødde med folk som bare liker blondiner og aldri ville sett på en mørk person.

Kom det deg for nære, kanskje?

Det er jo et interessant aspekt med dere kvinner, som jeg aldri helt vil skjønne. Akkurat som jeg aldri vil forstå de som kun går etter blondiner. :fnise:

For nære? Næh... vet ikke hvor høy du er, men du måtte nok ha stått på tærne, vil jeg tro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

Det er jo et interessant aspekt med dere kvinner, som jeg aldri helt vil skjønne. Akkurat som jeg aldri vil forstå de som kun går etter blondiner. :fnise:

For nære? Næh... vet ikke hvor høy du er, men du måtte nok ha stått på tærne, vil jeg tro.

Jeg er 1,57m ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NåKanDuLure

He, he, he. Hvis du er et sådant kinderegg så fatter jeg faktisk ikke at du er singel. :ler:

Er ganske kresen faktisk, så det går gjerne litt tid mellom hvert forhold :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye menn er noe jeg kan like ja :sjenert: Ser like morsomt ut hver gang jeg kommer med en på over 190 når jeg selv bare er 160 :fnise:

men når det er sagt, har ingen høydekrav når det kommer til menn ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...