Gå til innhold

hvor handler dere gravide klær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er gravid i uke 31 og trenger nye klær! Ingenting i skapet passer mer. Samtidig er det såpass kort tid igjen at jeg ikke vil handle inn en hel garderobe..Har kikket litt men er utrolig dårlig utvalg i butikkene her synes jeg(Bergen). Noen som har gode tips til butikker eller nettbutikker?



Anonymous poster hash: f3a93...307
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes egeltig hm er det eneste med greie priser. Som du sier, det er ikke til en hel evighet. De har akkurat fått inn nye str og sortemang og.

nettsiden altså.. :)



Anonymous poster hash: 3ae9d...619
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handla alt fra mamalicious.no

Fant heller ingenting i butikker..

Anonymous poster hash: 0d33a...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler bare vanlig klær med stretch i en størresle større enn ellers. Masse sånne loosefit bukser på Lindex/HM etc, skjørt fra Cubus etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt det med å kjøpe noe i stretch/en str større, men da får jeg ikke plass til magen og det blir kjempestort andre steder... Har ikke lagt på meg noeellers bortsett fra en stor og kulerund mage:)



Anonymous poster hash: f3a93...307
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM. Kjøpte bare noen størrelser større - litt vide bluser, blazer (brettet bare opp ermene) etc. Og gravidbukser fra HM, litt ymse kvalitet på det men. Kjøpe bla to like bukser, hvor den ene buksa var nesten 10 cm lengre i beina enn den andre...



Anonymous poster hash: 617a3...35f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Btw - fikk en del positive kommentarer for noe av tøyet fra kollegaer:)



Anonymous poster hash: 617a3...35f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt det med å kjøpe noe i stretch/en str større, men da får jeg ikke plass til magen og det blir kjempestort andre steder... Har ikke lagt på meg noeellers bortsett fra en stor og kulerund mage:)

Anonymous poster hash: f3a93...307

Jeg bruker small i feks Cubus stretch skjørt og magen min har fremdeles stor plass. Nå ble jeg litt nysgjerrig på magemålene her :)

Anonymous poster hash: 568cb...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet ei bukse, en kjole og en overdel på Zalando. Utover det går det mye i leggings, skjørt (med stretch) og store overdeler.

Må dessuten si du er heldig som har passet de vanlige klærne dine så lenge :)

Jeg er uke 32 i morra og har måttet tilpasse garderoben en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at klær ble gravide ... Gravide klær :fnise:

Anonymous poster hash: 52604...3b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at klær ble gravide ... Gravide klær :fnise:

Anonymous poster hash: 52604...3b1

(Dere) "Gravide" ser ut til å være subjektet i setninga. Så det er ikke klærne som er gravide, men de gravide som handler.

Anonymous poster hash: 31a1b...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Visste ikke at klær ble gravide ... Gravide klær :fnise:Anonymous poster hash: 52604...3b1

Hehe ikke jeg heller! :) Da har vi lært noe nytt idag også! Jeg tror jeg skal kjøpe meg en gravid diesel-jeans. Er jeg heldig får den tvillinger og jeg får tre bukser for prisen av en. Lurer på designervesker også kan bli gravide. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

(Dere) "Gravide" ser ut til å være subjektet i setninga. Så det er ikke klærne som er gravide, men de gravide som handler.Anonymous poster hash: 31a1b...1b5

Er det sant? Er ikke klærne gravide assa? Søren også, nå ble jeg skuffet og vonbroten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje noen flere skal svare på spørsmålet i stedet for å henge seg opp i orddelingsfeil?

Jeg har desverre ikke noe å komme med, men havner sikkert i samme situasjon om noen måneder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prioritert gravidklær, men har vel ikke hatt behovet heller. Har kjøpt noen jeggings med god stretch og gensere i en størrelse større enn før. Det har fungert bra hittil, og jeg er i uke 38 nå :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte vanlige klær som vil passe når babyen har kommet :)

Endret av malicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Kjøpte ett par bukser på hm, en kjole på hm og en enkel sort genser. Brukte vanlige topper i en str større.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der "Mor og meg" som ligger der v/marken har jo mye fint, men de er dyre..

Asos.com har mye lekkert, men man får jo ikke prøvd først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar og tips:)

Var på handletur senest i dag og her i Bergen har de vært utsolgt på H&M for de fleste størrelser i jeans i ukesvis! Umulig å få tak i en bukse i passende størrelse, utvalget er bare altfor dårlig:(



Anonymous poster hash: f3a93...307
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...