Gå til innhold

Du som har målt deg hos CHANGE


silkhand

Anbefalte innlegg

Brukte H på Change da jeg var G i Freya sine størrelser. Nå er jeg 28I (60I), så er vel ett hakk over nå også.

Change har ikke nok støtte for mine bryster, så har dessverre sluttet å handle der.



Anonymous poster hash: e85e0...9f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

65F hos Change, var også 65F hos Lindex gitt! Så nei, Change har ikke annerledes størrelser enn andre. Ville derimot ALDRI anbefalt noen en bh fra Lindex!!! Der hvor spilene "møtes" foran kjentes det ut som om kniver skulle skjære i meg etter få gangers bruk. Elendige billigbh'r skal man lete lenge etter. Bra at kjedebutikkene tar inn flere størrelser, et stort minus når disse er i elendig kvalitet og koster omtrent det samme som de billigste utgavene hos Change. Aldri mer!

Forøvrig, dersom man bruker 65C-D har Cubus mange fine. Når jeg trente mye en periode og hadde "små" pupper, gikk jeg dit for å finne billige og fine bhr i den størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75I hos change. Deilig å endelig finne noe som faktisk passer og ikke bare passer "sånn ca". Det største jeg har funnet hos dd vanlige kjedene er 80F, så har brukt det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre det enkelt, når en går opp i cupstørrelse går man ned i omkrets og omvendt. Jeg har blitt målt til 60E til change, og bruker 65D i Cubus sine bh'er, til nød kjøper jeg en 70C. Etter jeg ble gravid bruker jeg 70D, og som sikkert blir rundt 65F i Change sine bh'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

65F hos Change, var også 65F hos Lindex gitt! Så nei, Change har ikke annerledes størrelser enn andre. Ville derimot ALDRI anbefalt noen en bh fra Lindex!!! Der hvor spilene "møtes" foran kjentes det ut som om kniver skulle skjære i meg etter få gangers bruk. Elendige billigbh'r skal man lete lenge etter. Bra at kjedebutikkene tar inn flere størrelser, et stort minus når disse er i elendig kvalitet og koster omtrent det samme som de billigste utgavene hos Change. Aldri mer!

Forøvrig, dersom man bruker 65C-D har Cubus mange fine. Når jeg trente mye en periode og hadde "små" pupper, gikk jeg dit for å finne billige og fine bhr i den størrelsen.

Min BH fra Change er helt forferdelig å ha på over lengre tid også! Samme med spilene der, på midten klemmes de inn mot brystet og jeg får store, røde groper i huden. No more Change, elsker Cubus sine bh'er jeg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig sluttet å handle hos change, bh-ene er blitt mye dårligere kvalitet de siste årenene. Jeg har fortsatt den første jeg kjøpte for 6 år siden, men har måttet bytte ut de jeg kjøpte i fjor. Så jeg vil anbefale deg å heller handle hos de andre undertøysbutikkene. (ikke Lindex, Hm, Cubus osv, men ordentlif undertøysbutikker som det lille under osv)



Anonymous poster hash: 55b4b...318
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min BH fra Change er helt forferdelig å ha på over lengre tid også! Samme med spilene der, på midten klemmes de inn mot brystet og jeg får store, røde groper i huden. No more Change, elsker Cubus sine bh'er jeg :)

Hvilken størrelse bruker du da? Kan oppleve det med Change sine og i begynnelsen, løser seg med et ekstra feste som kan kjøpes på feks hm. Problemet med de fra Lindex er at de ikke er polstret nok rundt spilene, man kan både se og kjenne forskjell når man sammenligner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig sluttet å handle hos change, bh-ene er blitt mye dårligere kvalitet de siste årenene. Jeg har fortsatt den første jeg kjøpte for 6 år siden, men har måttet bytte ut de jeg kjøpte i fjor. Så jeg vil anbefale deg å heller handle hos de andre undertøysbutikkene. (ikke Lindex, Hm, Cubus osv, men ordentlif undertøysbutikker som det lille under osv)

Anonymous poster hash: 55b4b...318

Bh'r blir jo slitte de og dersom de brukes ofte. Jeg har en sort en fra Change som er rundt 8 år gammel, men bruker den ikke så ofte lenger da den rett og slett er utslitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bh'r blir jo slitte de og dersom de brukes ofte. Jeg har en sort en fra Change som er rundt 8 år gammel, men bruker den ikke så ofte lenger da den rett og slett er utslitt.

Jeg bruker BH-ene mine ca like mye, og den "gamle" er vel faktisk blant de jeg bruker mest. Jeg ser også på sømmene at det ikke er like forseggjort som det var før. Og de jeg har byttet ut rekker ikke bli slitte før det ryker en søm eller spilene faller ut. Så jeg har gitt opp change desverre =(

Anonymous poster hash: 55b4b...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken størrelse bruker du da? Kan oppleve det med Change sine og i begynnelsen, løser seg med et ekstra feste som kan kjøpes på feks hm. Problemet med de fra Lindex er at de ikke er polstret nok rundt spilene, man kan både se og kjenne forskjell når man sammenligner.

