Gå til innhold

casio gullklokke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest piapeanøtt

Nei, vil si at denne er veldig 2012. Men så nettopp at de solgte den på Urban Outfitters, så den henger kanskje med fortsatt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som utelukkende er kledd opp av Urban Outfitters og synes Obey er kult, så er nok ikke Casio lenger det mest trendy man kan bruke. For resten med litt mer inngående peiling i den stilkategorien så vil den alltid være klassisk og uerstattelig. Det er ikke mange andre klokker som tilbyr samme utrykk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piapeanøtt

Nå var jo poenget mitt at de selger denne på Urban Outfitters , og at den derfor kanskje anses som kul for de som handler der. Personlig vil jeg ikke kalle dette en tidløs klokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jo poenget mitt at de selger denne på Urban Outfitters , og at den derfor kanskje anses som kul for de som handler der. Personlig vil jeg ikke kalle dette en tidløs klokke.

Innenfor streetwear-kategorien mener jeg at den er ganske så tidløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I stedet for tidløs kan vi kalle den ikonisk.



Anonymous poster hash: 4be00...79e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne klokker er jo bælstygge! Men registrerte for et års tid siden at alle plutselig hadde sånne, så den er vel sikkert in da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piapeanøtt

Sånne klokker er jo bælstygge! Men registrerte for et års tid siden at alle plutselig hadde sånne, så den er vel sikkert in da?

Eller var in. Nettopp derfor jeg ikke mener den er tidløs. Var liksom en voldsom hype i 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casioen er utvilsomt et tidløst ur. Den har sett lik ut i snart 50 år, men er nok ikke IN akkuratt nå. Nå skal klokkene være litt større. Sett at mange kjendiser flasher Rolex Daytona om dagen. Det er åpenbart i høyere prisklasse enn Casio, men Michael Kors og lignende merker lager tilsvarende chronograph-billig-modeller som jeg ser mange jenter i Oslo bruker om dagen.

Her er et utvalg varianter av Daytona-klokken.

Rolex-Daytona-%208500.jpg

Michael Kors sin:

99939799_v_1355934494.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Men er det et gullur? - eller skal det bare se slik ut med gylden overflate?

Klassik kan nok diskuteres, - jeg er bare ikke så aldeles sikker på at disse digitalurene foreløpig kan regnes som like klassiske som for eksempel et slikt gullur:

c152.9289.65.31.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat kjøpt meg noe lik i daniel wellington!! :) denne er ihvertfall in og tidløs!!



Anonymous poster hash: f908d...b48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...