Gå til innhold

Aura og energi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, dette er noe du ikke har NOE grunnlag for å diskutere. Du har ingen argumenter som tåler vann.

Man tror nettopp fordi det ikke er noe fakta.. hvorfor har du vanskeligheter med å la folk tro på det de vil?

Anonymous poster hash: 0c64c...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man tror nettopp fordi det ikke er noe fakta.. hvorfor har du vanskeligheter med å la folk tro på det de vil?

Anonymous poster hash: 0c64c...840

Jeg har ingen problemer med at folk tror det ene eller det andre.

PROBLEMET, er når det fremstilles som fakta, pakkes inn som annerkjent vitenskapelig, og brukes for å loppe folk for penger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg mener at jeg holde den inne. Jeg stenger den inn fordi jeg lenge ikke har vil bli sett...

Anonymous poster hash: 0c64c...840

Jeg var ikke klar over at det fantes cloaking devices for aura.

(Ja, jeg holder på å se igjennom Star Trek TNG for tiden)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke klar over at det fantes cloaking devices for aura.

(Ja, jeg holder på å se igjennom Star Trek TNG for tiden)

Aura er kansje det samme som cloaking device. Du stiller energien inn på samme frekvens som det som er rundt deg... wips er du borte.

At anonym stenger den inne må enten bety at det er en alvorlig mailfunction (Laforge og Data hvor er dere), er avslått, eller at han rett og slett har gått til warp speed. Alle vet jo at man ikke kan bruke cloaking device i warp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aura er kansje det samme som cloaking device. Du stiller energien inn på samme frekvens som det som er rundt deg... wips er du borte.

At anonym stenger den inne må enten bety at det er en alvorlig mailfunction (Laforge og Data hvor er dere), er avslått, eller at han rett og slett har gått til warp speed. Alle vet jo at man ikke kan bruke cloaking device i warp :)

Der tror jeg at jeg må arrestere deg litt, man kan godt kjøre i warp med cloacken på, men man kan ikke bruke phasers mm mens man er cloacked. Det er derfor f.eks romlingane decloacker før de dundrer løs.

Når jeg tenker meg om, kanskje auraen hennes er litt ute av fase. Det skal ikke mye til, bare 0.004 prosent etter hva jeg husker (de måtte ha hjelp av Data for å fintune fasediskriminatoren).

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tror jeg at jeg må arrestere deg litt, man kan godt kjøre i warp med cloacken på, men man kan ikke bruke phasers mm mens man er cloacked. Det er derfor f.eks romlingane decloacker før de dundrer løs.

Når jeg tenker meg om, kanskje auraen hennes er litt ute av fase. Det skal ikke mye til, bare 0.004 prosent etter hva jeg husker (de måtte ha hjelp av Data for å fintune fasediskriminatoren).

Mulig at du har rett med tanke på romulans, men lurer på om ikke deres utgave er spesiell.

Fra startrek.com database

Technology of Romulan origin, first described in 2266, that can generate an energy screen to render a target object — usually a spacecraft — relatively invisible to sensors.
Due to their immense power drain, cloaking generators have usually prohibited simultaneous use of other major systems such as weaponry, shields or warp drive.
Although common to Klingon ships as well since the short-lived alliance with Romulus in the 2260s, Federation vessels have agreed to forego use of cloaks under the Treaty of Algeron, except in the case of theU.S.S. Defiant, which utilizes such a device by special arrangement.
---
Kos deg med TNG, den desidert beste startrek :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Ts : kanskje er det chakraene dine som er blokkerte, dette skjer ofte ved traumer.

Vi har sju chakra, rotchakra (mørkerød) farge, harachakra (orange), solar plexus( gult), hjertechakra (grønt) halschakra (blått) det tredje øye (indigo) og kronechakra (lilla ev hvitt).

Disse chakraene er energihjul i kroppen din som spinner på ulike hastigheter og er de ute av balanse eller "mørklagte" lukkede er det gjerne ubalanse i hele systemet, selvom det ikke er farlig på noen måte.

Du kan lese masse om chakra på nettet, kronechakra f eks stimuleres av musikk, mens hjertechakra er selve portalen i kroppen din for den andre siden etc.

Det er fint å meditere med steiner for chakraene for å rense chakra. rød jaspis er for rotchakra, citrin for solar plexus, etc etc.

Det finnes flere steiner for de forskjellige chakra, og noen renser mens andre steiner har spesielle egenskaper.

Om aura vet jeg ikke så mye annet enn at en synsk dame har lest av min med hvilke farger den hadde, ettersom farger sier mye om hva man føler og hvor man er mentalt.

Min var langt ute og gul og turkis, langt ute er visstnok bra pga det er beskyttende.

Jeg har gått på kurs i healing og der leste jeg farger i aura selv helt riktig bare utifra fornemmelsen, i motsetning til kursleder kunne jeg ikke se dem selv fysisk.

Ønsker deg lykke til med å balansere chakraene og auraen din :)



Anonymous poster hash: 113e8...1fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Ts : kanskje er det chakraene dine som er blokkerte, dette skjer ofte ved traumer.

Vi har sju chakra, rotchakra (mørkerød) farge, harachakra (orange), solar plexus( gult), hjertechakra (grønt) halschakra (blått) det tredje øye (indigo) og kronechakra (lilla ev hvitt).

Disse chakraene er energihjul i kroppen din som spinner på ulike hastigheter og er de ute av balanse eller "mørklagte" lukkede er det gjerne ubalanse i hele systemet, selvom det ikke er farlig på noen måte.

Du kan lese masse om chakra på nettet, kronechakra f eks stimuleres av musikk, mens hjertechakra er selve portalen i kroppen din for den andre siden etc.

Det er fint å meditere med steiner for chakraene for å rense chakra. rød jaspis er for rotchakra, citrin for solar plexus, etc etc.

Det finnes flere steiner for de forskjellige chakra, og noen renser mens andre steiner har spesielle egenskaper.

Om aura vet jeg ikke så mye annet enn at en synsk dame har lest av min med hvilke farger den hadde, ettersom farger sier mye om hva man føler og hvor man er mentalt.

Min var langt ute og gul og turkis, langt ute er visstnok bra pga det er beskyttende.

Jeg har gått på kurs i healing og der leste jeg farger i aura selv helt riktig bare utifra fornemmelsen, i motsetning til kursleder kunne jeg ikke se dem selv fysisk.

Ønsker deg lykke til med å balansere chakraene og auraen din :)

Anonymous poster hash: 113e8...1fc

Søk hjelp.

Anonymous poster hash: cddfe...59b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet: Hvordan tar man bilder av auraen med digitalkamera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...