Gå til innhold

Barnevognssele i Mountain Buggy Urban Jungle bagdel?


gullars

Anbefalte innlegg

Er det noen som har lykkes med å montere en barnevognssele i bagdelen til en MB Urban Jungle? Jenta mi vil så gjerne opp og se seg omkring, og jeg vil gjerne beholde bagdelen så lenge som mulig siden den tross alt gir litt bedre beskyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sele i bagdelen? Dersom jenta di faktisk klarer å komme seg ut av bagen tenker jeg det er på høy tid å skifte...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sele i bagdelen? Dersom jenta di faktisk klarer å komme seg ut av bagen tenker jeg det er på høy tid å skifte...

Nå spurte jeg ikke om det var på tide å skifte eller ei vel? ;-) Jenta er bare 5 mnd og har god plass -- jeg vil gjerne ha den ekstra beskyttelsen bagen gir litt lenger.

Noen som har hatt barnevognssele i MB bagdel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spurte jeg ikke om det var på tide å skifte eller ei vel? ;-) Jenta er bare 5 mnd og har god plass -- jeg vil gjerne ha den ekstra beskyttelsen bagen gir litt lenger.

Noen som har hatt barnevognssele i MB bagdel?

Tja, om det var det du spurte om eller ikke er jeg helt enig. La nå ungen røre litt på seg i bagen, de vil gjerne se når de er på den alderen. Kommer hun seg ut bør du uansett skifte. Og sportsdelen er virkelig ikke farlig.

Anonymous poster hash: ef3f7...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ungen henger ut over kanten for å se seg rundt er det tryggest med sele, og hun får mer bevegelighet med barnevognssele enn med selen i sportsdelen, som spenner barnet ned til ryggen. Sportsdelen har mindre beskyttelse på trange bygater og vender vekk fra mor - jeg foretrekker bagen så lenge hun får plass der.

Hvis noen kjenner en barnevognsele som passer til MB bagdel blir jeg derfor veldig glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...