Gå til innhold

Drømmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer ganske ofte at jeg ikke kommer frem dit jeg skal. F.eks. er jeg treg til å ordne meg, de jeg er sammen med er trege, bilen svikter, jeg faller på sykkel osv.

Noen som har en forklaring? Betyr det at jeg må ta tak i noe i livet som jeg ikke blir ferdig med?

Anonymous poster hash: 72d17...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr at du kjører skoda og at du har kjøpt sykkelen din på Coop eller europris. Hjernen gjenkjenner dårlig kvalitet lenge før vi selv blir klar over det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Det betyr at du stresser. Drømmene er inntrykkene du samler opp i løpet av en dag. Du frykter sannsynligvis å komme for sent til avtaler. Denne frykter blir til drømmer/mareritt. Drømmene er kun et resultat av ditt indre liv. Det du tenker på. Det som plager deg.

Personlig har jeg ofte "sarkastiske" drømmer. Med det mener jeg at alt ser helt fantastisk ut, inntil det kommer fram at jeg ble lurt og tapte alt. Mine drømmer er et resultat av min frykt for det som er bra, da alt som er bra kan bli dårlig.

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at du kjører skoda og at du har kjøpt sykkelen din på Coop eller europris. Hjernen gjenkjenner dårlig kvalitet lenge før vi selv blir klar over det.

Haha, heldigvis har jeg verken Skoda eller sykkel fra Coop 😄

Anonymous poster hash: 72d17...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at du stresser. Drømmene er inntrykkene du samler opp i løpet av en dag. Du frykter sannsynligvis å komme for sent til avtaler. Denne frykter blir til drømmer/mareritt. Drømmene er kun et resultat av ditt indre liv. Det du tenker på. Det som plager deg.

Personlig har jeg ofte "sarkastiske" drømmer. Med det mener jeg at alt ser helt fantastisk ut, inntil det kommer fram at jeg ble lurt og tapte alt. Mine drømmer er et resultat av min frykt for det som er bra, da alt som er bra kan bli dårlig.

Takk for svar! :)

Anonymous poster hash: 72d17...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømmer også ofte om slike ting, f.eks at jeg ''sitter fast'' når jeg skal løpe eller hvis jeg skal slå til noen så stopper det på en måte opp..jeg har alltid lurt på hva slike drømmer kan bety men jeg antar det bare er stress (siden jeg føler meg ofte stressa i slike drømmer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...