Akkurat den modellen er 65DD. Lenge siden jeg har brukt den siden mine to "små" har vokst som ballonger, men jeg husker den passet utmerket i prøverommet, og hun på Change var helt enig. Merket det etterhvert som jeg brukte den at den var utrolig ubehagelig på midten, som om spilene pekte innover i brystkassen. Kjempevond.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble målt til 70C hos Change, og har fått samme mål når jeg har blitt målt i en annen undertøysbutikk også. Men hos Change så må jeg av og til ha 65D (balkonette-typer i hvertfall).

Har et par fra Lindex i 70C (lilly m - serien ?) som passer bra, men de er gamle, og jeg finner lite i den størrelsen når jeg kikker på Lindex nå for tiden. Hoder meg stort sett til undertøysbutikker, og da blir det jo mest Change på grunn av pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Eg trur det riktigaste for meg er 70C. Change sin kalkulator vil gje meg 60E ut i frå måla mine. Det er jo berre tull, eg er ikkje 60cm rundt livet ein gong... Eg har prøvd 65DD i Freya, dei er for massive, men min 70C frå Marie Jo er heilt super. Kunne godt tenkt meg ein 68D, eg. 65 blir så jævla trongt, 70 blir så laust etter ein dag eller så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker BH-ene mine ca like mye, og den "gamle" er vel faktisk blant de jeg bruker mest. Jeg ser også på sømmene at det ikke er like forseggjort som det var før. Og de jeg har byttet ut rekker ikke bli slitte før det ryker en søm eller spilene faller ut. Så jeg har gitt opp change desverre =(

Anonymous poster hash: 55b4b...318

Hm, merkelig for har ikke samme opplevelsen. Kan jo være at det varierer fra butikk til butikk? Her i Østfold er det i hvertfall super kvalitet :) Dersom en søm ryker eller en spile faller ut kan man jo også bare sy det selv. Vet det er surt, for jeg er kort fra armhule-skulder, så må ofte legge opp bh-stroppene mine, men gjør hva som helst for å ha en god bh :P

Akkurat den modellen er 65DD. Lenge siden jeg har brukt den siden mine to "små" har vokst som ballonger, men jeg husker den passet utmerket i prøverommet, og hun på Change var helt enig. Merket det etterhvert som jeg brukte den at den var utrolig ubehagelig på midten, som om spilene pekte innover i brystkassen. Kjempevond.

Da tror jeg at jeg hadde prøvd med en slik en! (De finnes i billigere utgaver også altså :P ) De hjelper meg når jeg har kjøpt ny bh. Noen ganger sitter 65 litt for stramt til meg, men kan ikke bruke 70 heller også kommer det jo an på modellen. Andre ganger er 65 for stort liksom! Uansett! Sånne er geniale til vonde bhr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssst!

Eg trur det riktigaste for meg er 70C. Change sin kalkulator vil gje meg 60E ut i frå måla mine. Det er jo berre tull, eg er ikkje 60cm rundt livet ein gong... Eg har prøvd 65DD i Freya, dei er for massive, men min 70C frå Marie Jo er heilt super. Kunne godt tenkt meg ein 68D, eg. 65 blir så jævla trongt, 70 blir så laust etter ein dag eller så.

Prøv med en slik en til du har "videt ut" bhn. De hjelper i hvertfall meg veldig tidvis, eller dersom jeg ikke ønsker at bhn skal sitte så stramt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm, merkelig for har ikke samme opplevelsen. Kan jo være at det varierer fra butikk til butikk? Her i Østfold er det i hvertfall super kvalitet :) Dersom en søm ryker eller en spile faller ut kan man jo også bare sy det selv. Vet det er surt, for jeg er kort fra armhule-skulder, så må ofte legge opp bh-stroppene mine, men gjør hva som helst for å ha en god bh :P

Har kjøpt fra mange ulike butikker desverre. Men tror nok det varierer litt fra modell til modell og jeg har ikke mange modeller å velge mellom som ser bra ut på meg (litt for ulik størrelse på puppene og ikke så stort utvalg i første omgang). Men bra du er fornøyd. Sier bare i fra slik at folk er obs, er dritt å bruke over tusen kr på bher som ikke varer ett år engang.

Anonymous poster hash: 55b4b...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt fra mange ulike butikker desverre. Men tror nok det varierer litt fra modell til modell og jeg har ikke mange modeller å velge mellom som ser bra ut på meg (litt for ulik størrelse på puppene og ikke så stort utvalg i første omgang). Men bra du er fornøyd. Sier bare i fra slik at folk er obs, er dritt å bruke over tusen kr på bher som ikke varer ett år engang.

Anonymous poster hash: 55b4b...318

Så teit, men bra du sier det likevel. At det skal være så vanskelig å finne gode bhr til oss med litt annerledes omkrets og størrelse. Ikke bare er det dyrt, men ofte så har de butikkene som fører de størrelsene man trenger så kjedelig utvalg også. Lett skal det ikke være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fra 85DD i bh'er fra Lindex (hvis jeg var så heldig at de hadde igjen bh'er av den størrelsen) til 80I-J på Change. Angrer ikke på at jeg gikk til Change for å få målt, aldri hatt mer passende bh'er! Dyrt, men absolutt verdt det når man trenger så store størrelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I "vanlige" butikker som H&M, Lindex og Cibus bruker jeg 70D, mens hos Change har jeg 65G, så min oppfatning er at det er stor forskjell på str enkelte steder..



Anonymous poster hash: ac782...c1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...