Gå til innhold

Bare MÅ ha i veska..


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må alltid ha med meg nøkler, busskort, mobil, lommebok, høretelefoner, eos, almanakken min, penn, sminke og et skjerf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Briller, solbriller, lommebok, nøkler, mobil, astmaspray, lypsyl, lipgloss, parfyme, tyggis, kleenex



Anonymous poster hash: 3942a...72d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lommebok, mobil, solbriller, tyggis, nøkler, penn, parfyme.



Anonymous poster hash: 3094c...e26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lommebok, mobil, nøkler, høretelefoner, liten sminkepung, tyggis, parfyme, solbriller, hårbørste, penn + notisbok, nøttepose/småmat, drikkeflaske, kleenex og mobillader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobil, nøkler, et-eller-annet til å kline på leppene, allergisprøyte/kortison/allergimedisin, linser og dett var dett tror jeg.



Anonymous poster hash: 24bf1...d6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lommebok, mobil, nøkler, briller, solbriller, bok eller lesebrett, håndkrem og høretelefoner.



Anonymous poster hash: 45eda...6b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lommebok, nøkler, padde eller Mac, fon (iPhone), ruterreisekort, negleglassfil, Tearsagain (øyelokkspray), Dior Huile Serum, eos + Chanel Hydra Beauty, kulepenn, papir, skrivebok, eventuelt en annen bok, lommetørkle, Antibac, Chanel lebestift, YSL Concealer... det er vel alt tror jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkler, lommebok og mobil - i nevnte rekkefølge. Dessuten har jeg alltid med et bind i veska, bare sånn i tilfelle. Og kleenex. Jeg kan finne på å blø neseblod på de mest dustete tider, så da må jeg ha remedier.

Skal jeg ut og være litt pyntet så blir det med en lipgloss eller leppestift også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mobil, lommebok, nøkler, lypsil eller leppestift (spørs på situasjonen), busskort, mobillader, hårstrikk og hårspenner. På vinteren er en liten tube med håndkrem et must.

Det jeg alltid glemmer er tamponger. Ender alltids opp med å kjøpe en pakke eller blø gjennom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lommebok, nøkler, padde eller Mac, fon (iPhone), ruterreisekort, negleglassfil, Tearsagain (øyelokkspray), Dior Huile Serum, eos + Chanel Hydra Beauty, kulepenn, papir, skrivebok, eventuelt en annen bok, lommetørkle, Antibac, Chanel lebestift, YSL Concealer... det er vel alt tror jeg... :sjenert:

Hva er det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det? :)

Det er en liposomal øyespray som stabiliserer lipidlaget i tårefilmen og forhindrer fordampning av fuktighet fra øyet. Man sprayer på lukket øye. Kan brukes med kontaktlinser og makeup. Hjelper hvis man er trøtt, har røde øyne (øynene svir eller er tørre) osv. ^^,

(Vet man kan få den på Vitusapotek og Apotek1). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...